@Boost
Pa i nije, ako si amater-letac.
EKO LET BEZ IZDUVA, uz pozdrave Puteva Srbije.
Slusaj, putevi Srbije su mi na Nubiri pojeli silen blokove i stabilizatore na 45K km. Redovna PROVERA istih je, po knjizici, na 60K km; sta jos reci? Amorti (Kayaba) su dusu ispustili na 40K.
O domacem gorivu, koje po zvanicnom sajtu NIS-a ima 30% vise sumpora nego sto bi smelo, i od 11 aditiva nema 7, da i ne govorimo; maltene srecom, jer da mozemo da tankujemo BMB98 i jos jaca 100+ goriva, bilo bi jos vise letaca.
Pade mi sada na pamet: sto li se ovi nasi uopste razbacivali sa kupovinom presretaca, kada su lepo mogli da ustede na popravkama drumova i da ih samo ostave, oni ce vec prirodno ogranicavati brzinu? I to automatski, sto vise bude vozila, sve ce se sporije voziti?
Hajde neko ko zna Velju Ilica ovo da mu predlozi pre predsednickih izbora.
Pa i nije, ako si amater-letac.

EKO LET BEZ IZDUVA, uz pozdrave Puteva Srbije.

Slusaj, putevi Srbije su mi na Nubiri pojeli silen blokove i stabilizatore na 45K km. Redovna PROVERA istih je, po knjizici, na 60K km; sta jos reci? Amorti (Kayaba) su dusu ispustili na 40K.
O domacem gorivu, koje po zvanicnom sajtu NIS-a ima 30% vise sumpora nego sto bi smelo, i od 11 aditiva nema 7, da i ne govorimo; maltene srecom, jer da mozemo da tankujemo BMB98 i jos jaca 100+ goriva, bilo bi jos vise letaca.
Pade mi sada na pamet: sto li se ovi nasi uopste razbacivali sa kupovinom presretaca, kada su lepo mogli da ustede na popravkama drumova i da ih samo ostave, oni ce vec prirodno ogranicavati brzinu? I to automatski, sto vise bude vozila, sve ce se sporije voziti?
Hajde neko ko zna Velju Ilica ovo da mu predlozi pre predsednickih izbora.



Comment