amerikanci imaju mozda i rigoroznije norme nego evropljani sto se tice automobila... tako sam barem cuo....
EU zabranjuje saobracaj automobila...
Collapse
X
-
Evropa više brine o CO2 (kao najbitnijem od gasova staklene bašte) i globalnom zagrevanju...
USA više brine o (izuzetno) štetnim gasovima koji direktno utiču na zdravlje ljudi i prirode...
Evropa je rigoroznija po pitanju prvog, USA po pitanju drugog...
Za mene su i jedno i drugo baljezgarije i načini kako da vlade mimo poreza na promet (dodatu vrednost) i dobit, uzmu još para, prodavajući ljudima priče da tobože uništavamo planetu.
Comment
-
-
Ova prica o ovom zakonu je glupa i nece se ostvariti, ali ima jedna stvar koja stavlja tacku na sve vase komentare!
Dok je jos ovako "manje opasno" po planetu moci ce i ovako i onako, ali kad dodje dan D, nece se pitati ni desni ni levi, ni zeleni ni crveni, morace da se spasava ziva glava i onda ce za nekoliko meseci doneti sve potrebne zakone i ukloniti zabranu sa teme automobil na struju!
Ne dok smo mi zivi sigurno, ali posle toga i ne bi trebalo da nas interesuje valjda, nasi preci su nama ostavili gomilu svog sranja koje mi moramo da ribamo, tako cemo i mi valjda nasoj deci, jedno od pravila ovog sveta!
Ne znam samo kako vecina ne razume, nije samo elektronsko ogranicenje u pitanju gde ce automobil od 6000 cc imati ogranicenu brzinu, a pritom ce sve vreme dok se vozi ispod ogranicenja trositi isto i zagadjivati isto, jel realno koliko puta se predje ta brzina, ne tako cesto pa da bi to imalo nekog smisla!
A druga stvar je ukloniti najveci faktor potrosnje i samim tim zagadjenja, tezinu vozila! Neko gore rece odredjena snaga po toni, to ima najvise smisla! Sta mi vredi auto od 150 ks akd je tezak 1300 kg, a ima i onih sa 1.4 motorom i 800 kilograma pa mu sve to dodje na isto!
ALi jos veca glupost je smanjiti snagu automobila koji ce biti tezak i motor ce trositi neuporedivo vise zbog opterecenja!
Ma to je sve jedna ludorija koja nema veze sa realnoscu!"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Comment
-
-
Energija je prenosiva iz jednog oblika u drugi sto je opste poznato!
To sto se i dalje koristi nacin za dobijanje elektricne energije star preko 150 godina nije razlog da se ne osmisli novi! Toliko je ideja koje su trenutno u izradi i koje jos uvek niko nece da podrzi jako jer jos uvek sve funkcionise ovako, a da ne pominjem naftu i ratove oko nafte!
Sunce je veliki izvor energoje, pre nepunih sto godina Nikola Tesla je imao toliko ideja koje jos uvek nisu sprovedene u delo, pitam se samo zasto!
Vodonik je savrseno gorivo, postoje problemi kako ga izdvojiti u velikim kolicinama iz vode i skladistiti za mas potrosnju, ali da ne ulazim sada u teorije sta se sve moze uraditi sa obicnom casom vode!
Nemoj da brines odakle ce doci struja, pitanje je samo volje i moci, kome sta odgovara i kome se sta isplati!"Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Comment
-
-
Pa slazem se potpuno, a i nije toliko bitno bar kada je ekologija u pitanju, a i ekonomija!
Sa druge strane automobil na struju je mnogo bolja varijanta jer ima mnooogo manje delova od SUS motora, mnogo manje gubitka energije na propratne pojave kao sto su zagrevanje! Stepen iskoriscenosti jednog benziskog motora je nesto oko 18% neka me neko ispravi, a jednog elektro motora je 98%!
Sledeca stvar koja je pozitivna sto nema transmisije, bar ne ove klasicne cime se stedi na tezini auta, pa onda ulja, manzetne, semerinzi i ostale pratece stvari takodje su visak, plus sto ne mora agregat da stoji na jednom mestu, mozemo imati cetiri mala elektro motora na svakom tocku koji ce biti kontrolisani kompjuterski i vec u startu imamo traction controle, i mnogo drugih pomagala koja su naknadno dodata na konvencionalni automobil!
Ovo nimalo nije science fiction, potpuno je izvodljivo! Jedini problem je skladistenje energije, autonomija vozila i tezina eventualnih akumulatorskih celija!
E sad, kako ce zaljubljenici u automobile pretrpeti ovako veliku promenu i gde ce se denuti onaj zvuk V6 motora i kako ce se bez njega, ne znam..."Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
Comment
-
-
Originally posted by overspeed@ fast:
Ne bih se bash slozhio da je tako prosto - veci gas, veca potroshnja, veca emisija shtetnih gasova.
Uzmimo na primer BMW serije 7 koji koristi hidrogen kao pogonsko gorivo. Automobil je vec u slobodnoj prodaji (i Brad Pitt ima jedan), ima V12 motor i bez problema razvija 250 km/h a mogao bi i vishe da nije limitera maksimalne brzine.
Po ovom predlogu, zar bi i njega trebalo iskljuchiti iz saobracaja iako ima emisiju shtetnih gasova maltene jednaku nuli?
Ako tako gledaš i ako je prose?na brzina izme?u 80 i 150 (sve ostalo je još više nedozvoljeno ) šta smeta predlogu da se vozila prora?unavaju da imaju zadovolavaju?e performanse do brzine od 160 na sat? Znaš koliko je teško voziti ferarija po gradu? sa menja?em gde ne možeš da pre?eš u tre?u jer ti obrtaji padaju na gušenje motora? Koliko se onda razbacuje resursa?Money for nothin' and chicks for free
Comment
-
Comment