Sada sam to saznao.Nije mi to ranije padalo u oci.Inace Thema mi je omiljeni auto.Vozio sam je prosle godine uporedo sa Alfom:
Shortly after the launch of the Thema, in 1985, Zagato proposed a station wagon based on that car. In the end it was Pininfarina's design which won approval and entered production. In 1986 Boneschi showed the 'Gazzella', basically a three door version of the Thema.
Da rezimiramo onda By Pinifarina na njoj uopste nije seljacki
" a sve je pocelo tako sto Pera nije otisao u skolu..."
Nisi me razumeo.Ja sam se samo salio a'la pininfarina,jer ja na 164-ci imam natpis na kome to pise i super joj stoji(ma njoj sve stoji)...
Inace njegov studio i modele koje je on radio cenim iznad svega.
Sa Hraweb foruma:
FIAT 126 P
I tako meni jedan dan dok sam popravljo karter od Passata turbodizela, u garazu uleti Fiat. I to ne bilo kakav Fiat, nego Fiat 126 P. A iz auto izleti neki tamo Gasho. I zamoli me da mu malo sredim auto, jer za par mjeseci je ljeto, upicavanja ovo-ono. Kazem ja njemu dobro. I tako se bacim na poso. Ispred mene stoji blijedo zuta "Peglica". Prvo sam iscupao sve moguce i nemoguce iz nje van, pa sam se bacio na farbanje. Nisam htio da bude bezveze jednobojna, pa sam ju ofarbao u crveno-bijelo-plavu kombinaciju. Kotace sam prepilio ca i stavio pogonsku i prednju osovinu od kamiona TAM. Sad je bilo prostora za vece gume, jer su osovine strsile po pola metra sa svake strane auta. Stavio sam gume od starog Torpedo traktora, 40 coli. Sad je Pegla licila na Bigfoot. Pa sam rasturio kompletni zadnji kraj. Nikad mi
se nije svidjala opcija da auto ima motor u gepeku. Pa sam ga stavio tamo di su prije bili straznji sicevi. Stavio sam motor od Lancie Delte HF Integrale SE. Morao sam malo razrezat bocni dio, jerbo nije bilo mjesta. Da malo omogucim dinamicniju voznju, napravio sam simpatican zahvat oko pogonskih osovina. Umjesto da ostane pogon na zadnja dva, ja sam napravio mali pogonski razvodnik. Sad je pogon se prenosio na prednji lijevi i zadnji desni kotac. Igrom slucaja, pri instalaciji elektronickih podizaca rucne i stakla, zapalio mi se cijeli tapicirung, pa sam stavio brodski pod, a gore parkete. Kocnice sam morao improvizirat, jer kad sam sa standardnim od Pegle isao na test-voznju, kocioni put od 100 km/h do nule bio je oko 1972 metra. Stavio sam brodsko sidro na podvozje, pa kad se stisce kocnica duze od 5 sekundi, padne sidro. Auspuha sam radi fore stavio 10. Spojlere sam, za divno cudo, kupio. A radi maksimalne sigurnosti Gashe, stavio sam mu naprijed 14 maglenki. Dobro ajde, nisu bas maglenke...stadionski reflektori. Muziku sam imao u planu stavit, ali nije bilo mjesta. Gasho je popizdio. A mi iz Gedore smo se samo jos jedanput nasmijali i u svojem flourescentno-naradjastom Passatu turbodizelu odvezli prema slijedecoj zadovoljnoj musteriji.
Kamatarska Bembara
I tako ja jedan dan varim auspuh na nasem Passatu turbodizelu, kad ono od nikud iz vedra neba, u garazu dodje ni pet ni sest ni sedam nego Osman. On je stari legendarni choban iz Vukovara a porijeklom je iz Mostara i slusa Thompsona. On mi je doso sa svojim autom kojeg je, naravno, trebalo nabrijat do ibera. Auto je bio BMW E39 '89 godiste. auto je bio crne boje, sav prljav, Minhenskih registracija. U vozackoj mu je pisalo da je po zanimanju gastarbajter. Auto je imao presiroke gume, razbijen lievi zadnji far i otrgani prednji spojler. Ekipa iz Gedora Tuninga znalacki se zamislila kako da unaprijedi ovo gastarbajtersko cudo. Prvo smo ga oprali. Ali sloj prasine, blata i ostalog gnoja je bio toliko debel, da je jedva otisao ca nakon laganog zahvata sa brusilicom. Zamijenili smo prednji razbijeni spojler sa novim, posebnim spojlerom, sa 4 maglenke i dvije motorne pile, da se svi oni koji se usudjuju preticat auto na autobanu i ostalim cestma, naj**u. Sastrane umjesto lajsni i pragova, stavili smo duple turpije, tako da svaki auto koji ima muda se priblizit ovoj Bembari, na****. Na gepek smo stavili ogroman "gepek-spojler" sa trecim shtop-svijelom. Na kuteve od spojlera smo stavili sva harpuna, tako da svaki auto koji ima muda se priblizit gastarbajteru u Bembari, na****. Na krovu smo postavili dva laka mitraljeza 20mm i jednu "Veber" haubicu, 25mm. U autu je vrhunski i vec provjereni audio-sustav marke "Speakers" sa izlaznih 35000 W, 5 predpojacala, 4 pojacala i 3 woofera. CD player je marke "Player", ali posebni model "Jaran". Taj model je poseban po tome da u njega idu CD-i na kojima pise; Thompson, Bora Drljaca, Sinan Sakic, Bane Bojanic, Dragana Mirkovic, Marko Stoja itd. Svaki ostali CD koji se pokusa stavit u cd-player, zavrsit ce gadno, tako da svatko ko pokusa stavit ista osim toga u gastarbajtersku Bembaru, na****. CD ima takozvanu "lock-volume" tehnologiju, tako da svira na maximumu svaki put kad date autu kontakt i nemozete ga ugasit dok auto ne miruje barem 10 minuta pod rucnom. Gedora Tuning je u strahu da ne na****, Osmanu tuning izvela za mukte.
Golf 1
Doso danas u garazu VW Golf I. I kaze mi lik da mu ga nabrijem, ono, u pi**u CENSORED. Ja otvorim haubu, vidim 75 konja, staro 12 godina, ruzina, dizelas. Pitam ja njega koliko para misli skucat u tuning, on veli koliko god treba. Ja kazem dobro. I bacim se na poso. Sa kriznim sarafcigerom odvrnem motor i sa povecim batom potucem cijelu makinu, dok nije otisla u pi**u maternu. Onda ga onako razjebanog odvrtim na cesti. Vozim po lokalnim ravnicama, auto przi ko lud. Ide Golfina 80, 90, cak i na jednoj nizbrdici 110 km/h. I onda napravim poznati "Gedora Tuning zahvat". Pri 90 na sat, u cetvrtoj brzini na nizbrdici stisnem kumplung. Cekam jedno 5 sekundi da motor skroz se opusti. Stavim ga u ler, odpustim kumplung i stavim ciglu na gas. Sada motor ide na dole i ruli ko blesav. Dizelas se dere, place, motor ide nizbrdo, padaju sarafi, limarija cvili ovo-ono. I onda ja lepo stavim nogu na kumplung, stisnem, saltam u prvu i pustim kumplung. BOOOOOM!!!! Ode on u pi**u CENSORED, raz**** se kompletna getriba, odlete 2 klipa kroz haubu van, otpadne pogonska osovina, razjebu se lamele, ode sve u *****. Doslepa me Blaz natrag u garazu. Sad je Golf spreman za tuning. Plastiku sta mi je otpala sa stare Elanove barke razrezem od oka, na let lampu je rastopim i sa izolirkom zalijepim za bunker i sa strane. Ispod maske stavim stari komad od ralice, tako da izgleda dobro i da usput cisti snijeg ispred sebe. Umjesto duplih farova stavim masku od starog Corrada G60 sta mi ga je neki Cigo prodao za steku Marlbora i nesto loz ulja. Stavim tri dupla karburatora "Webber", odpilim 25 centi amortizere, tako da auto bolje guli po podu. Ofarbam ga sa katranom u crno, a kao sminku bacim po duzini tanke crvene trakice, od izolirke. Na sofersajbu stavim natpis "Sport", a na gepek-sajbu stavim zastitni znak od Remusa. Felge ofarbam sa zlatnim temperama. Za kraj na mjenjac stavim nalijepnicu na kojoj pise ko fol 6 brzina plus rikverc. Lik je plakao od srece kad ga je vidio, a Gedora Tuning je bila ponosna na jos jedan prvoklasni uradak.
Comment