Postoje rezervisana mesta, ako firma plati za njih...
Nove zone za parkiranje
Collapse
X
-
Rezervisana mesta imaju samo drzavna preduzeca i institucije kao i invalidi. Pre par godina su sve firme ostale bez rezervisanih mesta i sada su to obicna parking mesta koja svi mogu da koriste (i placaju). Imam dve firme u zgradi koje su imale rezervisana mesta. Barem je tako u mojoj i okolnim ulicama. Ako gresim neka me neko ispravi...Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem
Comment
-
-
Sam sistem je ok i mnoge delegacije iz drugih inostranih gradova dolaze da vide kako je organizovano placanje parkinga u Beogradu. Pogotovu je placanje sms-om njima za njih vrlo interesantno.
Poenta zona uopste nije u onome sto ovde vecina ljudi pise - da se nadje mesto za parkiranje kada se dodje u zonu parkiranja. Poenta je u tome da se ljudi nateraju da racionalno koriste svoje vreme i vozila i da stanari u gusto naseljenim emstima lakse nadju parking tako sto ce se drugi naterati da krace borave u zonama. Ko hoce da parkira neograniceno moze da ide u garazu ili da ako nece da placa onda neka parkira na obodu grada (kao sto se radi na zapadu) i onda dolazak u centar. Problem ko nas je sto nemamo metro jer ljudi koji na zapadu parkiraju na obodu da ne bi placali sednu u metro i dodju za 5-10 minuta gde hoce, a ovde mora da se pesaci. Takodje je problem sto zone nisu bas najbolje odredjene i sama kontrola parkiranja bi trebala da je bolja (tj. ostrija) - primer: Strahinica bana i Bulevar gde parkira i dalje ko kako hoce bez kazni.
Znaci, princip je odlican, ali nasi ljudi jos ne mogu da se pomire s tim da treba da placaju i da ne mogu da stanu kolima ispred vrata svoje firme kad im se prohte i koliko hoce za dzabe. Jos vise im njihov pogresan nacin misljenja pojacava kada vide negde da se ne primenjuje sistem kako bi trebalo. Ali, ucimo se redu i mi, pa ce biti ok...
Comment
-
-
Heh, smatras da je princip odlican, ali da je problem sto nemamo metro?
Po cemu je onda odlican?
Ja bih prvi koristio metro da isti postoji i izbegao guzve i nerviranje u saobracaju... trazenje parking mesta i da ne pominjem.
Gradska vlada ce lagano prosiriti zone na ceo grad a od metroa ce biti ono sto i sada - nista.
Svi mi koji radimo u nekoj od zona cemo se ili preseliti u garaze (ko bude to mogao sebi da priusti) ili nabaviti skutere a voznja kola ce postati vikend zabava. Jel' je to stvarnost ka kojoj nas lagano vode?Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.
Comment
-
-
Princip je odlican i to misle ljudi koji se bave saobracajem. Vrlo sam bio jasan kad sam napisao sta je poenta i sta je princip. Metro nema veze sa principom, njegov nedostatak otezava da svi komforno prihvate novi princip i sistem. Uostalom, cak i bez metroa je mnogo bolja situacija za parkiranje i pored manjkavosti u sprovodjenju sistema.
Stvarnost kojoj idemo je stvarnost svih vecih gradova na zapadu koji su vec prosli kroz taj proces. Moracemo da promenimo svoje navike jer se sistem nece menjati.
Comment
-
-
Kartice u starim zonama, ne znace nista za nove zone, tako je bar do sada bilo. A kao stanar 2 zone jos jednom ponavljam da uz pomoc ovih zona ja nekako sada i nadjem mesto, svaki put se obradijem ko malo dete. Pre sam ostavljao kola i po 2 km od kuce... Ocigledno ne moze svima da bude dobro u svakoj varijanti, automobila je jednostavno previse u BG. Zone su za mene spas.
Comment
-
-
Najvecji problem je to sto su zgrade u centru gradjene bez parkinga pa sad ni stanari nemaju gde da parkiraju a kamoli kad neko dodje sa strane. Naravno da hocju da parkiram auto na najvise 100 metara od posla jer mi u suprotnom isti i ne treba. Za to sam ga i kupio auto od 1200 kubika. Ne zanima me kako cje da organizuju, samo me zanima da imam mesto da se parkiram kad dodjem na posao. Ako treba da se plati mesecna karta nije nikakav problem, ali kako sad stvari stoje od toga nema nista. Ne vidim zasto nebi dozvolili da svako moze da kupi mesecnu kartu. Ja parkiram auto od 8-16 a stanari kasnije i to je to. Ovako su samo smanjili kapacitete parkiranja za ljude koji rade u okolini.
Comment
-
-
Ljudi koji rade u okolini imaju alternativna resenja. Ljudi koji tu stanuju nemaju. Ljudima koji dolaze u centar po razlicitom osnovu treba omoguciti lakse dolazenje do parking mesta - i to je to.
Mesecna karta za ljude koji tu rade se nece uvesti jer se time gubi poenta svega - opet se ne bi moglo parkirati...a i kada bi se uvela onda bi trebalo da bude znatno skuplja - najmanje 100 evra mesecno jer onda ima nekog smisla, a onda bi je retko ko kupovao.
Kada se uvodi neka norma nikome nije potaman i svi moraju da se odreknu dela necega da bi ljudima bilo bolje. Ovde skoro svi diskutuju iz prvog lica jednine kao da su oni sami najbitniji.
Comment
-
-
Parking servis prikuplja(najblaze receno) ogroman novac od gradjana a ne ulaze ga u infrastrukturu k`o sto bi bilo normalno, u metro, u visespratne garaze... vec taj novac muze partija na vlasti koja se izborila za taj upravni odbor...
Direktora parking servisa ima vise nego sto mozete da pretpostavite a smenjuju se kada i vlada. Ne verujem da je ikome od njih prioritet pobojsanje parking sistema.
Neko je rekao da sve metropole prolaze kroz problem viska automobila i to je tacno - za koje vreme taj problem grad resi i koliko to gradjani osete je jako bitno i direktno vezano za odnos drzave prema gradjanima.
Koliko je nemara u nasoj istorija ce pokazati.
Comment
-
-
ali nasi ljudi jos ne mogu da se pomire s tim da treba da placaju i da ne mogu da stanu kolima ispred vrata svoje firme kad im se prohte i koliko hoce za dzabe.
ljudi odavno i to UNAPRED placaju to da mogu da stanu kolima i da se parkiraju, i to bukvalno kada i koliko hoce.
ta usluga drzave se naplacuje pod imenom komunalna taksa za drzanje vozila, i kao sto rekoh ljudi to placaju godinama i decenijama tako da uopste ne stoji da kao treba da se nauci da placa.
-------------------
ljudi koji upravljaju sistemom ne mogu da se pomire sa time da nije normalno da kada im se prohte, kako im se prohte, gde im se prohte naplacuju koriscenje onoga sto nije njihovo vlasnistvo.
sasvim je jedna stvar naplacivati privatnu garazu, privatno pakring mesto, privatno zemljiste od strane vlasnika.
a sasvim druga stvar je 2, 3 ili vise puta naplacivati nesto i pri tome bez ikakvog razumnog obrazlozenja zasto bas tako, tu i po toj ceni.
zasto se naplacuje ULICA Zemunski Kej gde niti postoji problem parkiranja, niti se ljudi dugo zadrzavaju cak naprotiv jako je frekventno.
jedino sto vidim da je motiv je obicno sakupljanje novca i nijedan drugi cilj koji ima veze sa saobracajem, ekologijom ili slino.
tamo gde se ljudi duze zadrzavaju parkiranjem a manje vozila se parkira tu se NE naplacuje.
manje para mogucih.
nazalost kod nas jos niej ukinuto samoupravljanje i ideja drustvenog vlasnistva pa grad prosto maltretira gradjane, da ne kazem pljacka kao sto je nekada bilo sasvim normalno i nije smelo ni da se komentarise.
zasto su toliki otpori da se evo vec 20 godina sprecava uvodjenje privatne svojine nad zemljistem, uopste mi smo valjda jedina zemlja u Evropi koja nema zakon o svojini (jos uvek je u fiokama na cekanju, a po potrebi se manipulise sa jos vazecim samoupravnim iz 1980. godine ciji temelji su blago receni besmisleni za jednu trzisnu privredu- to kazu strucnjaci i javno napisu, nisam ja izmislio da ne bude zabune oko kvalifikacija).
Poenta je u tome da se ljudi nateraju da racionalno koriste svoje vreme i vozila
ako je to poenta ljudi koji o tome odlucuju, QQ i LL..takav jedan sistem teranja ljudi ( u uniformnost) u drzavni plan zivota poznat u SSSRu je neslavno propao i unazadio gradjane a i drzavu.
nasi ljudi koji misle da upravljaju sto se ne zapitaju a sta zele gradjani i koja je poenta postojanja jednog sistema.
cilj nije zabraniti i onemoguciti gradski zivot vec povecati efkasnost komunikacija a to se postize izgradnjom ulica, ukidanjem semaforskih raskrsnica i formiranjem sto duzih magistralnih trasa, formiranjem saobracajnih prstenova, formiranjem transportnih javnih sistema velikog kapaciteta.
primer kako ne treba raditi je saobracajni haos na Zelenom Vencu gde je maksimalno usporen dolazak (i odlazak ka) sa Brankovog mosta usled enormnog broja autobusa na povrsini umesto da idu u dubinu ispod zemlje, i tamo se parkiraju odnosno preuzimaju putnike.
nedavno je rekonstruisana okolina Zelenog Venca ali nista nije uradjeno na poboljsanju kapaciteta protocnosti a pare potrosene.
zasto se ne ugleda na resenja u svetu, gde se prave putevi na vise spratova, gde ispod reka prolaze tuneli, gde je svaki delic grada povezan prstenom....
u stvari dzabe ja ista pisem kada grad Beograd nije sposoban i ne zeli vec 30 godina da resi najprostije stvari kao sto su povezivanje Ibarske magistrale i autoputa ka NIsu (onaj puteljak i ne racunam u nesto pomena vredno za tranzit), ne zeli da izgradi most izmedju Zemuna i Banata, cak ne zeli evo sada niti tu famoznu obilaznicu da zaista napravi funkcionalnom.
ta takozvana obilaznica je sirine jedne obicne novobeogradske ulice u rezidencijalnom kraju, sa 1 (jednom) kolovoznom trakom u svakom smeru.
da je pameti odmah bi se gradio bar jos jedan most i to sa bar 8 traka s obzirom da je ovde prica o evropsko-azijskom tranzitu.
ako neko kaze da to nije moguce zbog (sirine, dubine, brzine Save) necega vec, takvi mostovi su odavno izgradjeni u Africi u Aziji da ne pricamo o nesto razvijenijim gradovima.
uh, vec je off, nije sporno da parkiranje kosta i da se treba placati.
sporno je sta se zauzvrat dobija kao gradska usluga, posto cak ni cuvanje auta nije obezbedjeno (od kradje npr) niti u garazama niti na PLACENIM parkinzima.
da ne pricamo o prikljucku za struju na svamom parking mestu za predgrevanje motora, o zastiti od Sunca i kise i tako tim stvarima zbog kojih se u Evropi na koju se pozivaju naplatioci i razlikuje naplatno parking mesto od obicne livade.
sta je bilo sa gradskom odlukom o zabrani istovarivanja kamiona u po bela dana ?
zasto se tolerise masovno pakriranje dostavnih vozila bukvalno na sred ulica pa i u doba najvecih guzvi.
zasto je nedavno posle mitinga i demonstracija jos ceo jedan dan bila zatvorena jedna traka terazijskog tunela jer se nalazio parkiran kontejner za smece.
to jest 2 komada.
tu pod nosom uprave grada, neposredno pod ocima policije, neposredno pored parkinga koji senaplacuje.
zasto oni koji primaju plate ne rade svoj posao i ne omogucavaju tecno odvijanje saobracaja a za to su zaduzeni.
ovo sa kontejnerima nasred tunela i blokiranjem saobracaja do te mere da se izaziva kolaps ne kosta neke velike pare, velike zahvate niti bvelike nabavke...osim velike sposobnosti za menadzment.
svake godine se desetine i stotine miliona evra plate za parkiranje, zapravo i ne znamo koliko tacno?
u sta se utrose ti milioni, koliko je kilometara puteva i parking mesta od strane grada izgradjeno.
bila je dobra ideja sa onim garazama na otvorenom na sprat, zasto se od toga odustalo i ta praksa napusta (zatvaraju se parkinzni, barem neki).
ij pitanja se postavlja pre nego se stigne do pitanja prava (moralnog) na naplacivanje parkiranja na javnim ulicama i jos na periferiji grada.
apsurd je da (sada) privatni parking (Merkator) da bude besplatan a javna ulica (Bulevar Umetnosti) sa naplatom.
to naravno je jako tesko objasniti ljudima koji imaju neke svoje poente zbog cega uopste treba organizacija saobracaja pa time i pakriranja.
a to nije novac, ma kako slatko bilo, kao dugorocno odrzivo.
primer je London gde je sistem zabrane oterao firme iz grada i povecao nezaposlenost a time posredno i priliv od taksi u gradski budzet.
i kod nas je jasno vidljivo da je centar grada postao neatraktivan za firme, jedna polumrtva zona za biznis koja odumire.
u samom najuzem centru grada je jeftinija renta poslovnog prostora nego u Zemunu ili Novom Beogradu. nije slucajnost ali to verujem neki koji upravljaju nisu u stanju da razumeju zasto.
mene licno ne pogadja ma koliko da kosta da ne bude zabune zasto ne opravdavam ovakav sistem postavljanja logike i svrhe parkinga.
ili naplatim od treceg lica svaki dinar tog troska ili je to lice duzno da obezbedi parking da bi dosao.
desi mi se i da po 2-3 meseca ne idem na parking sa naplatom o mom trosku.
ali zalosno je videti da srediste Beograda umire usled ovakve ideje da se zabranama ulaska u grad kao nesto poboljsa.
najvece poboljsanje je da se centar Beograda pretvori u spomenik mrtvih zgrada, opusteni grad bez ljudi i zivota...da bice mesta tada za parkiranje i previse ali nece biti ko da ih koristi.
istovremeno se na sva usta prica o nekakvom drzavnom zalaganju za pomoc oko ozivljavanja privrede, oko ulaganja u razvoj, oko zaposljavanja a svim mogucim sredstvima se radi suprotno i gusi.
do te mere da se dodje do ideje i cilja da se suzbije koriscenje grada sto je vise moguce i svede na nepokretne zgrade bez ljudi i funkcije.
u 21. veku prevoz i saobracaj je podrazumevano stanje, osnova zivota.
gde god se u Beogradu ugusi saobracaj tu ce se ugusiti i radna mesta.
niko normalan nece ici tamo gde je nepozeljan i gde mu smetaju da normalno funkcionise.
svako od nas radije ide negde gde moze da se parkira (i plati razumno) nego tamo gde mu zabranjuju da se parkira ili 10kratno skuplje od razumnog naplacuju.
London je eskplicitni primer nazadovanja jednog grada usled takve politike na rad biznisa.
Novi Beograd je nekada bila zesca zabokrecina popularno zvana spavaonica.
danas firme se stvaraju i otvaraju ili na Novom Beogradu ili u Zemunu.
prostim uvidom u registar firmi jasno se vidi da svi koji mogu beze iz tih ranih zona za ovo ili zona za ono i fiktivnih dodatnih taksi naplacenih pored postojecih (paprenih).
nije nikakva slucajnost sto su neke opstine u razvoju i privlace investicije a neke u stanju raspadanja.
gradska uprava treba i tome da misli, o odrzivom razvoju na duzi rok a ne samo trenutnom stanju budzeta i samo novcu i novcu od taksi na sve i svasta.
novac je poslednja stvar koja bi trebalo da bude motiv pri izboru kako resiti problem
eto, malo sam se izduvao.
ako smeta temi obrisite, ali svakako makar molba da se porazmisli o dometima nametanja zabrana gradjanima i ideji da drzava upravlja vremenom i imovinom gradjana.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Stvarnost kojoj idemo je stvarnost svih vecih gradova na zapadu koji su vec prosli kroz taj proces
nigde na zapadu se ne odvija zivot u gradovima na bazi pesacenja kao osnove zivota kao sto se ovde kod nas predlaze jer javni saobracaj koji postoji nema kapacitet da brzo, efikasno, komforno, tacno preveze par miliona ljudi svaki dan bas tamo gde imaju potrebe.
ako vec nemamo metro, zasto projekat (i dobra ideja) Beovoza nije nikada realizovan do stanja funkcionalnosti.
da probao sam, to prosto receno ne radi i nema nikakvu upotrebnu vrednost na nacin kako je postavljeno sada.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
To sto oni rade je KRIMINAL, bandite poput Andjelkovica i Bojana Stanojevica bi trebalo uhapsiti i na dozivotnu robiju. To sta oni ljudima rade to je jezivo, znaci meni su napravili pakao od zivota od kako su uveli zone. Zivim u Makedonskoj ulici koja je crvena zona a u sirem krugu oko moje zgrade postoje DVE I PO ulice koje su crvena zona i to Kosovska, Nusiceva i pola 29. Novembra... mislim da je suvisno da pricam o tome kakva tu guzva i haos vladaju, bukvalno mi se desava da po sat vremena pravim krugove i trazim mesto iako placam kartu svakog meseca vec koliko godina... dva puta u poslednjih 6 meseci su mi odneli auto jer sam bio parkiran na mestu za "invalide" i na taj nacin mi oteli 200 evra...
I sada jos ovo... znaci vise nema sanse da idem na posao kolima osim ako ne budem mogao da nadjem neki stek, prakticno uskoro nece biti moguce voziti se po gradu jer gde god da odes ti ces morati da platis par sati parkinga minimum...
Ne postoje reci gneva i besa koje osecam prema ljudima iz gradske vlasti i parking servisa.
Comment
-
Comment