Polovnjaci uskoro stižu bez ogranicenja!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    Polovnjaci uskoro stižu bez ogranicenja!

    Polovnjaci uskoro stižu bez ograničenja!

    Pre nego što sa Evropskom unijom zaključi Sporazum o stabilizaciji i asocijaciji Srbija će morati potpuno da liberalizuje uvoz polovnih automobila, bez ikakvih ograničenja, izjavio je juče ministar finansija Mlađan Dinkić. On je izrazio uverenje da će Sporazum o asocijaciji i pridruživanju sa EU ?sigurno? biti zaključen do proleća naredne godine. To drugim rečima znači da će do tada prestati da važi i Vladina uredba, koja omogućava samo uvoz polovnih vozila starih do tri godine.
    Do prošle jeseni bio je moguć i uvoz ?polovnjaka? starih do šest godina. Vlada Srbije je početkom oktobra 2004. taj rok prepolovila, uz obrazloženje da je uvoz polovnih automobila doprineo rekordnom spoljnotrgovinskom deficitu.
    Građani sa nestrpljenjem očekuje da Vlada skine embargo na uvoz polovnih automobila, jer je prosečna starost četvorotočkaša u Srbiji oko 12-13 godina, a ogromna većina stanovništva nema novca za kupovinu novih vozila.

    Dnevnik

    www.arcs.org.rs/forum
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    neki normativi ce sigurno postojati

    Comment

    • BRABUS
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2004
      • 2399
      • London

      #3
      Originally posted by Wiz
      neki normativi ce sigurno postojati
      Mislim da ce biti vezani za ekologiju, kao i u susednim zemljama

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        To je normalno. Trenutno nisu preterani zahtevi u tom smislu osim sto je katalizator jos uvek veoma skup

        Comment

        • Stefan1
          CBC Veteran
          • 27.10.2004
          • 137
          • Beograd

          #5
          najbolje bi bilo da stave ogranicenje u vidu euro3 i euro4 motora kako ne bi nas narod nagrnuo na golf2-ke kadete i slicna "bud-za-sta" vozila u Nemackoj.

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #6
            Originally posted by Stefan1
            najbolje bi bilo da stave ogranicenje u vidu euro3 i euro4 motora kako ne bi nas narod nagrnuo na golf2-ke kadete i slicna "bud-za-sta" vozila u Nemackoj.
            Hehe...to je vec sve kod nas ili u Bugarskoj

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              Pre nego što sa Evropskom unijom zaključi Sporazum o stabilizaciji i asocijaciji Srbija će morati potpuno da liberalizuje uvoz polovnih automobila, bez ikakvih ograničenja, izjavio je juče ministar finansija Mlađan Dinkić.
              ako je ovo tacno preneto, jos jednom pokazuje koliko su ovdasnji politicari nepismeni i neuki, da ne kazem potpuno neinformisani.

              takva klauzula u sporazumu sa EU nije postojala do sada ni za jednu zemlju pa je vrlo sigurno da nece postojati niti vaziti sepcijalno za Srbiju.

              sve zemlje oko nas, osim BH, koje su prosle kroz tu fazu su imale stroga ogranicenja uvoza automobila a neke i danas imaju poput MK koja je clanica STO i zemlja kandidat (dakle 3 stepenice iznad nas) i jos uvek vaze ogranicenja uvoza, a vrlo slicno je i sa Hrvatskom gde je takodje uvoz polovnih ogranicen.


              takodje, nije moguce zabraniti uvoz kola i motora koji ne ispunjavaju odredjene ekoloske norme jer je diskriminacija gradjana (po grupama) strogo zabranjena ali jeste moguce uvodjenje ekoloskih tehnickih pregleda i adekvatno ekolosko oporezivanje.

              tako ce recimo onaj ko kupi auto bez katalizatora recimo platiti 10 eura po ccm zapremine motora, pa ce trosak godisnje registracije takvog auta, recimo hipotetickog Golfa 2 ili Kadeta kostati oko 1500 evra bez ostalih taksi i bez osiguranja odnosno preko 2000 evra godisnje.

              a tada ce i oni koji slabo stoje sa matematikom lako zakljuciti da im se ne isplati niti posedovanje a kamoli uvoz takvog auta i naravno nece ni uvoziti onda ni pojedinci a jos manje firme jer nece postojati trziste za njih.

              da u Vladi postoji neko ko ume da sabere 2 i 2 odavno je mogao da dozvoli slobodan uvoz, da smanji carinu na 5% i da kroz ekoloske takse uzme milijarde evra, odnosno zaista pretnjom visokim eko taksama "ubedi" narod da se ne zalece za krseve vec da zaista kupuje moderne aute.

              time bi ti moderni auti automatski trosili manje goriva po predjenom km puta, bili bi manje zavisni od uvozne nafte i placali bi manje taj skupi uvoz a platni bilans zemlje bio daleko povoljniji.

              ovako, i dalje stara komunisticka skola zabrana, pretnji, blokade privrede, maltertmana gradjana i zatvaranja u lokalne torove po svaku cenu... tuzno da je Srbija ostala poslednja zemlja u Evropi gde drzava zabranjuje trgovinu robom siroke potrosnje uz bajke da time stedi navodno drzavni budzet
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Jakovljevic
                CBC Senator
                • 11.10.2004
                • 205
                • Paracin

                #8
                A zasto nisi napisao deo koji se odnosi na zabranu saobracaja za automobile koji imaju euro 1 i 2 standard???? To je izjavio ministar..

                Comment


                • #9
                  A sta ce svi oni koji imaju automobile koji su stariji a takvih je bar 80 % u Srbiji kako ce oni izdvojiti tih 2000 e za registraciju ? Mozda je ovo jedan od boljih nacina da se smanji broj automobila i dobije vise parking prostora u gradu.

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #10
                    A sta ce vlasnici Lada? U Russiji je za Lade Euro 2 misaona imenica, ili ce nakaciti katalizatore za izvoz?

                    BTW, skupi su samo OE katalizatori, drugi koji isto vrse posao kako treba su mnogo,mnogo jeftiniji.
                    Ja na svom Passatu '99 2.8 V6 imam magnaflow katalizatore, tip Hi-flow po ceni 170 $ za komad. Prolazim bez problema Euro 4 (koji je u Rusiji obavezan za "Zapadna" vozila).
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      pa ne mora da bude bas 2000 godisnje za registraciju, dao sam samo primer kako se sistemski resava osnovni problem na koji se Vlast poziva- ekologija, platni deficit, pitanje Zastave.

                      ko ne ispuni eko standarde i ne mora da truje sebe i druge,a ako bas ima jaku volju za trovanjem preko svake mere onda neka i razmislja kako ce da plati to svoje zadovoljstvo.

                      to isto mislim da treba uvesti i za cigarete/pusace, toplane po gradovima, termoelektrane, cementare.

                      ko zeli da zagadjuje i truje sve oko sebe neka i plati iz svog dzepa troskove sanacije trovanja sredine. posle prvog osetnog zavlacenja u novcanik "iznenada" ce se probuditi ekoloska svest a u krajnjem bice bolje i za tu/te osobe i za sve nas.

                      ionako je ekoloska bezbednost jedan od kriticnih uslova koji su dogovorom aktivni u EU i vazice i za nas.

                      a oni koji danas imaju neekoloske aute i koji zbog Vladine uredbe ne mogu slobodno da kupuju novije aute po svom izboru bi mogli ukidanjem uvoznih barijera da za skromne pare dodju do daleko ekoloski povoljnijeg auta a koji je uz to i u svemu drugom bolji od onog postojeceg kojeg imaju.

                      samo, ima jednu krupnu manu ceo projekat- podrazumeva da nema diskriminacije a to se svodi na to da niti Zastava vise ne sme da prodaje niti nove svoje automobile koji ne zadovolje ekoloske norme.

                      a ako bi to vazilo, automatski bi se jos stotine drugih stvari oko Zastavinih novih krseva po automatizmu razresile.

                      a sve to ce se neminovno desiti, samo je pitanje vremena kada ce i kod b iti isto sto je danas u HR, ili drugim zemljama.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Stefan1
                        CBC Veteran
                        • 27.10.2004
                        • 137
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by brick
                        samo, ima jednu krupnu manu ceo projekat- podrazumeva da nema diskriminacije a to se svodi na to da niti Zastava vise ne sme da prodaje niti nove svoje automobile koji ne zadovolje ekoloske norme.
                        Vrlo moguce da bi se tada zastava ugasila sama po sebi

                        Comment

                        • SreckoBG
                          CBC Član
                          • 23.02.2005
                          • 79
                          • Novi Beograd

                          #13
                          U danasnjem Kuriru je vest da ce od juna ove godine ponovo moci da se uvoze automobili do sest godina starosti. To znaci da ce se smanjiti sadasnje cene. Koliki bi mogao biti taj pad cena?

                          Comment

                          • Sasha
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 4126
                            • Novi Sad

                            #14
                            U blicu pise da ce se to desiti u oktobru,a ogranicenje se ne spominje.Jos kazu da se ocekuje pojeftinjenje od oko 30%.
                            www.arcs.org.rs/forum

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              znaci izbori u junu ili oktobru se raspisuju
                              stare fore za kupovinu glasaca- ukini regularna prava a onda na kasicicu ponudi delic sargarepe..
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X