Što ne bi značio broj tablica? Pa to što oni prave te tablice ne znači da bi smeli svaki čas da menjaju broj to jest to bi bilo protivzakonito.
Ja sam sumirao, valjalo bi da napravimo kao braća hrvati sajt www.presretaci.rs i da se stave sve dostupne slike i registracije. Za sad bi moglo barem u sticky da se stavi.
VW Passat 2.0 TFSI i 3.2 fsi -
BG 810-837
895-057
895 805;
ZA 705-66
Ma mnogo je bitnija informacija koja kola su u pitanju, znaci model i boja, to ce svi da zapamte, bas da vidim ko ce na autoputu da se seti neke registracije za poredjenje, ako me shvatate sta hocu da kazem.
Inace mene oni uopste ne brinu, steta...
"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
U povratku iz Vrbas naletimo na crnog passata,do tog momenta 180-190 i onda jedva 130 i igramo kladzu u autu da li je ili nije presretac,a ovi drugi sto su isli iz nas vide mi usporili pa sto vele neka njih ispred idemo i mi lagano sigurno ima murije
Posle 30-ak kilometra voznje stanemo na semafor pored njega kad unutra muz,zena i dvoje male dece
Ako hoces da budes najbrzi na auto-putu i da te svi "postuju" kupi neki od auta sa slike
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Da je tako pa nikada ne bi vozio preko 150 jer je autoput PUN passata,a ima i 607 poprilično...
E vidis... u tom zecu i lezi grm NIKAD ne znas da li je ili nije.... zato se i biraju manje upadljiva vozila... kao sto je vec pomenuta Skoda ili ovaj Pasat.... 607 i BMW-a ipak nema toliko a i upadljiviji su.
Sve u svemu... nece oni juriti tebe... dok ne projuris pored njih.... a u mimohodu uvek imas koju brzu sekundicu da smeknes kakav "GPS" imaju u kolima
Mogu, da te zaustave i da ti nalupaju par samarcina jer si bezobrazan.
Zasto bi to radio, da ih nerviras, provociras...?
pa kako bre, oni prvi nerviraju prvociraju, idem sledece nedelje u MK, bas cu da obratim paznju, teram 160 i pazim pa cemo da vidimo na sta ce da izadje (jbg dug put, moram o necemu da razmisljam)
Zato je mene i zanimalo po kom osnovu su oni uopste formirali odeljenje presretaca?
Koji to zakon o bezbednosti saobracaja, ili neki drugi njima daje za pravo da u neobelezenim automobilima krse saobracajne propise?
Koliko stacionarnih radara (koji netrose benzin i nemaju godisnje odmore, nejedu leba) moze da se kupi za pare potrosene u ljude i opremu?
Mislim da bi za ta sredstva koja su ulozena u te zgubidane i za pare koje su potrebne da bi se ti automobili odrzavali i koristili, mogao da bude pokriven svaki kilometar autoputa ko u velikom bratu?
Razlika izmedju policijskog BMW-a koji ide 230km/h i nekog civilnog BMW-a koji ide 230km/h je samo u sahrani vozaca.....
ja koliko znam panduri, barem ovi u obelezenim vozilima i ne smeju da jure druga vozila po putu, upravo iz bezbednosnih razloga.....proverite to, vi koji se bolje razumete u materiju...
Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...
Comment