Volvo u BMW-u???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #31
    Tesko ce Volvo bez Forda...ja se ne bih radovao previse. Videcemo...

    Mini je preskup za klasu kojoj pripada i ima minornu prodaju po koli?ini.
    Mini je veliki komercijalni uspeh i za razliku od drugih malih automobila zarada po komadu je odlicna

    BMW je i kupio Rover da bi kupio Honda FWD tehnologiju, koji ?e im vrag ina?e bankrot firma pa još i engleska ?
    BMW je kupio Rover zbog 4wd i SUV tehnologije Land Rovera koja je razvijana decenijama i to mu se visestruko isplatilo. Kada je i****o sto je vredelo, uzeo je brend Mini koji donosi pare i ostavio Rover na cedilu. BMW je suvise mala kompanija da bi mogla da paralelno razvija drugu veliku firmu. Neku ezotericnu da, ali Volvo je krupan zalogaj za BMW. BMW je kao firma okrenuta je pre svega sebi i zato ne bih pozeleo nikome da pod poslujem pod njihovom kapom jer ce pre ili kasnije biti ousten niz vodu.

    sedeo sam u novom S80 i Fordov negativan uticaj je o?igledan, ergonomija voza?a je lošija nego u ranijim samostalnim modelima, posebno preglednost unazad ne zadovoljava a ni mesta u kabini nema nešto posebno mnogo.
    Volvo ima vrlo napreden i originalan enterijer, napravio je kvalitativni korak napred a ono sto ti smeta je odlika svakog savremenog automobila, pa ni Volvo nije imun na to. Proslo je vreme kockastog Volvoa sa staklima do trecine bokova.

    Fordovo vlasnistvo je imalo blagotvoran uticaj na firme u njegovom vlasnistvu - ostavljao je dovoljno autonomije proizvodjacima da ne izgube svoj identitet, a dozvoljavao im da koriste tehnolosku bazu i da relaksirano vode racuna o detaljima. Nazalost, americki Ford ne belezi dobre rezultate...tj. pocece da belezi tek za 4-5 godina kada neki poslovni potezi koji nisu striktno vezani sa produkciju automobila pocnu da donose rezultat i ne zele sada da odrzavaju gomilu brendova pod svojom kapom.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #32
      Originally posted by starac vujadin
      BMW je kupio Rover zbog 4wd i SUV tehnologije Land Rovera koja je razvijana decenijama i to mu se visestruko isplatilo. Kada je i****o sto je vredelo, uzeo je brend Mini koji donosi pare i ostavio Rover na cedilu.
      OK ova za Mini, to stoji.

      Ali da je uzeo Land Rover zbog 4wd pogona i SUV tehnologije...? Apsolutno nije tacno. 4wd pogon koji BMW koristi je njegov, i samo njegov proizvod, X-drive se koristi ohoho pre nego sto je iko i razmisljao o Land Roveru. Taj i takav X-Drive se, uz izvesne modifikacije ali sa nepromenjenim osnovnim konceptom, koristi vec 20 godina, od Serije 3, preko serije 5 i sada u X seriji. Nema veze sa Land Roverom, osim HDC-a, koji je takodje BMW-ov proizvod. Terrain Response je BMW-ov proizvod razvijen za Land Rover, nikad se nije koristio na X5. Razlika u koncepciji, X3 i X5 su oduvek bili softroaderi, auti za asfalt koji mogu i van puta. Land Rover upravo obrnuto - oduvek je mogao van puta, BMW mu je samo pomogao da moze da izadje i na asfalt a da se ne obruka.

      SUV tehnologija Land Rovera? KOJA SUV tehnologija? Land Rover nikad nije imao SUV pre nove generacije Range Rovera, koju je razvio i napravio BMW. Land Rover je oduvek imao dobru offroad tehnologiju, koja sa tehnologijom koja je koristena za X5 recimo, nema apsolutno nikakve veze. Pre ce biti da je tehnologija koja je u BMW-u vec postojala, kako od velikog lelujavog offroad auta, napraviti nesto sto ima karakteristike limuzine koja i van puta ima odlicne karakteristike - iskoristena za novi Range Rover. Rekao bih da je tu Land Rover mnogo vise dobio od BMW-a u pogledu transfera znanja, nego BMW od Land Rovera u pogledu tehnologije.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • cveleBMW
        CBC Senator XXL
        • 21.03.2006
        • 370
        • Beograd, Banovo Brdo

        #33
        b

        Sto jest jest...

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #34
          Originally posted by 206
          Originally posted by starac vujadin
          BMW je kupio Rover zbog 4wd i SUV tehnologije Land Rovera koja je razvijana decenijama i to mu se visestruko isplatilo. Kada je i****o sto je vredelo, uzeo je brend Mini koji donosi pare i ostavio Rover na cedilu.
          OK ova za Mini, to stoji.

          Ali da je uzeo Land Rover zbog 4wd pogona i SUV tehnologije...? Apsolutno nije tacno. 4wd pogon koji BMW koristi je njegov, i samo njegov proizvod, X-drive se koristi ohoho pre nego sto je iko i razmisljao o Land Roveru. Taj i takav X-Drive se, uz izvesne modifikacije ali sa nepromenjenim osnovnim konceptom, koristi vec 20 godina, od Serije 3, preko serije 5 i sada u X seriji. Nema veze sa Land Roverom, osim HDC-a, koji je takodje BMW-ov proizvod. Terrain Response je BMW-ov proizvod razvijen za Land Rover, nikad se nije koristio na X5. Razlika u koncepciji, X3 i X5 su oduvek bili softroaderi, auti za asfalt koji mogu i van puta. Land Rover upravo obrnuto - oduvek je mogao van puta, BMW mu je samo pomogao da moze da izadje i na asfalt a da se ne obruka.

          SUV tehnologija Land Rovera? KOJA SUV tehnologija? Land Rover nikad nije imao SUV pre nove generacije Range Rovera, koju je razvio i napravio BMW. Land Rover je oduvek imao dobru offroad tehnologiju, koja sa tehnologijom koja je koristena za X5 recimo, nema apsolutno nikakve veze. Pre ce biti da je tehnologija koja je u BMW-u vec postojala, kako od velikog lelujavog offroad auta, napraviti nesto sto ima karakteristike limuzine koja i van puta ima odlicne karakteristike - iskoristena za novi Range Rover. Rekao bih da je tu Land Rover mnogo vise dobio od BMW-a u pogledu transfera znanja, nego BMW od Land Rovera u pogledu tehnologije.
          Pogresno sam se "odrazio" kad sam rekao SUV, mislio sam na "tehnologiju izrade terenskog vozila" (bolje nekad biti opsiran nego zuriti...), podrazumevajuci tu i SUV i offroad, ili vec bilo sta sto narodski zovemo dzip.

          Inace Range Rover Mk I je prvi SUV - zacetnik takve vrste vozila, jos pocetkom `70ih.

          I mislis da je sasvim slucajno da ni Honda, ni BMW nisu pravili terence, pre nego sto su imali u vlasnistvu Rover, tj. Land Rover? Kao sto nije slucajno da Audi nije pravio kola sa motorom u sredini pre nego sto je kupio Lamborghini (btw. nije znao ni BMW, pa je M1 razvijao szajednos a Lamborghinijem svojevremeno). Ja mislim da nije slucajno, kao sto pitanje pogona nije jedino pitanje kada se pravi terenac. Ima nesto sto se zove tehnolosko nasledje, ona osnova u konstrukciji bilo cega, koja se stvara godinama i decenijama. Zasto bi neko radio ispocetka kada je ovako prostije.
          U jednim od ranijih postova u ovom topicu Brick, mislim vrlo pravilno, je detektovao sta bi BMW-u bilo interesantno kod Volvoa. Tu se slazem s njim 100%.

          Pre oko mesec dana sam gledao dokumentarac o Land Roveru (modelu, ne fabrici). Jedan fini detalj je kako su na krajnje prost nacin resili problem ulaska vode i peska u usis za vazduh, sto je tada, u to vreme bio nepremostiv problem za tadasnje dzipove. Eto, takav primer (koji sada naravno nije aktuelan da me neko ne shvati bukvalno) govori o onome na sta aludiram.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            BMW je kupio Rover zbog 4wd i SUV tehnologije Land Rovera koja je razvijana decenijama i to mu se visestruko isplatilo
            nisam znao da je BMW ikada kupio Land Rover, zar nije to kupio Ford ?

            ne znam ni koji je to Rover bio poznat po nekoj 4wd tehnologiji, koji model ako možeš da podsetiš (25, 45, 75, pre toga 400, 600, 800 ) ??
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #36
              Bio je u vlasnistvu BMW-a...imas taj podatak bilo gde na netu.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                ono sto ti smeta je odlika svakog savremenog automobila, pa ni Volvo nije imun na to.
                kapiram šta ho?eš da kažeš sa pojmom "kockasti", ne pri?am o estetici ve? funkcionalnosti, o kvalitetu radnog mesta voza?a.
                bukvalno o ergonomiji.
                savremen bi trebao da zna?i bolji, napredniji ili samo noviji datum konstrukcije ?

                pod ergonomijom za voza?a pri?am i o mnogim detaljima, konrektno položaj kontakt brave je pogrešan i ometaju?i u mnogim Volvo modelima pod Fordom.
                kod novog S80 je vra?ena brava tamo gde je mesto.

                medjusobni položaj pedala gasa, kva?ila, ko?nice nije optimizovan, i jedva da zadovoljava dostignute kriterijume iz 70tih godina.

                pozicija retrovizora i ono što se vidi u njima....itd.

                to možda za neke druge marke nije bitno ili je sporedno, švedjani generalno su poznati po brizi oko detalja a to se po?elo gubiti kod Volvoa.

                teško je promeniti navike sa dobrog na lošije

                Fordovo vlasnistvo je imalo blagotvoran uticaj na firme u njegovom vlasnistvu
                ne znam, bivši CEO Volva je izjavio javno da bi voleo da zaboravi protekli period sa najve?im padom kvaliteta od kad postoji Volvo, i pobrojao ?itav niz po njemu neprijatnih dogadjaja i modela.

                to ne kažem ja, to kaže neko ko inside sa vrha ima pogled i informacije.

                ?injenica je da Volvo po koli?ini prodatih nije ništa napredovao pod Fordom, 450.000 +- je imao i pre Forda kao i danas.

                Mercedes, BMW, Lexus, su toliko odmakli Volvou, to više nije ista liga.

                jedino XC90 parira kao model koji je adekvatan konkurenciji.

                da nema XC90 pitanje je da li bi Volvo uopšte bio u finansijskom plusu, i pored silnih ostalih modela po broju u skoro pa svim klasama mainstream produkcije.

                možda sam konzervativan previše, meni nije bitna marka i bedž modela tražim funkcionalnost i udobnost kroz ergonomiju kao prioritete.
                savremenost ( u dizajnu) spolja a unutra problemi meni nije na spisku želja.

                pravio je Auto Bild jedno poredjenje odlika današnjih automobila prema jednom tradicionalnom modelu iz 70tih tipi?nom,. Golfu Mk1.
                i dobijeni izmereni rezultati su takvi kakvi jesu, po njima ni traga savremenosti današnjih mnogih konstrukcija po krajnjim dobijenim efektima.

                meni nije savremen auto od 4 metra dužine kome treba 6metara prostora da bi mogao da se uparkira...
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                Working...
                X