A jel yan neko ya fabricki cd nesto
Sta treba znati o Fiat Bravo 1.2 16v?
Collapse
X
-
Ja fabricki CD nisam ni video da postoji osim verzije sa sarzerom.Al sva ta muzikica svira onako lepo ali i nenametljivo ko i u mercedesu.A ako trebas da napunis auto samo dodatnim pojacalima,zicama,i zvicnicima onda ima da sedis na krovu,il kupi prikolicu.Originally posted by dusman13A jel yan neko ya fabricki cd nestoI'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Koliko vam trosi Bravo 1.2 16v?Ja sam ga pazario skoro pa jos uvek merim potrosnju,po meni ispada da je potrosio na 107km predjenih u gradskoj voznji sa oko 2 sata rada u leru i jedno 30minuta klime 9 litara,e sad posto sam ga ja sam napunio skroz na pumpi,postoji mogucnost da ga nisam napunio do cepa,jer kada sam rekao radniku na pumpi da sipa do cepa bukvalno je tako i uradio,punio je sve dok nije pocelo da preliva,tako da nemogu sa sigurnoscu jos da kazem koliko trosi
Comment
-
-
zavisi ali bas varira .. voli fiat da popije
od 5.5litara na magistrali, lagane voznje, meni po gradu 8.5l nije prelazio i sa 16" .. na 140-160kmh trosi oko 7.5l isto sa sirokim gumama .. sve to bez klime, posto kad upalis klimu auto prosto ne ide ..
fiat deklarise po gradu 9.5l tako da ko zna, uglavnom 1.2 82ks vs 1.6 118ks saxo, isto mi trosi
Comment
-
-
Za sad ovako stoje stvari.Zabelezio sam kilometrazu i sipam po 1000din kad stignem.Za sad u srednje surovoj gradskoj voznji sam na 8,25 l na 100km.Ali to je tek 400 km podeljeno sa 33 l.Videcemo na duze staze koji je prosek.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Ocito da Brava ima problema oko regulisanja broja obrtaja(ja i dosta njih na forumu), pa sam mislio ima li zamenjivosti sa motorom tj. sklopovima iz motora Bravo. Naravno, ako ovaj motor nema tih problema. Meni su na Bravi 1.2 2000 godiste ludovali obrtaji. Zmanio sam step motor i polovnu klapnu, resetovao komp i radilo sve OK mesec dana. Sada ne drzi na 800 o/ vec pocnu da vibriraju i padnu na 500, upali se sijalica brizgaljke i ugasi se motor. Nezgodno, posto mi sa pritiskom kvacila, broj obrtaja naglo pada, pa mi se motor ugasio par puta pred raskrsnicom.
Ima li ko koji savet, dok ne odem kod majstora, sto ocito moram da uradim?
Comment
-
-
Zamene nema jer ne postoji 1.2 16v stariji model.Ja licno verujem u ciscenje i reparaciju i spremam se da to i uradim.Raskupusacu usis i detaljno ocistiti.Mislim da majstori iz neke matematike to nece da rade.Kad otvorim i udarim nosom u probleme shvaticu i ja.
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Moj savet je da promenis protokomer, proveris lambda sondu i skines katalizator ako ima vise od 80.000 na satu.Originally posted by sapetOcito da Brava ima problema oko regulisanja broja obrtaja(ja i dosta njih na forumu), pa sam mislio ima li zamenjivosti sa motorom tj. sklopovima iz motora Bravo. Naravno, ako ovaj motor nema tih problema. Meni su na Bravi 1.2 2000 godiste ludovali obrtaji. Zmanio sam step motor i polovnu klapnu, resetovao komp i radilo sve OK mesec dana. Sada ne drzi na 800 o/ vec pocnu da vibriraju i padnu na 500, upali se sijalica brizgaljke i ugasi se motor. Nezgodno, posto mi sa pritiskom kvacila, broj obrtaja naglo pada, pa mi se motor ugasio par puta pred raskrsnicom.
Ima li ko koji savet, dok ne odem kod majstora, sto ocito moram da uradim?
Comment
-
-
Mislis po srpski?Da ga eliminisem za uvek.Tom idejom se bavim vec.Ali zeleo bi da cujem i tudje misljenje,ZA i PROTIV.Ono Za mi je u principu poznato,6-7KS vise i lakse disanje.A sta je saOriginally posted by MakiNSMoj savet je da promenis protokomer, proveris lambda sondu i skines katalizator ako ima vise od 80.000 na satu.Originally posted by sapetOcito da Brava ima problema oko regulisanja broja obrtaja(ja i dosta njih na forumu), pa sam mislio ima li zamenjivosti sa motorom tj. sklopovima iz motora Bravo. Naravno, ako ovaj motor nema tih problema. Meni su na Bravi 1.2 2000 godiste ludovali obrtaji. Zmanio sam step motor i polovnu klapnu, resetovao komp i radilo sve OK mesec dana. Sada ne drzi na 800 o/ vec pocnu da vibriraju i padnu na 500, upali se sijalica brizgaljke i ugasi se motor. Nezgodno, posto mi sa pritiskom kvacila, broj obrtaja naglo pada, pa mi se motor ugasio par puta pred raskrsnicom.
Ima li ko koji savet, dok ne odem kod majstora, sto ocito moram da uradim?
1.Potrosnjom
2.Kako reaguje elektronika
3.Kako utice na vek exploatacije motora
4.Sta sve treba uraditi da bi mogao da razlupas katalizatorI'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
E ovako ljudi ako pogledate temu gde ja isto kukam na obrtaje i meni se kao sapet-u kad stisnem kvacilo na raskrsnici gasio samo sto se meni za razliku od sapeta prikazivao akumulator i ugasi se.Problem resen kod mene a ako neko kao i ja koristi gas neka proba kao ja ja sam bio na zameni redovnoj filtera... presao sam 23.000 od kako sam isao u servis i nastavilo je i dalje da luduje ali posle 100km sve se stabilizovalo, pu,pu i od tada sam presao 1000km i nijednom nije u leru se ni pomakla e sad mozda nekom pomogne ko meni, ja sam ludeo zbog toga pa sam zadnjih dana pre odlaska kod majstora hteo sam da vidim da kupim nov protokomer ili sta vec samo da se unormali ler sva sreca sto nisam.
Nadam se da ce nekom ko i meni ovo pomoci.
PozdravMoney will not buy happiness, BUT IT WILL LET YOU BE UNHAPPY IN NICE PLACES
Comment
-
-
Pa ovako, ja imam pola 1.4 16V sa 100KS. Imao sam isti problem, prvo sam odneo da mi ociste injektore, pa je radio dobro jedno vreme, posle opet isti problem. Promenili su mi u servisu protokomer, koji je bio oko 25.000din i izvadili su mu katalizator, mada su rekli da to i nije uzrok, mislim na katalizator. Katalizator ti je prvi lonac na koji naidjes koji ide od motora, odseces ga brusilicom i umesto njega stavis prazan lonac da auto ne bi bio bucniji. Naravno kada su mi promenili protokomer morali su da prikace komp. da podese neke stvari. PozdravOriginally posted by bokijaMislis po srpski?Da ga eliminisem za uvek.Tom idejom se bavim vec.Ali zeleo bi da cujem i tudje misljenje,ZA i PROTIV.Ono Za mi je u principu poznato,6-7KS vise i lakse disanje.A sta je saOriginally posted by MakiNSMoj savet je da promenis protokomer, proveris lambda sondu i skines katalizator ako ima vise od 80.000 na satu.Originally posted by sapetOcito da Brava ima problema oko regulisanja broja obrtaja(ja i dosta njih na forumu), pa sam mislio ima li zamenjivosti sa motorom tj. sklopovima iz motora Bravo. Naravno, ako ovaj motor nema tih problema. Meni su na Bravi 1.2 2000 godiste ludovali obrtaji. Zmanio sam step motor i polovnu klapnu, resetovao komp i radilo sve OK mesec dana. Sada ne drzi na 800 o/ vec pocnu da vibriraju i padnu na 500, upali se sijalica brizgaljke i ugasi se motor. Nezgodno, posto mi sa pritiskom kvacila, broj obrtaja naglo pada, pa mi se motor ugasio par puta pred raskrsnicom.
Ima li ko koji savet, dok ne odem kod majstora, sto ocito moram da uradim?
1.Potrosnjom
2.Kako reaguje elektronika
3.Kako utice na vek exploatacije motora
4.Sta sve treba uraditi da bi mogao da razlupas katalizator
Comment
-
Comment