Kaparisi ga Jakove
Polovnjaci uskoro stižu bez ogranicenja!
Collapse
X
-
sta da ti kazem, meni su i te 2 uzduzne sipke, i poprecne sipke na Volvou fabricki hromirane. kao i lajsne oko prozora, posebnza zastita A stuba oko vrata, dodatni okviri oko soferke i lajsna na petim vratima.
sto hromirano sto niklovano, ne znam tacno ali je uglavnom rostfraj prevlaka i moze fino da izgleda kada se redovno cisti i odrzava.
malo luksuzniji Volvoi tog doba imaju hromirane lajsne na vratima, hromirane rucice za otvaranje vrata, hromirane okvire farova, hromirane lajsne na branicima, hromirane rubove na krilima i slicne detalje..
danas nijedan Volvo model nema taj nivo, nazalost sve firme su sa estetske strane radi profita napravile znacajan downgrade na crnu ili obojenu plastiku. a takve detalje eto masno naplacuju...volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Jakovljevicu, ovaj Passat je sumnjivo jeftin. Pogledaj sta dobijas, ako na mobile.de odaberes u pretrazivanju takav Passat, tog godista sa kozom i navigacijom, sa takvom kilometrazom.
Sledeci auto sa takvim karakteristikama i opremom je 15.000 evra...znaci 60% vise kosta od ovog kog si ti vido. Ocigledno je prevara, sto se mene tice dileme nema. Plus, ono sto je indikativno je da se pojaivo auto na mobile.de, drasticno jeftiniji od istih takvih, a niko ga nije do sad kupio (ponuda starija od nedelju dana). Okani se ovog....prevara je sigurno u pitanju.
Razmisli....cena novog pre 3 godine je bila najmanje 30.000 evra. Passat ne gubi 70% vrednosti za 3 godine....
Comment
-
-
OPC...znam sve sto kazes
Nego, vidite li da su iz MMF-a rekli da ako hocemo novu transu kredita, mora da smanjimo javnu potrosnju. To i liberalizacija uvoza svakako ne ide zajedno...tako da mislim da su pricu namerno pustili iz vlade, da bi se ljudi uzdrzali od kupovine vozila cekajuci uredbu....tesko da ce ista biti od uvoza automobila.
Comment
-
-
Nego, vidite li da su iz MMF-a rekli da ako hocemo novu transu kredita, mora da smanjimo javnu potrosnju. To i liberalizacija uvoza svakako ne ide zajedno...
pri poredjenju sa drugim slicnim firmama u okruzenju, EPS treba da otpusti oko 40.000 radnika, JAT oko 85% danas zaposlenih, NIS oko 40% da otpusti itd a sve to mereno prema postojecem obimu posla i realnim prihodima.
nazalost, to su decenijama gomilani problemi i firm (ako se tako moze uopste reci) koje su do guse u dugovima.
MMF smatra da je 5 godina bilo dovoljno popusta za restruktuiranje tih sistema i prelazak na realno poslovanje i trziste i opominje jasno gde je generator opste nestabilnosti u ekonomiji zemlje.
to nisu gradjani i njihova privatna potrosnja od njihove zarade koja je pokrivena realnim radom/zaradom.
ali, tesko da ce politicari da jasno kazu da su desetine hiljada fiktivnih radnih mesta u paradrzavnim firmama ono sto najvise smeta i najvise ce boleti kako drzavu, tako i poreske obveznike a i same te fiktivno zaposlene a realno neuposlene.
MMF to nama prica jos od prvih stabilizacija, devalvacija, depozita, bon ova za benzin, redukcija struja i nekadasnje Milke Planinc ko sejos seca.
nasi problemi nisu od juce vec mnogo decenija fals rada.
i ona ujdurma sa rastom prihoda poslanika od preko 300 odsto je takoje deo te price na koju se MMF zali , samo Vlasti o tome cute.
eto, malo gundjanja. rece boost prosle godine da ce ova 2005. biti kriticna i vrlo teska. izvana se bolje vidi izgleda nasa muka.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Brate Jakovljeviću auto je zaista(prema postavljenom)OK!Medjutim zabrinjava me ta cena.....Ili je tip totalno u buli ili je prevarant.Da je u problemu auto bi do sada neko sigurno kupio(zapadnjaci su alaviji od nas) tako da preostaje ona druga opcija!Naravno ako te put vodi tamo nije na odmet da proveriš priču!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Evo zasto nema nista od uvoza automobila uskoro...
Realno je očekivati da će šesta i poslednja revizija biti završena u novembru, na osnovu čega će biti otpisan ostatak duga prema Pariskom klubu od 700 miliona dolara, čime će biti stavljena tačka na restrukturiranje našeg duga. Suština načelnog sporazuma sa Fondom je da Srbija mora do kraja 2005. godine da smanji deficit spoljne trgovine na 11 odsto bruto društvenog proizvoda, da snažno poveća izvoz za 25 odsto i dodatno smanji deficit u budžetu - rekao je juče na konferenciji za novinare ministar finansija Mlađan Dinkić.
Dinkić je istakao da je u razgovorima sa MMF-om definisano da i uvoz mora biti ograničen na rast od devet odsto u odnosu na prošlu godinu. "Da bi se on spustio na taj nivo, neophodno je ograničiti tražnju.
Comment
-
-
sve je to fino i krasno, samo ogranicavanje traznje nema blage veze sa ogranicenjem uvoznih sloboda, vec sa svodjenjem finansija drzave na realan nivo stvarnih prihoda i stvarno ostvarenog rada.
nema para (plata koje nisu zaradjene) i nema traznje- skoro ko 2+ 2 osnove matematike iz prvog razreda.
samo, jos da ministar Dinkic kaze kome ce on to da "smanji traznju".
lepo MMF kaze, to su isto pricali istom ministru i prosle godine, i svi drugi koji se razumeju u lovu isto pricaju ali Vlada ne haje, koci privatizaciju, tera strance da ulazu sveze pare, stancuje plate drzavnih sluzbenika bez pokrica u radu i onda se kao nadje u cudu- otkuda drzavni deficit.
gradjani nemaju deficita, to nekako ministar zaboravlja da kaze...
slazem se, velike su sanse da opet Vlasti smisle zabranu putovanja, uvedu devizne depozite, zabrane iznosenje evra, uvedu par nepar voznju, pa bonove, pa stabilizacije itd vec vidjeno pre mnogo godina i bezuspesno.
uz to dodje i stancovanje para onako iz dosade i eto nama cirkusa. nadam se da jos ima vremena da se tako usmereno kormilo malo okrene pre nego sto posledice oduvaju sve dovraga.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment