FORD MONDEO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksa
    CBC Senator XXL
    • 23.10.2004
    • 701
    • Novi Beograd, SC

    #31
    Nije jedini sa 4x samovent. diskovima
    Inace, moj je isto GLX

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      pogledaj u zadnjem izdanju AutoBild-a test polovnog Mondea.
      Ford i dalje ima problema sa korozijom, a po njima u Nema?koj su poprili?ni problemi baš sa dizelima i stoga oni savetuju da se dizeli zaobilaze u širokom luku (havarije motora previše u?estala pojava, ubrizgavanje goriva i glave motora).

      dakle, pro?itaj njihov detaljan opis pa dalje sam procenjuj da li ti odgovara.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Marko001
        CBC Senator XXL
        • 09.09.2006
        • 1070
        • Belgrade

        #33
        da, kazu da su benzinci dosta pouzdaniji a jos plus presli manju kilometrazu...

        Comment

        • Laki GSi
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2006
          • 2426
          • Beograd-Vozdovac

          #34
          Originally posted by jaksa
          Nije jedini sa 4x samovent. diskovima
          Inace, moj je isto GLX
          Ja sam reko jedini dizel ,a koliko vidim glx oprema to je benzinac ili sam se ja nesto debelo zaebo!?
          Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

          Comment

          • jaksa
            CBC Senator XXL
            • 23.10.2004
            • 701
            • Novi Beograd, SC

            #35
            1.8TD

            GLX je nivo opreme ispod Ghia, i za benzince i za dizele, a diskovi pozadi se ja mislim posebno doplacuju.

            Comment

            • Dragon
              CBC Senator XXL
              • 15.11.2006
              • 963
              • Beograd

              #36
              Citao sam u Auto Bildu taj test i prilicno je siromasan. Ipak, mogu da se slozim da je kupovina benzinca manji rizik. Takodje, mislim da fordov TDDi nije veci rizik od VW TDI, a o Opelovom da i ne govorim. Manje vise, slicni problemi.

              U Auto Bildu mi se svidela jedna druga stvar na naslovnoj strani:

              SOKANTNO Mondeo bolji od Passata

              Naravno, misli se na MK IV


              Ipak, evo linka gde ima lepih postova, posebno naseg drugara Laze, koji je bolje prostudirao Mondea od vecine novinara.

              Inace, Laza se licno uverio da je njegov Mondeo brzi od konkurentnog Passata jer ga je dobio "jedan na jedan"

              http://www.vrelegume.co.yu/forum/viewto ... sc&start=0
              Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

              Comment

              • Marko001
                CBC Senator XXL
                • 09.09.2006
                • 1070
                • Belgrade

                #37
                Mene je frapiralo to da mondeo ima problem sa korozijom

                Comment

                • Dragon
                  CBC Senator XXL
                  • 15.11.2006
                  • 963
                  • Beograd

                  #38
                  Ne radi se o koroziji skoljke automobila, da neko ne pomisli sa recimo sajtne pocinju da trule. Javlja se blaga korozija na nosacima komandne table. Iako, smatram da to nije veliki problem, potpuno se slazem da Fordu ne trebaju takvi nedostaci. Doduse, pominje se i pod, ali kod mene nema ama bas nista.

                  Postoje neke stvari u unutrasnjosti automobila, za koje smatram da su ispod nivoa klase. Kod mene, recimo, takozvano "nebo" bi moralo da bude napravljeno od boljeg materijala, ali i tapecirung iznad nogu, tj. ispod kokpita. Jednom sam to skidao i lici mi na neki polukarton.

                  Sigurno da kod Passata, A4 nema tih nedostataka, ali zato su i skuplji za 2.000-3.000 evra, isto godiste.
                  Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                  Comment

                  • Laki GSi
                    CBC Senator XXL
                    • 15.10.2006
                    • 2426
                    • Beograd-Vozdovac

                    #39
                    Originally posted by jaksa
                    1.8TD

                    GLX je nivo opreme ispod Ghia, i za benzince i za dizele, a diskovi pozadi se ja mislim posebno doplacuju.
                    U pravu si
                    Sori
                    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      Doduse, pominje se i pod, ali kod mene nema ama bas nista
                      naravno da nema kada je novi auto.
                      sa?ekaj da prodje jedno 25 godina od dana proizvodnje pa ponovo pogledaj stanje poda.
                      a 25 godina je ništa za ?elik, pa nije auto napravljen od papira za jednokratnu upotrebu.

                      poenta nije u koli?ini korozije, ve? u fušeraju pri izradi koja je nepotrebna za jednu ozbiljnu firmu kakva pretenduje da bude Ford sa 100 godina iskustva.

                      da se dogodi nekom vijetnamskom, kineskom, afri?kom proizvodja?u automobila koji prvi put ima dodira sa autom je oprostivo i nije neo?ekivano.

                      ali za etabliranog proizvodja?a je sramota, blago re?eno.

                      isto dizel motori...

                      smešno je pri?ati da se dizel motor pokvari pre 1,000,000 km i to sa današnjim kvaliteotm dizela koji je extra pripremljen i daleko bolji nego onaj pre 30tak godina.

                      VW TDI su na samom dnu pa poredjenje da je nešto bolje od toga i nije baš neka pohvala.

                      i tu je žalosno da firme koje su iskusne sa dizelima i posle više decenija nisu rešile neke opšte, najosnovnije stvari tipa glave motora.

                      japanci koji su poslednji ušli u dizel segment svi odreda šiju evropske firme i po konstrukciji i po kvalitetu izrade.

                      eto ?ak i Kinezi su uspeli da dostignu jedan nivo VW-a sa svojim samostalnim konstrukcijama dizela...i kod njih je 150-200,000km o?ekivano do posete servisu.

                      koliko god AUto Bild umeo da bude neobjektivan, nažalost opšti je trend da se automobili fušarski rade sve ?eš?e, raznim marki i raznih modela i vrlo raznih cena. ?ak i skupi.

                      do te mere da jedan Aston Martin ima osobinu da mu spada kaiš kada se okrene volan u jednu stranu a motor se zaista okre?e tj vozi.
                      objašnjenje iz fabrike da treba zaustaviti auto , da bude na leru, pa onda okretati volan je koliko smešno toliko i zabavno...

                      takve stvari se ne smeju dogadjati uz sleganje ramenima, kao eto tako mora.

                      ?ak i notorno nestabilni Windows je postao predvidljivo stabilan i pouzdan u radu u verzijama zadnjih nekoliko godina

                      nije Ford Mondeo uopšte loš auto, ?ak štaviše, za nas je jako dobro rešenje ali ne treba zaboraviti da fabrika ceni svoje ume?e sklapanja auta na 20-30,000 evra, a toliko su nekada koštali luksuzni Mercedesi ( i imali skoro istu opremu a bili daleko pouzdaniji i trajniji , da ne kažem kvalitetniji sa ondašnjom raspoloživom tehnologijom).

                      auto industrija kao da nazaduje, svaki novi model ima sve više nedovoljno testiranih izmena i sve ?eš?e je servis nešto što po?inje da se podrazumeva kao normalna pojava.

                      kada kupim novi auto ho?u da u servis odem jednom u 5 godina radi kontrole preventivno, van onih menjanja potrošnih te?nosti. kao što avion ne ide svaki godine na remont a provede onolike sate rada u kontinuitetu...

                      Hyundai /Kia daje 7 odnosno 5 godina garancije na total ceo auto.
                      neka misle o tome automobilske veli?ine po imenu
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • jaksa
                        CBC Senator XXL
                        • 23.10.2004
                        • 701
                        • Novi Beograd, SC

                        #41
                        Moneo ima barem jednako dobre motore kao passat a trap ima znacajno bolji. Ima neki moj tred o trapovima na passatu, jako stra pa kog zanima nek trazi.

                        evo ga

                        Comment

                        • Dragon
                          CBC Senator XXL
                          • 15.11.2006
                          • 963
                          • Beograd

                          #42
                          Brick, slazem se ja, ali nazalost moramo da se pomirimo sa cinjenicom da automobili postaju potrosna roba i da sami proizvodjaci diktiraju ubrzani ciklus zamene automobila.

                          Pa kome bi se u ovo turbo vreme isplatio dizel od milion kilometara? Sto se mene tice, neka se vrate na kraj osamdesetih i bice sve OK.

                          Automobil koji sam prodao imao je tacno 20 godina, ni trunku rdje i sigurno 400.000 kilometara i ne fali mu jos uvek nista. Stvarno ne znam na sta ce da lici moj Ford 2021, ali ne samo on...poenta je sto nas oni primoravaju da ne cekamo, vec da svakih pet godina uzimamo kredite i kupijemo nova kola.

                          Slucajno sam video taj nosac komandne table kada su mi radili nesto na klimi. Stvarno je korodiralo, povrsinski. Mislim, to se inace ne vidi niti moze nesto da steti, ali iritira sama pomisao da su ugradili komad obicnog nezasticenog gvozdja. Pa zar ce to da racionalizuje proizvodnju? Ako mi sada pricamo o tome, prica jos na hiljade ljudi u svetu...
                          Ono sto me nervira sto su u Auto Bildu prikazane slike korozije na podu auta koji je godinu dana mladji od mog, sto je stvarno bruka za Ford.

                          Evo, ovome sam vec pisao, u novog Focusa sa najnizim nivoom opreme se ugradjuje kasetofon. To da nije tuzno, bilo bi smesno. Ej, das 15.470 evra i dobijes kasetofon. Pa ko jos slusa kasete? A za CD moras da doplatis...

                          Kazes nisu pravljeni od papira...ja sam bio frapiran kvalitetom tog tapecirunga kada sam se podvukao da nesto proverim ispod kokpita, to je nesto malo bolje od papira. Ocigledno da Ford fusari na "nevidljivim" delovima, dok si neke druge firme, ozbiljnije, to ne dopustaju.

                          Ipak, Mondeo je u danasnjoj konkurenciji sasvim solidan auto, za te pare. On je u Srbiji makina, a u Evropi samo niza srednja klasa. Ford daje cetiri godine garancije, sto nije lose.

                          Ima na onom sajtu carsurvey jedno super pitanje: Da li bi ponovo kupio auto ovog proizvodjaca? Moj odgovor glasi DA.
                          Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                          Comment

                          • LazaNS
                            CBC Član
                            • 24.12.2006
                            • 93
                            • NS

                            #43
                            Vidim spominjes kasetofon u autu od 15 000e kao frapantnu cinjenicu. Nije to nista, pazi sad ovo, na beogradskom sajmu sam seo u Toyota Land Cruser sa extra opremom, koza i sve, cena 57 300e, i zamislite, kasetofon!!! To me je toliko sokiralo da sam dreknuo, joj, ima kasetofon, na sta su svi koji su zagledali auto poceli da se smeju i morali su i licno da pogledaju da bi poverovali.
                            Evo danas je bilo zvanicno predstavljanje nove lagune, ako nekoga zanima www.insidenewlaguna.com dizel motori kipe od snage. Citao sam i clanke o novom mondeu, uf, i on je extra, pogotovo mi se svidja unutrasnjost, nekako mi izgleda kao spoj alfe i audija, extra.

                            Comment

                            • jaksa
                              CBC Senator XXL
                              • 23.10.2004
                              • 701
                              • Novi Beograd, SC

                              #44
                              Mondeo nije niza srednja klasa vec big family car.

                              Fokus je niza srednja klasa ili small family car.

                              Comment

                              • Dragon
                                CBC Senator XXL
                                • 15.11.2006
                                • 963
                                • Beograd

                                #45
                                Jaksa u pravu si, Mondeo je srednja klasa, hteo sam da kazem da u toj klasi ne spada u vrh,pa sam se lose odrazio. Znas da ne bih ja protv Mondea bas toliko...
                                Uostalom ovaj novi, cini mi se, pikira na vrh.
                                Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                                Comment

                                Working...
                                X