Sta mislite o ogranicenjima brzine?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    #16
    Ogranicenja nisu nikakva ali ih ja iskreno slabo i pratim,"dobar"auto odlican vozac ......

    U jednu ruku smatram da bi trebalo povecati,a u drugu i ne!

    Povecati makar za po 20km/h jer mislim da je ta prokleta auto tehnika daleko otisla unapred i prosto ne moze da se poredi to neko vreme od pre 30 i vise godina i ovo danas.

    Mada sa one druge tacke gledista budale ginu i na ovako mizernim ogranicenjima pa zamislite samo sta bi bilo za tako "veliko" povecanje ogranicenja brzine,opsti masakar na putevima sirom zemlje?!
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

    Comment

    • GT
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2006
      • 337
      • Beograd

      #17
      Postoji jedna stvar oko koje se svi vrte ali nikako da shvate...
      Jako bitan faktor u svemu ovome je nase kulturno nasledje i jednostavno nas stil i nacin razmisljanja! Upravo je svest ta koja je najvaznija u svemu ovome kako ste pomenuli, a u Srbiji je ona na jako niskom nivou, pa s toga je i saobracajna kultura skoro nikakva!
      Ogranicenja su tu da bi se postovala i definitivno ne znace nista onome ko nece da ih postuje i to je u 90% slucajeva razlog zasto se desavaju saobracajne nesrece! Hajde neka me neko ispravi, ali sam ubedjen da i pored ovako prastarog i jadnog voznog paraka, veoma je mali procenat onih koji dozive saobracajnu nesrecu zbog kvara na automobilu koji je star i dotrajao!

      Ono sto hocu da kazem je da je to selektivno ocenjivanje da li je neko prekrsio zakon jer vozi Zastavu, BMW, ili nije zato sto vozi Ferrari definitivno spada u domen glooposti i naucne fantastike!
      Dete koje vam izleti pred automobil nece biti postedjeno posledica bez obzira sto ga je udarilo cudo od 600 ks i ne znam kolikim diskovima kad je ljudski faktor jako bitna stvar na koju se ne moze racunati i koja se ne moze uvek i stalno uzimati kao konstanta, sto opet ide u prilog ovoj tvrdnji da je sve to jako glupo!

      Sto se tice ogranicenja, pre svega da se osvrnem na svoju deceniju koliko sam vozac i preko 300 000 kilometara, definitivno da mi se svaka glupost koja se desila dogodila zbog moje nepaznje i ne pridrzavanja propisa, BUKVALNO SVAKA! Ima tu i kretenastih pandura, dosadnih ogranicenja, ali opet svi mi zaboravljamo najbitniju stvar:

      Pre nego sto je covek izmislio prevozno sredstvo morao je da hoda kako bi stigao na zeljeno odrediste! Da bi sebi olaksao napravio je automobil koji je mogao da ga preveze brzo na zeljeno odrediste, samo je jos trebalo da bude sigurno! Znaci sustina propisa i ogranicenja nije da se neko sprda sa nama, vec da se desetostruko brzi transport svede na onaj nivo sigurnosti kao kad hodamo, a to je da niko ne bude nikada povredjen!

      Treba stvari postaviti onako kakve jesu, to sto je nama dosadno dok se vozimo 40 km\h je nasa licna stvar, svako podnosi to drugacije, ali treba samo napraviti paralelu od onog primarnog a to je hodanje, do ovoga luksuza koji imamo a to je voznja i sve ce dileme oko ogranicenja nestati!
      "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Uh.. dobra tema, zamislite kako bi samo dosadno bilo voziti bez ogranicenja, kako bi onda vozili brze nego sto sme?
        Dakle, logika je jasna, ogranicenja moraju da postoje jer da ih nema nebi se mogla krsiti.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • HotDog
          CBC Senator XXL
          • 06.05.2005
          • 965
          • BSG 75 (011)

          #19
          to je i meni par puta padalo na pamet, da kod nas stavljaju ogranicenja za 20 kmh ispod potrebne, jer znaju da ce vecina da krshi za otprilike toliko..

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Originally posted by alt+64
            trebalo bi uvest po meni neki bodovni prag.
            abs-5 bodova, 5 ncap zvjezdica-3 boda, 7 zracnih jastuka-7 bodova itd... i onda na temlju bodova napravit kategorije, svaka sa svojim ogranicenjem.
            Apsolutno se slazem, sa razlikom da bi tebalo da se racuna samo aktivna bezbednost. Sad, sto rece neko da zakon ne bi bio isti za sve, pa nije ni kod osiguranja, registracije... pa se niko ne buni
            moze pa koprvi skupi 300 bodova pobednikd pocinjemo hha
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • monkey
              CBC Senator
              • 14.11.2006
              • 286
              • Porec, Hrvatska

              #21
              Originally posted by Marko001
              Monkey ja sam tako cuo, da na nekom delu auto puta (novog) ukinuse ogranicenja... ne znam tacno koji je to deo, ali mislim da je neki od Like prema Rijeci, Istri, tu negde, nisam siguran... u svakom slucaju ti rodjaci mi zive u Karlovcu, pa onda znaci u pitanju je neki deo od Karlovca prema moru... mislim da se zove auto cesta D1 ili E1, tako nesto... kad budem opet pricao sa rodjacima mogu se raspitati...
              nema sanse. zivim u istri, i tu nema ni autoceste, a na ostatku, ogranicenje 130, i to je to. krivo si cuo garant. jos sad je policija pokupovala te "presretace" i nema spasa...
              da li bodovi, ili nesto drugo, ali ovaj sistem ogranicavanja je za automobile iz proslog stoljeca koncipiran, i nije vise potreban na dansnjem nivou sigurnosti modernih automobila. ne vjerujem da je tehnologija svemoguce i da se prezivljava u svim sudarima, ali u svakom slucaju sanse su puuuuuuuno vece danas nego pred 20 godina kad su ogranicenja napravili...

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                dans su eko norme te koje ogranicavaju brzine
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • monkey
                  CBC Senator
                  • 14.11.2006
                  • 286
                  • Porec, Hrvatska

                  #23
                  i opet ista prica.. auta su nekad vise zagadjivala, danas na 200 km/h ne zagaduju koliko pred 20 godina na 50 km/h... mora se smanjit zagadjenje, ali i kad bi doslo do povecanja dopustene brzine na autocestama od 50 na sat na 180, na toj brzini, ako se odrzava konstanto, koliko trosi prosjecan auto, 10 l? sigurno manje nego u gradovima ili na otvorenoj cesti kod preticanja...

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Politicari to vole ovako kako je danas
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • monkey
                      CBC Senator
                      • 14.11.2006
                      • 286
                      • Porec, Hrvatska

                      #25
                      normalno kad za njih ne vrijede ogranicenja, pa se ne opterecuju time...

                      Comment

                      • greywiendog
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2006
                        • 421
                        • Stara Pazova

                        #26
                        Originally posted by BOOST
                        Uh.. dobra tema, zamislite kako bi samo dosadno bilo voziti bez ogranicenja, kako bi onda vozili brze nego sto sme?
                        Dakle, logika je jasna, ogranicenja moraju da postoje jer da ih nema nebi se mogla krsiti.
                        To bi bilo kao bezanje sa casova, a da je profesore bas briga za to... i onda nije vise fora...
                        mozda bi to (ukidanje ogranicenja) pomoglo da ljudi sporije voze
                        Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Originally posted by greywiendog
                          Originally posted by BOOST
                          Uh.. dobra tema, zamislite kako bi samo dosadno bilo voziti bez ogranicenja, kako bi onda vozili brze nego sto sme?
                          Dakle, logika je jasna, ogranicenja moraju da postoje jer da ih nema nebi se mogla krsiti.
                          To bi bilo kao bezanje sa casova, a da je profesore bas briga za to... i onda nije vise fora...
                          mozda bi to (ukidanje ogranicenja) pomoglo da ljudi sporije voze
                          U svabiji na slobodnim deonicama te gledaju ko da si pao sa Marsa kad vozis brze nego li se dieseli krecu (180)
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            #28
                            Ograni?enja brzine svakako, ali, na magistralnim putevima 100 km/h, na putevima rezervisanim za mot. voz. 120 km/h i na auto putevima 140 km/h.
                            Da bi ovo bilo realno, tehni?ki pregledi kona?no treba da rade svoj posao i da spre?e pojavu krševa u saobra?aju.Drugi uslov je da nivo obuke u auto školama bude mnogo viši kao i kriterijumi za polaganje voz. ispita.Tre?i uslov je da se likovima koje uhvate pod dejstvom alkohola ili drugih psihotropnih supstanci, trajno oduzme voza?ka dozvola.?etvrti uslov je da oni koji saberu tri gruba ugrožavanja saobra?aja ili izazovu tri saobr. nezgode, takodje gube voza?ku dozvolu.
                            Zadnji uslov je rigorozan zdravstveni pregled!
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • GT
                              CBC Senator XXL
                              • 01.12.2006
                              • 337
                              • Beograd

                              #29
                              Sve u vezi otvorenog puta podrzavam, cak i to u vezi polaganja vozackog ispita (sto je izvodljivo) i ostrijeg tehnickog pregleda (sto je nazalost neizvodljivo, jer vecina bi pala), ali u gradu i naseljenom mestu bih vcak i poostrio mere!
                              "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

                              Comment

                              • Dragon
                                CBC Senator XXL
                                • 15.11.2006
                                • 963
                                • Beograd

                                #30
                                Najblizi sam Tetkovoj teoriji...


                                Elem...jedan moj drugar pre desetak godina kupio novu Mecku E klasu i uhvate ga negde panduri, vozio valjda 100 preko ogranicenja.

                                Izadje on iz auta ponudi panduru kljuceve od Mecke i kaze:

                                Evo ti, vozi ga ti sporije ako mozes!
                                Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                                Comment

                                Working...
                                X