castrol/mobil ili motul???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #61
    Naravno razliciti motori razliciti standardi razlicita ulja.

    Bilo je tako taxista sve mu trosi sem Valvolina. Ovom drugom GM-a a trecem opet Castrola
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #62
      koliko se secam iz prica vlasnika, honde imaju takav motor da uvek trosi ulje a kako i nebi kad se sve vrte na 8000+ rpm. dakle, mobil im ne odgovara, ok...

      ja sam se recimo kleo u Castrol RS. a Kad sam isti sipao u motor od 20V trosio je ko lood. zovem coveka koji je sonetu priodao audi da ga pitam st da sipam i on mi kaze da je probao sva moguca ulja na turbaku pa cak i motul competition i biloje potrosnje sve dok nije sipao mobil 1 5w-50. dakle sve je od motora do motora a daleko od toga da je jedno ili drugo lose . poenta je u tome da je motul ovde precenjen i da ne vredi te pare za koje se placa. a ja vas pitam, kolika je ta razlika u potrosnji ulja i da li razlika u ceni to moze da zakrpi?
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • ivica77
        CBC Član
        • 08.07.2007
        • 70
        • Suzuka
        • Honda Civic 1.5, 16V

        #63
        Zanimljivo da ste pomenuli VALVOLINE zato sto mi je u motoru trenutno to ulje, onaj u crnom pakovanju, i evo do sad sam presao skoro 4000 km sa njim a kad sam sipao nivo je na sipci pokazivao malcice preko pola a sad pokazuje tacno sredinu. Ja ovo smatram nikakvom potrosnjom. Samo uzmite u obzir to da sam ovih 4k izvezao veci deo po gradu. A slazem se da ovo nije nikakav pokazatelj kvaliteta, ali nista lose nisam primetio u radu motora, a sad ono sto se ne vidi...

        Comment

        • coco
          CBC Senator XXL
          • 24.10.2004
          • 476
          • i`am from the land that is placed nowhere

          #64
          pa problem valvoline-a je sto se zna pjeniti na niskim temperaturama i kada je visoka vlaga u zraku. znaci higroskopno je i zato ne valja.
          problem RS-a: hlapljivo ulje, na visljim temperaturama jednostavno hlapi
          nije stvar u cijeni, precjenjeno ili ne vec u razbijanju ulja. ako mi se ulje razbije na 3000 km koristenja i nije za nista osim za izmjenu, onda to ulje ne valja. neka svatko sipa sto zeli u motor, ja ostajem kod motula.
          eto, primjer s kocionim uljem. nije motorno ali eto. do prije 2 godine sam koristio hondino kociono ulje. prosle godine sam usipao ferodovo kociono ulje. nakon par mjeseci koristenja je oslo u bananu. fading i sve vezano uz to. i na tehnickom su mi mjerili dotrajalost kocionog ulja i zakljucak je da ga moram pod hitno izmjeniti. znam da je kociono ulje za izmjenu svakih 12 mjeseci ali meni je ulje ostislo u q vec nakon 6 mjeseci od izmjene. tak da, eto moje osobno miljenje kroz koritenja vise tipova i marki ulja je slijedece:
          1. klasa jestivog ulja
          valvoline = modrica magnum
          2. klasa ulja ako bas moras (imas popuste/rabate i stari ti dila ulje)
          mobil
          3. klasa upotrebljivo ali nerentabilno i skupo
          castrol RS
          4. upotrebljivo i preporucljivo za honda kosilice
          motul

          sto se tice kuknjave na tematiku cijene: stara kineska nas uci da nema djabe ni kod stare babe
          "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

          Comment

          • -Vedran-
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 3255
            • Beograd

            #65
            kolika je ta razlika u potrosnji ulja i da li razlika u ceni to moze da zakrpi?
            Niko nije rekao da je mobil loshe ulje. Naprotiv sve vise ga ljudi hvale.
            Meni npr. nije zao dati 200-300 din. vise za litar Motul ulja, ali da me ne boli glava koliko mi je potrosio i da moram da ga proveravam na svakih 1000km npr. O tome se radi

            Da li je problem sipati ulje druge marke bez ispiranja motora?
            Nije problem...
            Power of dreams !!!

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #66
              Ne mozete generalizovati stvari po pitanju ulja.

              Za pocetak, niko od vas ne zna STA u stvari sipate kad kupujete Mobil, Esso, Valvoline i ostala, ja jedino kod Motula znam sta kupujem i kad kupim sta sam dobio. Pod pretpostavkom da i imate originalna ulja, jako je sareno kako ce se jedan te isti motor ponasati sa razlicitim uljem istog proizvodjaca a kamoli sa razlicitim uljima razlicitih proizvodjaca.

              Generalizacija da "Motula trosi vise nego Mobila a manje nego Castrola" je dakle potpuno irelevantna. Kako znate da ste odabrali pravu vrstu ulja? Pravu gradaciju, pravu bazu? Ne znate pa ne mozete ni donositi ovakve zakljucke. Meni jedan auto trosi NENORMALNO mnogo Mobila 1, a ni trunku Castrola TXT, pa opet ne tvrdim da je Castrol bolji za taj auto nego da je verovatno odabran pogresan Mobil za moj motor. Drugi auto opet perfektno radi na Motul 300v Chrono 10-40, a takodje Motul 15W-50 Competition pisa kroz iberlauf i trosi kao lud - i sta je zakljucak? Da sam odabrao pogresno ulje za moj motor i nacin voznje ili klimu ili godisnje doba, a ne da je jedno bolje od drugog...

              Dalje, one price kao "auto mi mirnije radi otkako sam promenio ulje" batalite, to ni Sumaher ne moze da provali niti da tvrdi.

              Oil flush nema nikakve potrebe sipati ni u jednom drugom slucaju osim promene tipa (npr. sa sintetike na mineralno, sa mineralnog na polusintetiku i sl.) i drasticnije promene gradacije ulja. Ulja slicne gradacije i iste baze a razlicitih proizvodjaca, oil flush je bacanje para.

              Dakle, Castrol ili Motul ili nesto trece - pod uslovom da ste sigurni da kupujete originalno ulje, sipajte ono cega vam auto manje trosi, cijom ste cenom zadovoljni, ili vec koji bitan parametar smatrate presudnim - brzina grejanja ili hladjenja, max. temperatura, itd (tisina rada motora ili nekakva kobajagi manja potrosnja goriva nisu faktori vec placebo efekat. ). Povecana potrosnja ulja 99,9% sigurno znaci da ste ODABRALI POGRESNO ULJE a ne da je ono samo po sebi lose.

              Potpuno je vas izbor, ali ja licno bih, zbog sigurnosti da uvek imam ono sto sam platio i zbog kvaliteta koji je vrhunski ako ne i najbolji od svih, koristio neku od varijacija Motulovih ulja.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #67
                svaka sintetika na visokim temperaturama hlapi ne samo RS .

                elem, ne kudite konja koga niste jahali tj postoji i Mobil 1 u 15w-50 varijanti isto kao i Motul competition. naravno da ce visoko turaznamasina da razbije polusintetiku posle 3000km ali za takav motor se ne koristi Mobil S 10w-40 ili sinth S 5w-40 nego 5w-50 rally.
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #68
                  Pa nije bas tako, ne isparava svaka sintetika na visokim temperaturama. Odnosno isparava, taman kao i svako drugo ulje ili tecnost, ali sintetika je otpornija na duze periode visokih temperatura nego recimo mineralno oje se brze razbije.

                  Visokoturazna masina nece da razbije polusintetiku posle 3000km, odnosno ne bi smela, inace se radi o jako losoj polusintetici. Ono zbog cega to moze da se desi je lose odabrana gradacija ulja, samim tim i pojacano razbijanje ulja ako se previse cesto pregreje. dovoljno ga je jednom zagrejati na 125-130c, i gotovo je odmah, a ne posle 3000km...

                  I na kraju, odakle to pravilo da visokoturazne masine koriste neko 5-50 rally ulje? BMW-i koriste cak 0-30, ili 5-40 za vecinu motora, a sumnjam da je u motorima kao sto je Honda, za preko 8000+ obrtaja fabricki stavljano neko 5-50 rally ulje...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • 1nsane
                    CBC Senator XXL
                    • 28.05.2007
                    • 388
                    • Umcari - Grocka

                    #69
                    Originally posted by Honda
                    Koji je to filter 10+ evra?
                    Pa turski MANN sa buvljaka, naravno .
                    NO BRAIN
                    NO PAIN
                    1_N_S_A_N_E

                    Comment

                    • -Vedran-
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 3255
                      • Beograd

                      #70
                      Kod eMa u radnji 400-500din kosta.
                      Power of dreams !!!

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #71
                        nisam reko da je pravilo vec to da se recimo ne neko ne go to Mobil 1 5W-50 rally preporucuje za moj motor ili za 2.8 30V . ni jedan ni drugi se ne vrte na 8000rpm ali isto tako ne trpe drugu gradaciju. sta drugo da kazem vec da je moj motor za 8000km predjenih do sada popio 1,5L tog istog 5w-50.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • 1nsane
                          CBC Senator XXL
                          • 28.05.2007
                          • 388
                          • Umcari - Grocka

                          #72
                          Originally posted by Honda
                          Kod eMa u radnji 400-500din kosta.
                          Daj, nemoj da me :kadr , mislio sam na hondin filter, micro ili alps.
                          Jbt. a mene prozivaju da sam neki tamo bukvin list .
                          NO BRAIN
                          NO PAIN
                          1_N_S_A_N_E

                          Comment

                          • Bane R
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2006
                            • 1769
                            • Beograd

                            #73
                            Pa Micro je 550, ne više od 600, a po kvalitetu je u vrhu.

                            Inače, pošto se priča o preko 8000rpm, u VTI sipam Mobil S 5w40 i preporučujem... pritom ga M daje za male pare .

                            Comment


                            • #74
                              Ja sam imao Castrol neko trkacno full sintetika proslo menjanje, i trosio je vise nego sada polusintetika Mobil 1..

                              Jeste da mi matori diluje ulje... , ali sve zavisi, delimicno Motul jeste izvikan, i Mile ga preporucuje, iz raznih razloga, ali posto ga i Robi preporucuje i sipa u sve svoje Honde, ja bih doneo zakljucak da je Motul marka ulja koja odgovara Honda brandu, sto nam je i najbitnije, jer je ovo Honda forum.

                              Takodje, i Mobil 1 je dobro ulje, i moze da zadovolji isto to. E, sad, trosi manje skuplje ulje, ili dospi malo jeftinije, Mobil 1 vs. Motul, isto izadje.


                              A inace, generalno gledano, za bas matora vozila, karburatorce i slicno, sipajte mineralno, za vecinu vozila sa foruma je dobra polusintetika, a za nova vozila, ili visokoturazna, performantna i sl. full sintetika.

                              Kod starih vozila neka interval zamene bude 5000 km, novijih je taman 7500 km, dok najnovija mogu do 10000 km..Nasa je tuga sto je to previse kod nas, tamo gde je kvalitet goriva i ulja normalan, intervali su i dupli.

                              Dakle, posle ovolikog ubedjivanja, recimo da je Motul dobar za Honde.

                              Comment

                              • hondaholic
                                CBC Senator
                                • 20.09.2007
                                • 201
                                • Beograd
                                • 1993 Honda CIVIC 4x4

                                #75
                                iskreno ja nisam koristio ni motul ni mobil. ja rokam liqui molly 5w-40 i prezadovoljan sam. mislim da ga ne kopiraju mnogo kod nas. jednom prilikom sam sipao i total 5w-40 i skroz je ok. cale sipa mobil 15w-40 i motor ga ne trosi. po meni, ulje je ulje. ako je dobar motor i ako je dobro ulje mislim da nebi trebalo da bude potrosnje. viskozitet je, ja mislim, isti i kod mobil-a i motul-a. 'bem li ga sad. mozda gresim. ulje i filter nabavljam ISKLJUCIVO od preko, pa mi je mozda i zbog toga sve jedno koje koristim. kazu mi "to ti je dobro" i ja sipam.
                                1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT

                                Comment

                                Working...
                                X