BPD-T ILI KL-ZE KOJI JE BOLJI MOTOR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JNC
    CBC Senator XXL
    • 19.12.2006
    • 1332
    • Beograd

    #16
    Pa ipak je samo dva ovaj I4 od 1.6 i V6 od 1845cc, ova dva su samo fabricki stavljana(stock) ovo ostalo sve moze ali nije bilo, pise ti gore SWAP options, znaci sta sve moze da se izmenja ako hoces stim sto su oni sa desne strane teski za izmenu(citaj treba cudo stvari da se odradi).

    Comment

    • archiexxx
      CBC Član
      • 17.02.2008
      • 24

      #17
      ali mogu svi da se ugrade normalno uz neke prepravke kao i kod ostalih ugradnji motora skoro sam tipu ubacivao 2.0 u opela samo nosac motora nije pasao i normalno pokoja sitnica!

      Comment

      • archiexxx
        CBC Član
        • 17.02.2008
        • 24

        #18
        po tome sam se mjerio!!!

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #19
          da bi shvatio koliki je posao jedan swap reci cu ti samo jedan slucaj:
          sa 1,8l v6 se islo na 2,5l v6...svako je rekao da je to posao laganica jer pase sve shaf na shaf...jeste al moj kur
          auto je mx3..
          ja sam prodao decku ono sto je bilo pod obavezno posle se ispostavilo sta jos nije kompatibilno.
          prodato u setu sa motorom:
          benzinska pumpa
          kablovi od ecu do motora i propratna elektronika
          ecu
          ispostavilo se da nije kompatibilno:
          moj razvodnik paljenja(jer se koristi njegov ecu,sa njegovim razvodnikom je upaljen i vozi se)
          zamajac
          alanser
          njegovi kablovi ne mogu na ecu koji je dobio uz motor...
          i ko zna sta jos ,to znaju vocko i taj momak bolje..znaci osnovni swap koji je svugde okarakterisan kao "lagan"za izvesti.
          e sada koji je bolji po performansama,trenutne performanse su malo u korist turbaka,mada ne mora da znaci,v6 je odlicna osnova za svako dalje tjuniranje..da li tipa napredniji atmo tjuning ili tipa nadpunjenje bilo turbom bilo kompresorom,tu je na tvoju zalost v6 svugde u prednosti zbog mnogo boljeg dizajna,kvaliteta i izdrzljivosti..
          ja i ne mogu da ti dam nepristasan odgovor jer sam 4 godine UZIVAO u jednom KL_ZE motoru.sada imam isti auto nazalost sa KL-de motorom ,ali poucen razlikama i jednog i drugog,i prednostima i manama,imam nameru i ona se polako ostvaruje da napravim hibrid ta dva motora,sa pokusajem zadrzavanja samo prednosti od oba tipa.
          jednostavno volim kada pocne da "peva"...ne mora da kida,lomi meni je bitno da ide,ne treba mi teatralnost,ili kako rece Sara Nijagara iz crtaca CHarlie Brown-Govori tiho i nosi psa sa sobom!
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • JNC
            CBC Senator XXL
            • 19.12.2006
            • 1332
            • Beograd

            #20
            Miki je lepo rekao, zato na onom spisku motora stoji, samo ta dva su fabricka ugradnja, a na to je mislio Vocko kad je pisao gore, da su ostali teski za ugradnju, uostalom imas ovde na forumu coveka koji je stavio SAAB motor u BMW sasiju, znaci sve moze samo je pitanje para i vemena.
            A ja bi isto pre ovaj V6 KL-ZE nego turbo I4, trajace duze performanse su slicne(snaga) istina drugacije se voze, ali moze i na KL-ZE turbo



            Ovde je Ford probe, ali motor je taj


            a ovo tebi treba, prava stvar

            Comment

            • RedboX
              CBC Senator XXL
              • 28.11.2006
              • 1537
              • Novi Beograd

              #21
              Ode rodjak do 100 za 10sec i to mph svaka mu dala vode iz bokala
              I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

              Comment

              Working...
              X