koliko trosi ACCORD 2.0i-VTEC
Collapse
X
-
Sad mene zanima, kakvog je tipa ta voznja po gradu, kada trosi 12.5?
Ja zelim Type S, isti motor, 6-stepeni manuelac, ali volim da poteram, da proradi VTEC, pa me zanima jel tog tipa potrosnja ili...
Racunam da automatik doda u proseku jednu litru, sebi mislim da bi trosio oko 13 litara na sto km...
Comment
-
-
Comment
-
-
A jel' mogu ja da se ubacim sa jednim off (uslovno receno) pitanjem:
moj matori accord ca5 2.0i 16v '88 godiste trosi oko 13-14l u proseku, nema plin, mada sam ga vozao uglavnom na 3k i vise obrtaja (sta da radim kad me povuce)
i mogu li ja sad tu potrosnju nekako da smanjim, skupo mi ovako? da li bi mirnija voznja smanjila potrosnju? jedva sam skupio 2k evra da pazarim auto, sad cu da bankrotiram skroz zbog goriva
btw, moj accord na 3k obrtaja u petoj ide 140km/h, iako je star 20g; jedino ako lazu oni satovi, nisam jos uvek poludeo valjda
ps - na ovom forumu sam procitao da od nacina voznje zavisi potrosnja, pa mi kliknula lampica da accord trosi toliko zbog mog neizivljenog vozackog nagona koji tek dolazi do izrazaja...
Comment
-
-
naravno da trosi onoliko koliko stiskas papucicu gasa, pa onda dodatni teret(putnici, gepek) pa stanje trapa i istrosenost guma kao i velicina(dimenzija)
ima raznih stvari koji uticu na potrosnju goriva, ja sam vozio takvog accord-a sa motorom a20a1 karburator i gutao je oko 12 litara izivljavanja..
drugar je uspeo jednom prilikom da ga spusti na 8 litara ali to je bas ono bilo babski, bez naglih kocenja i naglih ubrzavanja i naravno otvoren put
Comment
-
-
hvala, japanx. brinuo sam se da nesto nije u redu, sad nastavljam testiranje ohrabren
gume su kao ok (samo ne znam da li su odgovarajuce r14 185 65 su na njemu), trapovi nisu neki (skripuce, krcka)
e sad cu da probam neznije da ga vozim, valjda ce to da spreci ili bar da odlozi moj bankrot. i da mu ubacim tng, valjda nije skupo za ovaj auto
Comment
-
-
Ja imam Accorda 2.0i 12V isto godiste i moze da se spusti na 7 na otvorenom znaci ono petom stotka racunaj. Sat ti sigurno laze ili obrtaljka sto ce prije biti jer meni na 140 ide na 4.000 petom a to je ogromna razlika. Tvom je realna maksimalna oko 200-210 sto bi bilo nekih 6.000 rpm po mom prenosu a po tvom 4.500 sto je nemoguce.
Comment
-
-
Direktnim ubrizgavanjem?! U 1988oj?
Razlika je po fabrici 17 konja a kad se maknu katalizatori na oba neka bude i 20 ali to je jako mala razlika i upravo se dobija na obrtajima jer se 16V vrti nekih 500 obrtaja vise.
Comment
-
-
koji je broj motora kod tebe??
verovatno je a20a1 sto znaci da imas 75kw(102ks) ili 76kw(103ks) cim je karburatorski tip
e vidis, njegov moze samo da bude b20a2 101kw(137ks) ili b20a8 98kw(133ks)
vidi, vozio sam i jedan i drugi znaci da znam sta pricam.. aj ti da skines katalizator pa i celu izduvnu granu ne mozes ni da prismrdis motoru sa dve bregaste i 4 ventila po cilindru sa pgmfi ubrizgavanjem koje je pocelo da se ugradjuje davne '85 godine u te honde...
ostalo, njemu je zapremina motora 1958-1944 fiskalnih sa kompresijom 1:9.5 a tebi je 1955-1932 fiskalnih sa kompresijom 1:8.8 znaci ima duzi hod klipa samim tim i bolju iskoriscenost snage tj obrtnog momenta na vecim obrtajima
o menjacu i stepenu prenosa da ne pricam, tu bi te tek razocarao...
sve u svemu, kao da poredis obicnog i type s accorda
moze, ali kao zensko pa da kazes "ne svidja mi se crveni znak, hocu da ceo bude srebrn" a nemas pojma sta to znaci
Comment
-
-
I kod mene je PGMFI. Ima 116KS sa katalizatorom po katalogu tako sam gledao. Taj od 102-3 KS je karburatorski model.
Comment
-
-
Moj sef ima Accord 2.2 dizel. Vozio sam ga vise puta , auto ide veoma lepo , a prosecna potrosnja mu je 6.6 l , tako stoji na displeju. Nije nikakav problem da auto trosi 5 l po putu . Verujem da je Vtec zivlji i lepsi za voznju ali tesko da moze da se meri po ekonomicnosti sa dizelom...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
Pa može, ako pričamo o novim kolima, obzirom da je najjeftiniji benzinac 6000e jeftiniji od najjeftinijeg dizela.
Nek benzinac troši 10, nek dizel troši 6... To je razlika u potrošnji 400 dinara na 100km...
To je 5 evra na 100km, ili ti 6000e na 120.000km...
Znači dizela moraš da voziš 120.000 da bi bio na nuli. Što se čorbe tiče. 2.2 je skuplji za registraciju, nema šanse da bude pouzdan kao benzinac, računaj da će više da ti jede prednje gume, kočnice i delove vešanja zbog težine napred.
Pored toga, dizel ne može da bude tako miran i udoban kao benzin, pored toga benzinac ima 20 konja više i pruža mnogo bolji osećaj u vožnji. Zbog boljeg rasporeda težina lepši je po krivinama i ostalo...
Accord 2.2 dizel je strašan auto, svojevremeno je postavio 9 svetskih rekorda u klasi, ali Accord 2.0 je prosto neodoljiva kupovina.
Comment
-
Comment