BPD-T ILI KL-ZE KOJI JE BOLJI MOTOR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • archiexxx
    CBC Član
    • 17.02.2008
    • 24

    BPD-T ILI KL-ZE KOJI JE BOLJI MOTOR

    Svi spominju KL-ZE motor A sto se tice perfomansi BPD-T motor je dosta bolji ali na ovim prostorima ga slabo ima ili je on radjen za druga trzista!
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #2
    kako mislis koji je bolji motor?kvalitet?snaga?l-ks proporcija?to je kao prvo..
    kao drugo jedan je atmosferac,v6,veoma cenjen motor i verovatno jedan od najboljih v6 atmosferaca na svetu(izdrzljivost,kvalitet,dizajn)...
    drugi je turbak,4 cilindra,spreman za Mazdine WRC aute.izjasni se na sta si mislio...
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • Vocko
      CBC Senator XXL
      • 25.04.2005
      • 4556
      • nBGd

      #3
      Eh, sad...

      Pa ni KL-ZE-a nema, on je radjen za Japan

      KL-ZE je full atmo V6 motor, sa svojih 2500ccm, i 200ks, koji se lepo vrti, a i zbog kubikaze ima vise nego dobar obrtni moment, a i idealan je kao swap u V6 Mazge (323F (BA), MX-3 (samo sa V6 motorom), jer uz minimalne izmene staje i dobija se poprilican napredak za minimalni ulozeni novac, jer je budzenje sestaka... skupo.

      BP(D)-T je turbo motor, koncepcijiski drugaciji od gore pomenutog, pravljen za trke, prevashodno, a posle pusten medj' raju kako bi mogli da dobiju homologaciju.
      Postoje dve varijante doticnog, odnosno to je isti motor samo sto je u GTX isao sa nesto slabijim komponentama, a u GT-R sa jacim. GT-R je napravljena u 2600 (ili bese 2900) komada, pa su izuzetno retke, a jos redje su one koje su cele.

      Naravno turbo motor je mnogo lakse "budziti", znam za jednu GT-R koja je izbacila 266ks na zamajcu, od toga se odbiju gubici na prenosu, koji su kod 4x4 nesto veci, i dobije se preko 200ks na tockovima, sa standardnih 180+. Jedino sto je radjeno na tom autu je cevka od 60mm do zadnjeg lonca, pecurka i paljenje malo pomereno unapred.

      E sada boljka GTX i GTR je menjac, slabije je konstrukcije, pa im je to i najcesci, a bogme i najskuplji kvar. Pa je pametno ako se upusta u budzenje doticnih da se zapocne od menjaca, osvezi i ojaca po mogucnosti.


      Oba motora imaju svoju char i oba su retka, a koji je bolji... Zaista je tesko reci, jer im je konstrukcija drugacija, ali da bih oba posedovao... bih




      p.s. TuRbo Wankel iz RX-7 FD3S je kewa, mada se ne bih bunio ni za atmo iz RX-8

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #4
        najbolje da mu se objasni ubacis stock i jedan i drugi u iste aute i vidis ko je bolji
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • archiexxx
          CBC Član
          • 17.02.2008
          • 24

          #5
          mislio sam na perfomanse ubrzanja max brzina katapultiranje itd.

          Comment

          • archiexxx
            CBC Član
            • 17.02.2008
            • 24

            #6
            ljubitelj sam turbina a vidim da cesto spominjete KL-ZE motor pa me cisto interesuje who is the best! friends!

            Comment


            • #7
              V6, lakse ga je odrzavati, u odnosu na turbo, a i ima ga vise na trzistu.

              Ekonomska logika i kraj.

              Jedino je pitanje da li bi ti da osetis lepljenje za sedista intenzivno ili postepeno..

              Danas me je decko bas zvao, kome treba zadnji most za 4x4 BG, i ja sam mu nasao, samo da vidimo u kakvom je stanju auto..

              A auto je trkacki GTR, ali bez menjaca..

              Tako da je istina sto Vocko kaze, menjac skup, redak, i odlazi..

              Dakle, manja ti je zezancija sa V6, a lakse se pasuje na tvoj auto, tako da bolje njega uzmi i uzivaj, ne moras ni neke posebne prerade da primenjujes.

              Comment

              • Vocko
                CBC Senator XXL
                • 25.04.2005
                • 4556
                • nBGd

                #8
                Pa najbolje katapultiranje imaju turbo motori i dok se voze imas osecaj lepljenja, toga kod atmosferaca nema tj nije izrazeno toliko, jer kod njih snaga dolazi linearno, a ne "odjednom" kao kod turbaka.

                On ima 1.6, tesko ide V6 motor, nazalost

                Comment


                • #9
                  On ima 1.6, tesko ide V6 motor, nazalost
                  U MX-3 je isao V6 svakako, doduse manji, ali ipak mislim da bi nekako mogao da stane, u odnosu na 1.8 turbo iz GTR-a.

                  To se ne zna dok se ne izmeri..

                  Swap je velika zajebanicija svakako...

                  Comment

                  • archiexxx
                    CBC Član
                    • 17.02.2008
                    • 24

                    #10
                    narode a kako kod vas idu cijene kompletnog sestaka!

                    Comment

                    • JNC
                      CBC Senator XXL
                      • 19.12.2006
                      • 1332
                      • Beograd

                      #11
                      TRIO_driver, naravno da moze da stane KL-ZE u MX-3 ali u one koji vec imaju V6 1.8l, a archiexxx vozi 1.6 pa bi ubacivanje bilo mnogo veca zezancija, to je rekao Vocko, a ima ovde na forumu vec KL-ZE u MX-3 samo treba potraziti .

                      archiexxx KL-ZE, ces tesko naci to je trazena roba, ali mislim da je cena oko 1500e, ispravice me mikimazda ili VOcko ako sam promasio cifru, uostalom miki to najbolje zna .

                      Comment

                      • archiexxx
                        CBC Član
                        • 17.02.2008
                        • 24

                        #12
                        narode evo upravo gledam u mx3 se je ugradijivalo 5 vrsta sestaka i 5 vrsta cetvrtaka !

                        Comment

                        • Vocko
                          CBC Senator XXL
                          • 25.04.2005
                          • 4556
                          • nBGd

                          #13
                          Evo napisa JNC dok sam kucao...

                          Cena za KL-ZE je, verovali ili ne, <1000$, ali to je u Japanu, na to treba dodati carinu, porez, brodarinu... A sve je to znatno skuplje ako vam prodavac ne moze izdati potvrdu da nema ni kapi ulja u motoru, jer se onda on tretira kao zapaljiva roba i transport kosta znatno vise.


                          Znam za motor iz MX3, 1.8v6, koji se prodaje za ~350e, ostale nisam nalazio, ali je bila jedna 626 sa 2.5v6 (KL-DE) na prodaju, cela, za ~1500e.


                          @archi - Isao je samo 1.6 (I4) i 1.8 (V6). Kojih 9 razlicitih vrsta ????? Daj vise info-a

                          Comment

                          • JNC
                            CBC Senator XXL
                            • 19.12.2006
                            • 1332
                            • Beograd

                            #14
                            hehe i ja znam samo za ta dva .

                            Comment

                            • archiexxx
                              CBC Član
                              • 17.02.2008
                              • 24

                              #15
                              evo pogledajte!

                              Comment

                              Working...
                              X