Sta treba znati o Fiat Bravo 1.2 16v?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dusman13
    CBC Član
    • 24.07.2007
    • 81
    • Beograd

    #31
    A jel yan neko ya fabricki cd nesto
    Money will not buy happiness, BUT IT WILL LET YOU BE UNHAPPY IN NICE PLACES

    Comment

    • bokija
      CBC Senator XXL
      • 25.01.2008
      • 640
      • Beograd

      #32
      Originally posted by dusman13
      A jel yan neko ya fabricki cd nesto
      Ja fabricki CD nisam ni video da postoji osim verzije sa sarzerom.Al sva ta muzikica svira onako lepo ali i nenametljivo ko i u mercedesu.A ako trebas da napunis auto samo dodatnim pojacalima,zicama,i zvicnicima onda ima da sedis na krovu,il kupi prikolicu.
      I'm not beautiful,but I'm stupid

      Comment

      • dusman13
        CBC Član
        • 24.07.2007
        • 81
        • Beograd

        #33
        Ma ne nisi me razumeo ne treba meni nikakva pojacala zicice niti bilo sta od toga nego jednostavno fabricki CD, mada sluzi dobro i ovaj kanwood-ov
        Money will not buy happiness, BUT IT WILL LET YOU BE UNHAPPY IN NICE PLACES

        Comment

        • bokija
          CBC Senator XXL
          • 25.01.2008
          • 640
          • Beograd

          #34
          Velim,fabricki nisam ni vido da postoji,sva ta fabricka muzika za vecinu automobila ima salonski smek,ne mozes iz nje da izvuces ni malo dinamike.Jedino je jepo sto je ukrojena u tablu.
          I'm not beautiful,but I'm stupid

          Comment

          • kapuero
            CBC Član
            • 10.03.2008
            • 16
            • Novi Sad

            #35
            Koliko vam trosi Bravo 1.2 16v?Ja sam ga pazario skoro pa jos uvek merim potrosnju,po meni ispada da je potrosio na 107km predjenih u gradskoj voznji sa oko 2 sata rada u leru i jedno 30minuta klime 9 litara,e sad posto sam ga ja sam napunio skroz na pumpi,postoji mogucnost da ga nisam napunio do cepa,jer kada sam rekao radniku na pumpi da sipa do cepa bukvalno je tako i uradio,punio je sve dok nije pocelo da preliva,tako da nemogu sa sigurnoscu jos da kazem koliko trosi

            Comment

            • mishio
              CBC Senator XXL
              • 29.05.2007
              • 1204

              #36
              zavisi ali bas varira .. voli fiat da popije

              od 5.5litara na magistrali, lagane voznje, meni po gradu 8.5l nije prelazio i sa 16" .. na 140-160kmh trosi oko 7.5l isto sa sirokim gumama .. sve to bez klime, posto kad upalis klimu auto prosto ne ide ..

              fiat deklarise po gradu 9.5l tako da ko zna, uglavnom 1.2 82ks vs 1.6 118ks saxo, isto mi trosi

              Comment

              • bokija
                CBC Senator XXL
                • 25.01.2008
                • 640
                • Beograd

                #37
                Za sad ovako stoje stvari.Zabelezio sam kilometrazu i sipam po 1000din kad stignem.Za sad u srednje surovoj gradskoj voznji sam na 8,25 l na 100km.Ali to je tek 400 km podeljeno sa 33 l.Videcemo na duze staze koji je prosek.
                I'm not beautiful,but I'm stupid

                Comment


                • #38
                  Ocito da Brava ima problema oko regulisanja broja obrtaja(ja i dosta njih na forumu), pa sam mislio ima li zamenjivosti sa motorom tj. sklopovima iz motora Bravo. Naravno, ako ovaj motor nema tih problema. Meni su na Bravi 1.2 2000 godiste ludovali obrtaji. Zmanio sam step motor i polovnu klapnu, resetovao komp i radilo sve OK mesec dana. Sada ne drzi na 800 o/ vec pocnu da vibriraju i padnu na 500, upali se sijalica brizgaljke i ugasi se motor. Nezgodno, posto mi sa pritiskom kvacila, broj obrtaja naglo pada, pa mi se motor ugasio par puta pred raskrsnicom.
                  Ima li ko koji savet, dok ne odem kod majstora, sto ocito moram da uradim?

                  Comment

                  • bokija
                    CBC Senator XXL
                    • 25.01.2008
                    • 640
                    • Beograd

                    #39
                    Zamene nema jer ne postoji 1.2 16v stariji model.Ja licno verujem u ciscenje i reparaciju i spremam se da to i uradim.Raskupusacu usis i detaljno ocistiti.Mislim da majstori iz neke matematike to nece da rade.Kad otvorim i udarim nosom u probleme shvaticu i ja.
                    I'm not beautiful,but I'm stupid

                    Comment

                    • MakiNS
                      CBC Početnik
                      • 16.03.2008
                      • 4
                      • Novi Sad

                      #40
                      Originally posted by sapet
                      Ocito da Brava ima problema oko regulisanja broja obrtaja(ja i dosta njih na forumu), pa sam mislio ima li zamenjivosti sa motorom tj. sklopovima iz motora Bravo. Naravno, ako ovaj motor nema tih problema. Meni su na Bravi 1.2 2000 godiste ludovali obrtaji. Zmanio sam step motor i polovnu klapnu, resetovao komp i radilo sve OK mesec dana. Sada ne drzi na 800 o/ vec pocnu da vibriraju i padnu na 500, upali se sijalica brizgaljke i ugasi se motor. Nezgodno, posto mi sa pritiskom kvacila, broj obrtaja naglo pada, pa mi se motor ugasio par puta pred raskrsnicom.
                      Ima li ko koji savet, dok ne odem kod majstora, sto ocito moram da uradim?
                      Moj savet je da promenis protokomer, proveris lambda sondu i skines katalizator ako ima vise od 80.000 na satu.

                      Comment

                      • bokija
                        CBC Senator XXL
                        • 25.01.2008
                        • 640
                        • Beograd

                        #41
                        Originally posted by MakiNS
                        Originally posted by sapet
                        Ocito da Brava ima problema oko regulisanja broja obrtaja(ja i dosta njih na forumu), pa sam mislio ima li zamenjivosti sa motorom tj. sklopovima iz motora Bravo. Naravno, ako ovaj motor nema tih problema. Meni su na Bravi 1.2 2000 godiste ludovali obrtaji. Zmanio sam step motor i polovnu klapnu, resetovao komp i radilo sve OK mesec dana. Sada ne drzi na 800 o/ vec pocnu da vibriraju i padnu na 500, upali se sijalica brizgaljke i ugasi se motor. Nezgodno, posto mi sa pritiskom kvacila, broj obrtaja naglo pada, pa mi se motor ugasio par puta pred raskrsnicom.
                        Ima li ko koji savet, dok ne odem kod majstora, sto ocito moram da uradim?
                        Moj savet je da promenis protokomer, proveris lambda sondu i skines katalizator ako ima vise od 80.000 na satu.
                        Mislis po srpski?Da ga eliminisem za uvek.Tom idejom se bavim vec.Ali zeleo bi da cujem i tudje misljenje,ZA i PROTIV.Ono Za mi je u principu poznato,6-7KS vise i lakse disanje.A sta je sa
                        1.Potrosnjom
                        2.Kako reaguje elektronika
                        3.Kako utice na vek exploatacije motora
                        4.Sta sve treba uraditi da bi mogao da razlupas katalizator
                        I'm not beautiful,but I'm stupid

                        Comment

                        • dusman13
                          CBC Član
                          • 24.07.2007
                          • 81
                          • Beograd

                          #42
                          E ovako ljudi ako pogledate temu gde ja isto kukam na obrtaje i meni se kao sapet-u kad stisnem kvacilo na raskrsnici gasio samo sto se meni za razliku od sapeta prikazivao akumulator i ugasi se.Problem resen kod mene a ako neko kao i ja koristi gas neka proba kao ja ja sam bio na zameni redovnoj filtera... presao sam 23.000 od kako sam isao u servis i nastavilo je i dalje da luduje ali posle 100km sve se stabilizovalo, pu,pu i od tada sam presao 1000km i nijednom nije u leru se ni pomakla e sad mozda nekom pomogne ko meni, ja sam ludeo zbog toga pa sam zadnjih dana pre odlaska kod majstora hteo sam da vidim da kupim nov protokomer ili sta vec samo da se unormali ler sva sreca sto nisam.
                          Nadam se da ce nekom ko i meni ovo pomoci.
                          Pozdrav
                          Money will not buy happiness, BUT IT WILL LET YOU BE UNHAPPY IN NICE PLACES

                          Comment

                          • MakiNS
                            CBC Početnik
                            • 16.03.2008
                            • 4
                            • Novi Sad

                            #43
                            Originally posted by bokija
                            Originally posted by MakiNS
                            Originally posted by sapet
                            Ocito da Brava ima problema oko regulisanja broja obrtaja(ja i dosta njih na forumu), pa sam mislio ima li zamenjivosti sa motorom tj. sklopovima iz motora Bravo. Naravno, ako ovaj motor nema tih problema. Meni su na Bravi 1.2 2000 godiste ludovali obrtaji. Zmanio sam step motor i polovnu klapnu, resetovao komp i radilo sve OK mesec dana. Sada ne drzi na 800 o/ vec pocnu da vibriraju i padnu na 500, upali se sijalica brizgaljke i ugasi se motor. Nezgodno, posto mi sa pritiskom kvacila, broj obrtaja naglo pada, pa mi se motor ugasio par puta pred raskrsnicom.
                            Ima li ko koji savet, dok ne odem kod majstora, sto ocito moram da uradim?
                            Moj savet je da promenis protokomer, proveris lambda sondu i skines katalizator ako ima vise od 80.000 na satu.
                            Mislis po srpski?Da ga eliminisem za uvek.Tom idejom se bavim vec.Ali zeleo bi da cujem i tudje misljenje,ZA i PROTIV.Ono Za mi je u principu poznato,6-7KS vise i lakse disanje.A sta je sa
                            1.Potrosnjom
                            2.Kako reaguje elektronika
                            3.Kako utice na vek exploatacije motora
                            4.Sta sve treba uraditi da bi mogao da razlupas katalizator
                            Pa ovako, ja imam pola 1.4 16V sa 100KS. Imao sam isti problem, prvo sam odneo da mi ociste injektore, pa je radio dobro jedno vreme, posle opet isti problem. Promenili su mi u servisu protokomer, koji je bio oko 25.000din i izvadili su mu katalizator, mada su rekli da to i nije uzrok, mislim na katalizator. Katalizator ti je prvi lonac na koji naidjes koji ide od motora, odseces ga brusilicom i umesto njega stavis prazan lonac da auto ne bi bio bucniji. Naravno kada su mi promenili protokomer morali su da prikace komp. da podese neke stvari. Pozdrav

                            Comment

                            • BaneT
                              CBC Senator XXL
                              • 09.12.2005
                              • 562
                              • Beograd

                              #44
                              bokija jesi li štelovao ventile na svom bravu?

                              Comment

                              • bokija
                                CBC Senator XXL
                                • 25.01.2008
                                • 640
                                • Beograd

                                #45
                                Originally posted by Bane Telekom
                                bokija jesi li štelovao ventile na svom bravu?
                                Nisam,majstor kaze da su ko singerica i ne treba dirati.Zar oni nisu samostelujuci?
                                I'm not beautiful,but I'm stupid

                                Comment

                                Working...
                                X