Kako vase ogibljenje podnosi nase puteve???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JNC
    CBC Senator XXL
    • 19.12.2006
    • 1332
    • Beograd

    #31
    Mazda 3 nov auto jos u garanciji tako da nista, golf 2D za 8 godina koliko je kod mene, komplet amortizera, spone od pre nekih 4-5 godina na svakih 10-15k, ocajan kvalitete nemozes da nadjes da valja, kao i ostali delovi.

    Escort 4 benzinac 90g mnogo redje nego golf na svakih 30k odprilike ili kraj spone ili neka gumica, ali to je sve ok, inace zamenjeni komplet amortizeri pre jedno 40k, auto kod mene nekih 5 god i presao 150k.

    Inace sa svakim autom se predje oko 30k ili nesto vise godisnje.

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #32
      Znate kakvi su putevi po Srbiji... E sad zamislite dva puta gore i dobijate ono shto se po KiM naziva "put"...

      Ne uzevshi u obzir neke automobile koje sam imao relativno kratko vreme, zbgo chega nisam ni mogao da steknem sveobuhvatno i korektno "vlasnichko" iskustvo, naveshcu samo iskustva sa dva automobila:

      Fiesta XR2i - ko je vozio ili bio vozhen u njoj zna koliko to opasno mozhe da bude po bubrege Zbog krutog veshanja, gasnih amortizera i niskoprofilnih guma menjao sam amorte dva puta napred, jednom pozadi, prednju levu viljushku, ispravljao felne par puta, broj izmena kompletnih setova "silent" blokova sam prestao da brojim na 7 a koliko puta sam balansirao gume je podatak koji nije za javnost... Auto je konceptualno definitivno najmanje tolerantan na dzombe, kanale i crne rupe po ovdashnjim drumovima, dobar recept za konstantno obilzahenje servisa i prodavnica auto-delova. Kazhem "konceptualno" shto znachi da automobili u "tom fazonu" definitivno nisu neshta shto bi trebalo uci u uzhi krug izbora pri kupovini, u najvecem broju sluchajeva.

      E36 mi za sada (kuc-kuc u drvo ) ne pravi probleme vezano za podvozhje. Za skoro 40 k km koliko ga imam, a na satu pishe 120000+ km (nikad ne reci nikad... ), nisam menjao nishta shto se veshanja tiche. Gumama se blizhi kraj, narochito zadnjim, u medjuvremenu dva puta balansirane i to je sve. Kapiram da situacija verovatno ne bi bila takva da je u pitanju aluminijumsko veshanje (tj. elementi veshanja) kao na E46, koje definitivno "ne ide" sa kvalitetom nashih puteva. Na autu su amorti josh uvek iz prve ugradnje, i za sad odlichno rade. Auto zaista dobro "upija" neravnine, chemu umnogome doprinosi zadnje multilink veshanje. Treba da se naleti na stvarno ogromnu rupu da se oseti u kabini i da cimne volan, inache je ogibljenje zaista jako rezistentno na "domacu putnu mrezhu" =]
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        putevi su isti, a razlikuje se kvalitet econo klase (ford) prema premium klasi (bmw).

        imao sam Forda i iz iskustva trapovi su o?ajno rešeni, silent blokovi su minijatura po dimenzijama(žestoka ušteda na materijalu) , izdrže nekoliko ja?ih polazaka iz mesta i gotovi su. oni originalni.
        postoji zamenska aftermarket varijanta koja ispravlja tu konstrukcionu grešku.
        i sama statistika TUVa stavlja trapove Forda tog vremena na crnu listu...

        navoza?eš se ti još puno km sa BMWom a da ne saznaš šta je servis, iako i BMW (je) ima(o) neke nedore?ene stvari oko trapova koje se pojavljuju u statistikama.

        putevi su za sva vozila isti a neka brže a neka sporije troše delove trapa, o?ito je da razlika u brzini poti?e od samog vozila a skoro nimalo od puta po kome se vozi.

        putevi uvek mogu da budu bolji, ali lošije uradjeni auti ?e uvek biti osetljiviji na svaku neravninu, pa i na idealnim putevima.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Marko001
          CBC Senator XXL
          • 09.09.2006
          • 1070
          • Belgrade

          #34
          Brick, ovog puta se ne bih slozio, escort IV mog oca sasvim dobro podnosi nase puteve i trap mu se pokazao kao dosta trajan i otporan

          Osim krajnika spona apsolutno nista drugo nije moralo da se menja

          Comment

          • ToNcA
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2006
            • 868
            • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
            • Mazda 6 2.0d

            #35
            Moje ogibljenje sasvim dobro podnosi ali na autu - videcemo.

            Za sada nisam imao problema sem pokrivljkenih felni na Vectri (toliko su bile pokrivljene da je primetio tek vulkanizer kada sam montirao letnje gume - veoma malo ali je primetio da se tri felne tesko balansiraju). Za sada amortizeri su ok kao i podvozje (nemam zamerke - cak ni reglaza nije bilo potrebe ni jednom da se radi). Auto presao 47K

            Renault Megane presao 15500km tako da tu tek nije bilo problema.

            Prethodni Audi 80 - 160K, bez intervencija na ogibljenju (inace redovno kontrolisano, mislim da su amortizeri jednom menjani ali je to radio prethodni vlasnik) sem promene prednjih silen blokova. Oni su kod njih mekani ali sto rece tada majstor "ma dobro je kad su oni, da nije cela viljuska".

            Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              ovog puta se ne bih slozio, escort IV
              koje bi to godište moglo da bude ?, pri?ali smo o Fordovima iz 80tih godina po konstrukciji (Fiesta XR2 npr). ja sam imao Sijeru, to je beše 1982. predstavljeni model Forda, i iako je auto bio skoro perfektno o?uvan silent blokovi su svi (osim mene tada) u Fordovom svetu znali da su tragedija (serviseri, prodavci delova, tehni?ki pregledi).

              mislim da je Escort 4 nešto novijih godina sa više pažnje pravljen u odnosu na ranije verzije.

              nebitno, hteo sam da kažem da je put za sve isti a posledice upotrebe auta nisu iste, pa stoga put nije razloga sam po sebi za probleme ve? pre svega sama kosntrukcija i izrada konrktnog modela vozila.

              ?injenica jeste da mnoge fabrike namerno štede preko svake mere a onda u praksi smeta svaki kamen?i? preko koga predje guma, ili no što se podrazumeva kao normalni uslovi eksploatacije koji postoje na planeti globalno.
              a ta štednja se u praksi prevali na ledja vlasnika kroz u?estale kvarove a na radost (profit) fabrike.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Marko001
                CBC Senator XXL
                • 09.09.2006
                • 1070
                • Belgrade

                #37
                Escort IV je 1986. predstavljen koliko ja znam... a "trajao" je do 1990., cudi me da je toliko kratko s obzirom da je bio odlican i uspesan auto za to vreme...

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  nisam znao da je tako kratko nudjen, eto razloga. nije se dovoljno kvario kao ostala ponuda

                  koliko pratim tudja iskustva, Ford je pronašao novu skuplju zaminaciju u odnosu na trapove, i kod Mondea i kod Focusa- periodi?nu zamenu zamajca motora po ceni 500-600 evra samo za rezervni deo.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Marko001
                    CBC Senator XXL
                    • 09.09.2006
                    • 1070
                    • Belgrade

                    #39
                    Da, mislim da je to kod dizela tddi,tdci... Samo ako sam dobro cuo zamajac je oko 1000 evra, a ne 600...

                    Ili su to ljudi navodili ukupnu cenu zamene

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #40
                      Al zato sve vibracije kod kretanja ko rukom odnesene

                      Sto se teme tice- kadet sa navodnih 112kkm na 190kkm je prosao sa zamenom prednjih amortizera i desne kugle pre par meseci + prednji lezajevi su zreli za zamenu.
                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • srdjan_p
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2004
                        • 1915
                        • ZR

                        #41
                        Juce menjao lezajeve u zadnjim viljuskama na alfi(to je kod nje umesto silent blokova)...kad smo ih skinuli od lezajeva je ostalo unutrasnji i spoljasnji prsten, valjkova nema...
                        No dobro sad je metnuto sve novo sto dodje tu i svapski lezajevi i to bi trebalo da bude ok.

                        Comment

                        • JNC
                          CBC Senator XXL
                          • 19.12.2006
                          • 1332
                          • Beograd

                          #42
                          E da sad kad je myokis spomenuo ladu, prvi auto Lada 2102 1200, rodjena 73-74 neznam tacno, posle stajanja od 3 godine u dvoristu, ociscena mahovina i lisce sa nje, zamenjen trap prednji i zadnji, komplet(amotri i sve zivo) bila kod mene godinu dana presla nekih 15k i nista nije pipano za to vreme, radilo sve cakum pakum(sem sto je trosila ko tenk i isla isto tako).

                          Comment

                          • Orlando
                            CBC Član
                            • 26.12.2006
                            • 97
                            • Beograd

                            #43
                            Ovo za Escorta IV mogu da potvrdim. Gotovo neuništiv trap, a dešavalo mi se da upadam u takve rupe i da se tako ?uje da sam mislio da odkidam trap.

                            Nešto mi je ?udno kod naših puteva, sve je manje rupa a sve je više nekih izbo?ina, prosto ne znam šta je gore.

                            Kao što Brick re?e, nisu naši putevi uopšte toliko loši pogotovo šta se sve dešavalo poslednjih godina. Prošlog leta sam išao za Skopje i bio sam prijatno iznena?en kako je dobar put od silaska sa auto puta pa do granice sa Makedonijom. E a onda sam prešao granicu i kao da sam se instant vratio u 90 godinu. Auto put im je kriminal.
                            Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

                            Comment

                            • Marko001
                              CBC Senator XXL
                              • 09.09.2006
                              • 1070
                              • Belgrade

                              #44
                              Ole hvala na podrsci u vezi Escortovog trapa

                              A sto se tice tog osecaja isti je i kad iz Hrvatske ulazis u Srbiju, bilo da ides auto putem preko Batrovaca ili gore obicnim regionalnim putem preko prelaza Sid-Tovarnik itd. Kako udjes u Srbiju putevi odmah postanu daleko losiji, nazalost. Neravnine, lose zakrpljen put, rupe, kolotrazi itd. Zaista se zbog toga lose osecam svaki put kad iz HR ulazim u Srbiju.

                              Mada sa druge strane mogu da potvrdim ono sto je brick rekao recimo na primeru Bulgarije, koja je sad usla u EU,a putevi uopste nisu nesto dobri, naprotiv uopste ne bih rekao da su bolji od nasih.

                              Comment

                              • prle
                                CBC Senator
                                • 04.09.2006
                                • 223
                                • Beograd - Konjarnik

                                #45
                                Originally posted by Ole
                                Nešto mi je ?udno kod naših puteva, sve je manje rupa a sve je više nekih izbo?ina, prosto ne znam šta je gore.
                                Slažem se, plus što meni izbočine mnogo više smetaju.

                                Comment

                                Working...
                                X