Originally posted by sw.brick
Ali ovde se ne prica o komponentama nego o CELIM automobilima.
Originally posted by sw.brick
Originally posted by sw.brick
Sad ce Airbus posle desetina milijardi evra ulozenih u razvoj tehnologije, infrastrukture, aviona, uspostavljanje brand image-a i poverenja (ovo je najbitnije od svega) - sve to da urusi tako sto ce da poveri Kinezima proizvodnju celog proizvoda? Pojedine komponente OK, i to nekriticne komponente, ali Kinezi da PRAVE nesto tako slozeno kao Airbus - za jedno 30 godina, mozda. Da sklapaju mozda, da prave sami, nikad.
Ovde i jeste kljucna zabuna - sta znaci uopste PROIZVODITI nesto? Da li se pod Made in China podrazumeva i puko sklapanje iz vec donetih komponenti? Pa nece biti. Assembled in China je vec nesto drugo. O tome ovde i govorimo, Kinezi mogu da sklapaju, eventualno da prave komponente po dizajnu i specifikacijama drugih narucioca - a da PRAVE svoj kompletan proizvod tipa automobil, avion i sl. - tu ce jos dosta da pricekaju, ne zato sto ne znaju kako, vec zato sto misle da je njihov nacin besomucnog plagijarizma - jednostavno, dovoljan. Ne kapiraju kako svet funkcionise i sta zahteva VAN Kine bas najbolje. Za jedno 20 godina ce uklaviriti...
Opet zamena teza...govorimo o automobilima koji se proizvode u Kini, a Brick o tome da se veliki broj pojedinacnih delova za automobile pravi u Kini, ergo ceo automobil je kineski.
Los ti rezon...
Comment