Ovo ce biti hit kod sminkera. Stavi BMW znacku spolja i na volan a sponzorusi je i tako poklonio kineske versace.
Kineski X5 u Srbiji
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
@stefanves,
4G mreža je opšta mreža širokopojasnog pristupa gde konačno postaje upotrebljiv prenos video signala u punom smislu te reči.
protok je 220 Mbita /s ali što je još važnije napušta se vremensko slotiranje paketa (da ne davim, potraži TDMA podelu frekvencije) a prelaci na CDMA čime se gotovo uklanja vremenski lag što je jako bitno za VoIP/SIP.
sadašnje obične mreže su do 0,384 M bita/s a najbolje čak do 3,2 Mb/s.
sada to uporedi sa 220 Mb/s u startu
GPRS je 0,04-0,06 Mb/s čisto da se ima neki reper.
ukratko, kvalitativni skok, prelazak u novu višu ligu.
kao poredjenje elektro auto nakon benzinskog koji je od karburatora usavršavan sa mono pa sa multi ubrizgvanjem ali je zapravo ostao isti princip rada kroz godine.
Kinezi napraviti veliki problem sa svojim proizvodima(citaj: Unistiti ekonomski sistem Evrope
Evropa je uništila i ekonomski sistem Afrike, Australije a da ne pominjemo Južne Amerike gde su divlje horde evropljana genocidom i masakrom satrli daleko kulurnije i na višem civilizacijskom nivou uredjene narode.
Englezi su u Africi poubijali više ljudi nego nacistička Nemačka u II sv. ratu. kada plaše decu roditelji ne kažu videčeš ti djavola, već videčeš ti belog čoveka (tj engleza) koji su sinonim za sve najgore što se može pojaviti.
toliko su omiljeni, da postoji poseban izraz, posebna reč, u jezicima koja izdvaja od ostalog značenja smisla čovek
ni Francuzi nisu mnogo bolji u tom smislu.
tako da, po Kinezi ne rade ništa drugo nego što je standard ekonomskog ponašanja zapadne Evrope i SAD tokom proteklih decenija, samo se sada točak malo zavrteo.
ako ništa drugo barem kineska tradicija kulture ne počiva masovno na teroru, agresiji, nametanju silom po svaku cenu ni približno kao što je tradicija i istorija širom agresivne Evrope koja je uglavnom pljačkala sve druge i to mnogo godina i vekova.
čak i kulturno, britanski muzej je i dan danas kao i Luvr, prepun ugradenih umetničkih dela koja su doneta iz pljačkaških pohoda a neće da ih vrate vlasnicima.
ako je išta na zapadu uhvatilo korena, onda je to licemerje tzv duplih normi i ideje primene apaprthejda zavijenog u oblande modernog doba.
ja ne bih brinuo previše za Kineze, Induse i ostale nacije koje preuzimaju inicijativu u globalnoj ekonomiji, onakve katastrofe koje su Evropljani do sada napravili teško da iko može da dostignevolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
@Sri, potrazio sam ovo za 4g mrezu, i moram priznati da sam odusevljen.
E sada stoji to da su evropske zemlje svoje bogatstvo, i ekonomsku moc stvroile na osnovu tlacenja, pljackanja naroda koje su smatrali nizim(izmedju ostalog i nas), ali bojim se da kada Kinezi dodju da ce nam biti i gore. Nadam se da gresim.Moguce da sam taj utisak stekao na osnovu pro-evropske i americke propagande.Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickako bih tako gledao, Evropa je takodje uništila ekonomski sistem Kine, ratom agresijom i okupacijom.
Evropa je uništila i ekonomski sistem Afrike, Australije a da ne pominjemo Južne Amerike gde su divlje horde evropljana genocidom i masakrom satrli daleko kulurnije i na višem civilizacijskom nivou uredjene narode.
Odlican post brick!
Sad se odjednom javlja strah zbog konstantnog napretka zemalja u razvoju, a to sta je razvijeni zapad radio tim zemljama godinama unazad na tom ekonomskom, a i mnogim drugim aspektima kao da nije bitno.
Sta se samo radilo u periodu od 19. veka pa do Prvog svetskog rata u Africi, pa kasnije kroz liberalizaciju trgovine, i onda neko prica o unistavanju ekonomije Zapada...
Evropa je formalno drzala teritoriju maltene citave Afrike, dok je 30% populacije Afrike bilo samo u rukama Britanije.
Delovi Indije, Hong Kong... sve bivse britanske kolonije.
U novije vreme, WTO je konstantno insistirala da zemlje u razvoju otvore trzista za uvoz iz industrijalizovanih zemalja, a istovremeno je dozvolila tim razvijenim zemljama da podignu barijere kad se radi o uvozu odredjenih proizvoda, i sve se svelo na jos vece bogacenje bogatih.
Kakvo crno unistavanje ekonomskog sistema Evrope, pa Evropa je ta koja je politickim i ekonomskim imperijalizmom unistavala bas te zemlje koje su sada trn u oku na globalnom nivou.
Comment
-
-
jevticu moj stav prema problemu sa Kinom sam stekao najvecim delom posle razgovora sa drugom koji je na postdiplomskim studijama elektrotehnike u Nemackoj.Nije politika u tom smislu da pricamo napamet,ovo je stvarnost koja nam se uvaljuje na svakom koraku.Ja ne znam ko ovde misli da ce imati posao.........
Brick,Evropa je bila kolonijalna sila,ali je bila civilizacijski ispred svojih kolonija i podarila im je železnicu,struju,telefon...
To nije "Kineski X5" to je "kineska kopija nemačkog BMW X5" zbog koje su bili tuženi zato što su LOPOVI!Da se za male pare dobija puno to je zabluda,svi ti njihovi proizvodi su obično smeće i prevara.
Ajd da preformulišem da obiđemo politiku.Da li je stvarno nekome potreban Shuanghuan Sceo?
Comment
-
-
Malo skrcemo sa teme. Sustina je da Kinezi praveci lose kopije, razvijaju svoju industriju prvenstveno plasmanom na svoja trzista.
A to sto se isti proizvodi nadju i u inostranstvu, to je vec druga stvar. Bitno je da svaka roba ima svog kupca!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Pogledajte crach test, ono je strasno, tocak bukvalno ulece u kabinu.
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
(testovi su isti, samo sto kod youtube je direktno prikazivanje )
Kinezima nishta neuzimam za zlo zbog da kazemo losih kola po bezbednosnom pitanju....evo bisera za koje retko ko zna (renomirani proizvodjaci ) i za koje niko ni nesluti da u ovako losi ( ako se uzme u obzir da je i cesto pljuvani i prozivani Seicento uzeo na testu 1,5 zvezdica )
Isuzu logotype Isuzu D-MAX/Rodeo (2008) 1,5 zvezdica
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
Nissan Navara (2008) ( prva verzija, pre modifikacije ) 0,5 zvezdica
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
Chrysler Voyager (2007)
http://www.euroncap.com/tests/chrysler_ ... 7/277.aspx
Chevrolet Aveo (2006) 1,5 zvezdica
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet ... 6/250.aspx
Mitsubishi Lancer (1998) 1,5 zvezdica
http://www.euroncap.com/tests/mitsubish ... 98/38.aspx
Nissan Almera (1999) 1,5 zvezdica
http://www.euroncap.com/tests/nissan_al ... 99/39.aspx
Suzuki Baleno (1998) 1,5 zvezdica
http://www.euroncap.com/tests/suzuki_ba ... 98/42.aspx
Saab 900 (1997) 1,5 zvezdica
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
Rover 600 (1997) 1,5 zvezdica
Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
...itd....vecina njih se vadi na pricu kako su Kinezi losi, a Kinezi do skoro nisu uopste imali automobile u privatnom vlasnistvu...izmedju ostalog ovde sam ubacio i par starijih primeraka cisto kada neko pljune na Seicento da se vidi da i on nije toliko los, sa obzirom koliko drugi se 'vade' na ime i spavaju na lovorikama ( tj tada su spavali )
Zakljucak: kinezi ce brze nego to sto se nama cini da nam udju u garaze...mnogo brze i mnogo vishe nego Japanci sto su uradili i kao sto danas rade Korejanci ( dovoljan razlog za to je da proizvodjaci automobila koji su shvatili kinesko auto trziste ozbiljnim , imaju tamo fabrike...izmedju ostalog znam da VW tamo ima fabriku, ostalih se nemogu setiti....gledao sam u prilogu koji je radio Alvirovic pri poseti nekog Auto sajma u Kini )
Comment
-
-
da, VW ima oooodavno fabriku u Šangaju.
igrom slučaja pre mnogo godina sam bio u ličnim i prijateljskim kontaktima sa direktorom Nemcem baš te fabrike u Šangaju, koju je vodio 3 i po godine sredinom 80tih godina.
dakle, pre 20 godina je VW naveliko imao fabriku u Kini, pravila je Pasate pod imenom Santana i Audi 100, kao i VW Jetta.
danas skoro pa nema nekog globalnog proizvodjača koji nema tamo fabriku, počevši od GMa, Forda, Toyote, VWa, itd..
Kinezi su nedavno "napali" klasu Rols Rojs, Bentli, Majbah i tako to svojim samostalnim modelom.
naravno da košta podosta u odnosu na prosek ali naravno opet je podosta jeftiniji od poznatijih brendova.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by sw.brick.....
Kinezi su nedavno "napali" klasu Rols Rojs, Bentli, Majbah i tako to svojim samostalnim modelom.
naravno da košta podosta u odnosu na prosek ali naravno opet je podosta jeftiniji od poznatijih brendova....naravno to je prevod, a originalan naziv je Hong Qi
Comment
-
-
mb12 nisam pregledao sve video snimke koje si postavio,ali mora se voditi računa koji testovi su napravljeni po C-NCAP vs. EURO-NCAP pravilima.Internet je prepun kineskih snimaka i komentara njihovih crash testova njihovih automobila,primer onaj što sam postavio gore gde se frontalni offset sudar izvodi sa brzinom "većom od 50 km/h" u poređenju sa EURO-NCAP gde je brzina 64 km/h!Sada šta je propaganda?Razlika je nebo i zemlja,kinetička energija tela raste sa kvadratom brzine! Ko želi neka pronađe detalje,možda Brick?
Comment
-
-
Znam! Nego, ja nisam u tom postu izjednacavo rezulatate Kineskih automobilima sa renomiranim proizvodjachima, nego sam naveo kako i renomirani proizvodjachi podbace po pitanju sigurnosti.
Ja znam da Kineski automobili josh nemogu parirati po tom pitanju renomiranim proizvodjacima, ali ni ti renomirani proizvodjaci netreba da se kriju ispod vela "Renomirani prozivodjac" i pljuju po Kinezima posto ni neki od njih nisu uopste onim kakvim se ocekuju za toliki period proizvodnje i renome marke....Znaci, hteo sam reci da su zalosniji ti rezultati tih proizvodjaca nego losiji rezulati Kineskih ( a uz to oni se testiraju bash po Euro-Ncap... )
Zakljuchak: Od Kineskih proizvodjaca koji do skoro kao sto sam naglasio nisu ni imali privatne automobile na ulicama nije se zachuditi ovakvim "nesigurnim" automobilima, dok sa druge strane svaka rec je suvisna.
Comment
-
-
Brick,Evropa je bila kolonijalna sila,ali je bila civilizacijski ispred svojih kolonija i podarila im je železnicu,struju,telefon
postoji tamo danas muzej, originalan izgled tih logora i mučilišta. strašna sramota
ja ne znam kako to može biti bila kakva napredna civilizacija ispred bilo koje druge civilizacije.
Evropa nije ništa ljudski podarila, nanela je toliko štete globalno da će proteći još vekovi i vekovi da se evropske štete makar malo ublaže i saniraju.
ja izdvajam Engleze zbog okrutnosti, nisu niti ostali od Francuza, Belgijanaca, Holandjana, Španaca, Portugalaca pa čak i Italijana i Nemaca bili manje agresivni i razbojnički opredeljeni mnogo zaostajali u zverstvima ...samo neki nisu imali dovoljno prilika da dovoljno dugo uništavaju sve moguće.
reč Oyibo u zapadnoj Africi, je na primer nastala kao posledica divljanja Evroljana, koja označava varvare, bele ljude koji ubijaju iz obesti, oholosti, sebičnosti...nešto kao djavo, veštica, satana, šta već reč koja se pripisuje najgorem i najcrnjem opisu u moralnom smislu.
knjiga, pismenost, medicina je nešto što je Evropa uništavala.
pokoravanje Inka, Maja i njihove civilizacije od strane evropljana je tipičan primer nastupa i odnosa " tolerancije" prema drugima.
Evropa je toliko "podarila" napredak da je struju ukidala tamo gde se pojavi, o vodi i uništavanju izvora vode da ne pričamo.
tek kada su Evropljani makar formalno proterani sa Vlasti krenuo je razvoj Azije, Afrike, Amerike i manje više stalni razvoj.
ja se stidim što sam evropskog porekla, i nemam dovoljno reči da se izvinim jednom Afrikancu za ono što su preci sa zapadnog dela našeg kontineta zaista i u stvarnosti počinili.
meni je nejasno kako nemaju stida veliko Evropljani koji gotovo sve bogatstvo zasnivaju na pljačkaškim pohodima.
muzeji po Evropi sasvim plastično ilustruju koliko je pljačkano, tudje imovine i tudjeg vlasništva i tudjeg civilizacijskog dostignuća.
knjige su u Evropi spaljivali, ne znam da je igde takav stil "civilizacije" bio tako masovna pojava.
da ne pričam o rasizmu, o teorijama više i niže ..., itd radi opravdavanja monstuoznih zločina i prema ljudima i prema besomučnom uništavanju prirode.
sve mogu da razumem, ali da evropljani pričaju o moralu bilo kome ili o nekom civilizacijskom dostignuću društva, nažalost ne znam kako da nazovem osim bezobzirnim licemerjem.
jeste, to je politika...danas. kada su počinjeni zločini i Evropljani pljačkali ognjem i mačem onda se nije pozivalo na politiku...
planeta je natopljena krvlju ljudi koje su baš ti Evropljani zverski uništavali.
ja sam upoznao mnogo ljudi iz tzv trećeg sveta, i mogu samo da im se divim za toleranciju, mirnoću, suzdržavanja motiva osvete, za sve one gadosti što su Evropljani perveshodno zapadni zaista u realnosti napravili.
Afrika je za Evropu ideal civilizovanog ponašanja u mnogo čemu.
čovek (Evropljanin) je čoveku najveći neprijateljvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
a meni je fascinantno gde je ovo otislo.
moglo je samo da se kaze svidja mi se ili ne. mislim da je kanta ili mislim da za te novce nema nista bolje ili nesto trece.
ali nekako smo uspeli da dodjemo do toga koliko su engleyi pobili ljudi u africi. ako neko zna kako je to poveyano nek se javi.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
Comment