Ogranicenje brzine znakom za naseljeno mesto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StreetRacerCA
    CBC Senator
    • 11.06.2006
    • 238
    • Čačak
    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

    #16
    ko zna gde pre table stepojevac sa leve strane ima ogranicenje 60, ali i koliko posle tog znaka ima manjih raskrsnica i ukljucenja na magistralu...tj. po mom misljenju na tom delu ogranicenje jeste 80. jedino sto je sporno ovde je to sto postoje dve table stepojevac - prva, sa leve strane, zute boje, na kojoj nema ogranicenja, i posle kilometar ima ista takva tabla, sa desne strane, i na njoj je zakaceno ogranicenje od 60. mi smo pored ove prve table prosli sa 80, posto bi tako trebalo da bude, ali saobracajci smatraju drugacije, tj. da je prekrsaj ucinjen. ali samo kad bi covek imao para i dokonog vremena da se dokazuje sa njima, da tu nije naseljeno mesto, posto mogu da potpisem da sve ove kuce koje su tu sagradjene nemaju gradjevinske i upotrebne dozvole, tako da tu nema ni n od naselja, ali....... voleo bih da Tetak da svoj sud, deluje mi kompetentno, a i nikako da ga sretnem.


    @prolupator
    ako nismo bili u naseljenom mestu, nema prekrsaja, vozio je 81 km/h (osima ako ce da insistiraju na tom 1 km/h), a smatram da nije bilo naseljeno mesto, a prethodno ogranicenje od 60 je jaaaako daleko, a kod nas generalno nema saobracajnih znaka koji daju prestanak zabrane...

    @Alekre
    ti se batice vozi autobusom, ili mozda trotinetom....za tebe nije nista brze to sto matori przi, ima svoje zasto, on je prevezao kilometara vise nego sto ces ti za ceo svoj zivot po celom svetu. ti verovatno sve vozis po propisima, pa se opet vracam na ono idi autobusom ili trotinetom. mozda je bolje peske, al si onda smetnja na putu. u pervodu, takvi kao ti predstavljaju opasnost u saobracaju, posto ili ne znaju da voze, ili se previse plase voznje, sto je u svakom slucaju pogubno, ili teraju nas brze da ih preteknemo, pa onda i sebe i ostale izlazemo riziku....

    @BOOST
    Koliko se ja secam, kad sam ucio propise i polagao, a to je bilo pre 10 godina i pre 400.000 km pre, zute table su bile informativnog karaktera, a plave obavezujuceg
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Nisam nista drugo ni rekao vec samo dodao da su obicno prestanak zabrana na tablama sa zutom pozadinom.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Bane R
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2006
        • 1769
        • Beograd

        #18
        Originally posted by CLD
        teorija ti uopste ne pije vodu, evo primer Belgije, solidno ekonomska jaka, stanovnici lepo zive, a ogranicenje 120 na auto putu, van naselja 70 u naselju 50, oko skola 30.
        Jel zive mozda u pecinama, ipak nisu u mogucnosti da jure, tj. mogu ali 75% postuje.

        I na kraju imaju tehnicki ispravniji vozni park od nas.
        CLD, kao i uvek, pratiš me po forumu, quotuješ bez veze i izvlačiš moje jednu rečenicu od 50 u postu van konteksta. Na moj polu-offtopic, ti napraviš offtopic na kub. Zamolio bih te ubuduće da malo skineš pik sa mene i da prestaneš da mi odgovaraš ako te već ništa nisam pitao. Nisam ti ništa zgrešio, a ni sa tobom ovce čuvao.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Bane®

          U saobracaju je u zavisnosti od situacije i okolnosti i mnogo manja brzina od 80k/h smrtonosna.

          Da li je to dovoljno za klasifikovati 80km/h kao opasno ili kao bezbedno stvar nije diskutabilna.

          Negde je 200km/h bezbednije nego sto je negde 80.

          Zato su diskusije i propagiranja oko zadatih brzina kretanja totalno van logike , svako ima svoju polaznu tacku u ovakvim diskusijama i retko se poklapa sa necijom drugom.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #20
            @StreetRacerCA: Mozes da se vadis i na toleranciju koju lidar ima, ona je, ako se ne varam 2% ?! I to samo ukoliko je tu ogranicenje 80, a nije...
            Mozes da se vadis i da si hteo da platis kaznu a pandur ti nije dao (ukoliko za taj prekrsaj niej obavezna prijava)...
            Nije ti pokazao list o bazdarenju (koji je obavezan da ima) i sl.
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • Bane R
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2006
              • 1769
              • Beograd

              #21
              @Boost

              To upravo ja i govorim (ili sam makar na to mislio). Poenta priče je pristup samoj vožnji - prilagođavanje situaciji, vežba (svakodnevno unapređivanje voznih veština i učenje) i adekvatan auto (u smislu ispravan sa adekvatnim gumama za ove zimske periode). Niko ne pokušava kod nas tako da uči vozače. Svi pričaju, karikiram, "59 km/h je sigurna brzina koja će vas dovesti do cilja, 61 km/h je smrtno opasna".

              Moje teorija itekako stoji: izbaci sa ulica neispravne automobile i nespremne vozače i možeš da ukineš brzinski limit - imaćeš manje sudara i nesreća. Nije ostvarivo, ali je poenta očigledna!

              To je samo teorija, ali opsednutost ograničenjima brzine ne vodi povećanju kvaliteta u vožnji, već samo popunjavanju budžeta SUPa.

              Tvrdim da 2/3 automobila u Srbiji nije ispravno da prođe PRAVI tehnički pregled. Znam da sam utopista, ali u osnovi gledano, glupost je da za takav auto važe ista pravila, kao za moje za koje sam potrošio nedelje i mesece i stotine i hiljade evra da budu ispravni i bezbedni.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Nemacka je uvela dinamicko ogranicenje na odredjenim deonicama svog Autobahna jos 80-ih godina proslog veka.

                DINAMIKA je odgovor na sve sto se tice ogranicenja brzine.

                Na koliko relacija postoji dinamicko ogranicenje u Srbiji?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Johnny B lude
                  CBC Senator XXL
                  • 06.04.2007
                  • 463
                  • Beograd

                  #23
                  Mozda je mali off, ali da ne otvaram temu, slicna je ovoj.

                  Vozim ka gradu 85kmh, (autoput NS-BGD) kod Batajnice, ogranicenje 80, i mene obilazi lik sa Tojotom sa otprilike 130-140!!! Posle 100m, radar zaustavlja mene, a on kao da ne postoji!!!
                  Meni napisana kazna, a pandur mi kaze: "on-(tojota) me ne zanima, tebe je uhvatio radar!!!"
                  Ja pitam pandura, "znaci ja mogu da postujem ogranicenje, kad me snima radar, i cim vidim da vise ne snima, da proletim sa 200kmh i nikom nista..."
                  Odgovor: (sleze ramenima i cuti)

                  Toliko o "postovanju propisa", od strane "nadleznih"!!!

                  P.S. Podrzavam BaneR-a u potpunosti!!!
                  ... Boze, dozvoli mi da ti dokazem da me novac nece iskvariti...

                  www.hondaclub.co.rs

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by BOOST
                    Na koliko relacija postoji dinamicko ogranicenje u Srbiji?
                    Veruj mi da ni ne znam šta je to. To će verovatno biti odgovor na tvoje pitanje .

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Dinamicko ogranicenje znaci da su znakovi za ogranicenje DIGITALNI display koji menjaju ogranicenje prema frekvenciji , vremenskim uslovima, stanju na kolovozu uopste.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • NemaN
                        CBC Senator XXL
                        • 29.11.2004
                        • 1560
                        • munze

                        #26
                        aaaaaaa....cek da razmislim......nema
                        I'm not caucasian, I'm championship white

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Nadam se da vam je sad jasno zasto su umovi propagatora niskih brzina ograniceni.

                          Nefleksibilni su kao i saobracajni znakovi!
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            ali i koliko posle tog znaka ima manjih raskrsnica i ukljucenja na magistralu
                            ne moze ti niko reci ovako napamet, uglavnom na tom parcetu ima sijaset znakova ogranicenja generalno.

                            jos od pumpe Barel Petrol je ogranicenje 60 skoro svuda, i tek veoma kratke deonice su sa ogranicenjem 80.
                            npr, pre Eko pumpe je parce sa deonicom 80 posle raskrsnice za Vranic.

                            ceo taj potez od oko 15tak km je prakticno 60 ogranicenje.

                            tek od zimske baze Beograd Puta ( i te raskrsnice) pa nadalje je deonica van naseljenog mesta i tu je tek opste ogranicenje 80km/h.

                            sasvim je moguce da bas tu gde su vas zaustavili jeste ogranicenje 60, a tu su se namerno postavili radi pecanja, kao prvenstvenog razloga.

                            na tom delu gde su obicno postavljeni, nema nijednog ukljucivanja sa strane (bocnog puta) pa celom trasom vazi 60.



                            pretpostavljam da je tu negde lokacija gde su vas zaustavili.

                            ima na tom putu sijaset propusta u znakovima sto oznakama na samom putu sto sa tablama.

                            koliko znam, ako ste vozili 81 a dozvoljeno je 60, to je u okviru clana zakona koji regulise prekoracenje +10 do +30 km/h sto se zavrsava na nivou novcane kazne.
                            nema daljnjih sankcija...

                            a prethodno ogranicenje od 60 je jaaaako daleko, a kod nas generalno nema saobracajnih znaka koji daju prestanak zabrane...
                            bas tako, tu je ogranicenje od 60 dosta dugom deonicom.
                            vozili ste dugo vise od dozvoljenog, prosto ste se upecali.

                            sve dok nema znaka prestanka zabrane (ili znaka novog viseg ogranicenja, ili raskrsnice) celo vreme vazi ogranicenje od 60 (formalno pravno).

                            taj deo Ibarske je takav...prolazi kroz naseljena mesta jedno za drugim.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • StreetRacerCA
                              CBC Senator
                              • 11.06.2006
                              • 238
                              • Čačak
                              • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                              #29
                              nije frka za lovu, stvar je principa
                              Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                              Comment

                              • sri98
                                Admin od Trpeze
                                • 24.10.2004
                                • 7262
                                • Republic of Konjarnik
                                • Toyota Corolla E 210

                                #30
                                Originally posted by Bane®
                                To je samo teorija, ali opsednutost ograničenjima brzine ne vodi povećanju kvaliteta u vožnji, već samo popunjavanju budžeta SUPa.
                                Kako bi bilo lepo da je ovo tacno - onda bi bile vece plate, bolja tehnicka opremljenost......

                                Pare idu u budzet Srbije, a ne MUP-a.
                                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                                Comment

                                Working...
                                X