Kako vase ogibljenje podnosi nase puteve???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #46
    @ Marko001, Ole:

    Samo dve rechenice "a propo" tolerancije Escorta IV i pomenute Fieste XR2i na loshe puteve.

    Shto bi Radovan III rekao, fundamentalna () razlika izmedju ta dva modela je u samom setup-u, klasichan Escort IV je podeshen mekshe, ima duzhe opruge i po default-u uljne amorte i visokoprofilne gume, shto apsolutno odgovara njegovoj nameni i nachinu na koji se uglavnom vozi. Fiesta XR2i je sasvim drugachiji koncept, sa 105 KS na cca 900 kg tezhine nije zamishljena da se vozi kao taj Escort, pa su kratke opruge, izuzetno tvrdo veshanje "sa sve" gasnim amortima i niskoprofilnim gumama bili nuzhni da bi "ispratili" respektabilnu snagu za tako mali auto, koji se jedino sa takvim podvozhjem i mozhe voziti onako kako treba.

    Generalno je Ford (narochito tih godishta bio) neka ekonomik klasa, ali zbog toga kako je XR2i bila koncipirana (i uglavnom vozhena) njeno podvozhje je daleko vishe (odnosno brzhe) stradalo od Escorta zbog jednostavno recheno brzheg zamora materijala usled vecih stresova i napora u radu.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • mance
      CBC Veteran
      • 24.07.2006
      • 185
      • Beograd

      #47
      Golf II 1.6d 7 godina vozen ko zna koliko po beogradu retko kad izvan.
      krajevi spona jednom, homokineticki jednom, solje na amortizerima dva puta, sva 4 amortizera. Extremno neudoban.
      Citroen ZX 1.4i 6 godina vozen po beogradu i cesto izvan (po srbiji). Oba stabilizatora, krst volana, silen blokovi pozadi. homokineticki. Prilicno udoban.
      Peugeot 306 1.6 xs kupljen letos presao oko 15 000 po beogradu i jedno letovanje (crna gora) na njemu nije menjano nista ali mi se cini da su stabilizatori pri kraju. Udobniji od ZX-a.

      Comment

      • bozza1979
        CBC Veteran
        • 08.01.2007
        • 112
        • Beograd

        #48
        Moskvich 2140 (1979) 78000km, jedna spona i komplet glava upravljaca ili kako se vec zove (nije letva, nego puz)

        Moskvich 2140 (1988) 25000km, nista

        Aleko (1991) 55000km, lezaj prednjeg tocka

        Peglica (1989) od 71000 - 83000, kompletan trap 2x, zadnji amortizeri bili katastrofa

        Golf GTD (1989), od 169000 - 235000km, prethodni vlasnik je menjao SVE i napred i nazad, kasnije sam ja na svakih 6-7000 kuglu i sponu. Menjao sam i prednje amortizere, na oko 210000, posle 3000km su novi bili gori od starih. Menjana i letva volana na oko 190000. Jedna felna je, takodje, nastradala...

        Skoda Felicia (2000) 70000 - 120000. Prethodni vlasnik menjao prednje amortizere na 60000, ja kasnije samo neke gume u soljama amortizera i jedan lezaj zadnjeg tocka (bio udaren)

        Zastava Koral In 1.1 (2006), bratova, 26000km, nista

        Zastava 10 (2006), 5000km, nista

        Comment

        • bozza1979
          CBC Veteran
          • 08.01.2007
          • 112
          • Beograd

          #49
          prodato to odavno...
          jeste crkla glava upravljaca na oko 75000, ali je vec imao 22 godine...

          Comment

          Working...
          X