@ fast:
Ne bih se bash slozhio da je tako prosto - veci gas, veca potroshnja, veca emisija shtetnih gasova.
Uzmimo na primer BMW serije 7 koji koristi hidrogen kao pogonsko gorivo. Automobil je vec u slobodnoj prodaji (i Brad Pitt ima jedan
), ima V12 motor i bez problema razvija 250 km/h a mogao bi i vishe da nije limitera maksimalne brzine.
Po ovom predlogu, zar bi i njega trebalo iskljuchiti iz saobracaja iako ima emisiju shtetnih gasova maltene jednaku nuli?
Ili, znachi li ovo da je Mercedes "pishao uz vetar" zato shto je potroshio blizu 400 miliona evra razvijajuci BlueTec sistem, kojim ce zadovoljiti i (buduce) Euro 6 standarde, ali i njihove C i S klase treba "zabraniti" jer, pobogu, mogu da idu i preko 160 km/h?
Ima josh ovakvih primera, ali mislim da je i ovo dovoljno da se uochi koliko je nebulozan, neracionalan i anti-razuman (da se tako izrazim) ovaj predlog kao nachin da se kontrolishe emisija shtetnih gasova.
Ekologija, ochuvanje ekosistema - apsolutno sam za to. Medjutim, ono shto je ovde zapravo smeshno je nivo tehnichke neupucenosti, nepoznavanja modernih tehnologija i opshteg razvoja automobilske industrije od strane dotichnog gospodina, i nachin na koji on pokushava da kontrolishe emisiju shtetnih gasova. Iskreno sam zachudjen da i ovakvi sede u Evropskom Parlamentu i, kao, brinu i odluchuju o stotinama miliona ljudi koji zhive u zemljama chlanicama.
Ne bih se bash slozhio da je tako prosto - veci gas, veca potroshnja, veca emisija shtetnih gasova.
Uzmimo na primer BMW serije 7 koji koristi hidrogen kao pogonsko gorivo. Automobil je vec u slobodnoj prodaji (i Brad Pitt ima jedan

Po ovom predlogu, zar bi i njega trebalo iskljuchiti iz saobracaja iako ima emisiju shtetnih gasova maltene jednaku nuli?
Ili, znachi li ovo da je Mercedes "pishao uz vetar" zato shto je potroshio blizu 400 miliona evra razvijajuci BlueTec sistem, kojim ce zadovoljiti i (buduce) Euro 6 standarde, ali i njihove C i S klase treba "zabraniti" jer, pobogu, mogu da idu i preko 160 km/h?
Ima josh ovakvih primera, ali mislim da je i ovo dovoljno da se uochi koliko je nebulozan, neracionalan i anti-razuman (da se tako izrazim) ovaj predlog kao nachin da se kontrolishe emisija shtetnih gasova.
Ekologija, ochuvanje ekosistema - apsolutno sam za to. Medjutim, ono shto je ovde zapravo smeshno je nivo tehnichke neupucenosti, nepoznavanja modernih tehnologija i opshteg razvoja automobilske industrije od strane dotichnog gospodina, i nachin na koji on pokushava da kontrolishe emisiju shtetnih gasova. Iskreno sam zachudjen da i ovakvi sede u Evropskom Parlamentu i, kao, brinu i odluchuju o stotinama miliona ljudi koji zhive u zemljama chlanicama.


Comment