Kineski X5 u Srbiji

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    nigde to ne pise, ajde ponovo na citanje.
    rekao sam da bi kupio jedan te isti auto nevezano za poreklo nalepnice, a pitanje je bilo da hipoteticki sa trake silazi Wolwo.
    dao sam i primer Fiat i Z10
    ...ajde ovako, pre podne od 09-14 casova sa proizvodnih traka silazi Volvo, koji prodaje Ford kao vlasnik kroz svoj sistem.
    za tu proizvodnju je platio xx dinara (dolara, sveca, nebitno).

    od 14- 20 casova sa te proizvodne trake silazi Wolwo, koji prodaje HUngxxx Fengxxx ili koji vec naziv.

    od 20casova do 07 ujutru sa trake silazi WelWe.

    itd, samo se nalepnica menja a isti roboti prave jedno te
    ...nazalost prevario sam u tvoj kapacitet smislenog razumevanja teksta
    ako ti ni boldovano ne ukaze na smisao napisanoga pogotovu na pojam hipoteticko pitanje, potvrdices ..ma previse je ocito.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      i da se prodaju pod brendom VW i Volvo od strane maticnih fabrika.

      Ja tvrdim da je to notorna glupost i jednostavno nije tacno
      mozes ti da tvrdis sta god hoces, jednostavno na svakom sklopu i delu vozila pise gde je proizvedeno.
      to sto je tebi glupost da ugavnom pise made in China a prodaju maticne fabrike je tvoj problem u koji se ne zelim upustati.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Halo bre, jesi gluv ili bezobrazan? Pise na SKLOPU i to na odredjenom broju istih, NIKAKO na svim, a ti uporno tvrdis da CEO ZAVRSEN automobil, Volvo ili VW silazi sa traka u Kini i da se kao takav liferuje i prodaje u Evropi ili ostatku sveta, sto NIJE TACNO!

        Ako ne mozes da skapiras gore napisano onako kako bi i osnovac mogao, to je tvoj problem. Ako si pak dovoljno tvrdoglav da namerno kontiras, neverovatno tendenciozno potenciras neke poluistine i koristis parcijalne citate teksta koji neko drugi napise u svrhu dokazivanja neke svoje poente TOTALNO menjajuci sustinu originalnog teksta, i uporno teras svoju pricu i izvrces ono sto ja, neko drugi ili ti sam govoris i pises - to je vec bezobrazluk. A za to ima leka.

        Pa biraj kako ces dalje.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • gt nebojsa
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 348
          • Preljina,Cacak

          E stvarno nema dalje...
          Ovo je zrelo da se zakljuca.
          @brick:
          U'vati se bas Nokie?Anycool?E samo mi reci da je Anycool isti kao Nokia?Samo nalepnica je druga?
          Vickasto,nema sta...ili mozda bezobrazno/cinicno,posto vidim da imas tu tendenciju kad ti "argumenti" ne upale?
          COVECE ne govorim ja o trzistu,govorim o automobilu kao proizvodu.
          Vidim ja da u tebi cuci fan kineske industrije...
          Dobro,od evropskih firmi su samo Daimler i VW ozbiljni igraci.A od kineskih?Kojih su to svetskih automobila proizvodjaci Kinezi?PROIZVODJACI ne monteri?
          Samo ja sam bar 5 puta u ovoj temi podvukao razliku izmedju proizvodnje i sklapanja.A to ili ne citas ili neces da vidis sta se pise,pa uporno sve izvrces kako tebi odgovara.
          Iskreno,pola ovoga sto si napisao sam samo "pretrcao", nemam ja volje da se udubim u ovoliko pisanije.
          Pisi dalje sta hoces,izvrci recenice,izvodi zakljucke,teze,sta li vec;ovo je vec otislo u prepirku u kakvoj ja ne zelim da ucestvujem i drndam tastaturu,jer ovo ne vodi nigde.
          Hvala na paznji i dovidjenja.
          Toyota Čačak

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            @Brick

            Koje se celo vozilo proizvodi u Kini za evropsko trziste (evropski proizvodjac)?

            Koje se celo vozilo proizvodi u Kini za evropsko trziste (kineski proizvodjac)?

            Izaberi 3 najveca grada u Kini i pogledaj vozni park. Od novijih vozila SVE evropljani, a ostalo su neke sklopocije, stare ne znam ni ja koliko. Nesto se ne vidjaju mnogo ta kineska vozila ni po Kini.

            Ne vredi, svi znamo da se jeftiniji proizvodi prave u robotizovanoj fabrici za evropskog kupca, ali dizajn i tehnologija su evropski. E sada, ono sto ne prodje quality control, etiketa kineska i salje se za evropu (kineska logika).

            Ali je po meni najsmesnije kada rese nesto da iskopiraju. Uvek izgleda da su to uradili nogama, koristeci pileci mozak za sve mentalne operacije, a da su sirovine pokupljene iz kontejnera.

            Inace, Huawei... Drugar mi radi ovde u njihovom d.o.o. i mogu da kazem da stvarno imaju tehnologiju. Ali i on koji je inzenjer kaze, 90% je ukradeno a 10% je originalno. I nije neka logika, opet.
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • CLD
              CBC Senator XXL
              • 08.02.2005
              • 1225
              • Belgija - ranije Luna-Chico

              Originally posted by Eon
              @Brick


              Izaberi 3 najveca grada u Kini i pogledaj vozni park. Od novijih vozila SVE evropljani, a ostalo su neke sklopocije, stare ne znam ni ja koliko. Nesto se ne vidjaju mnogo ta kineska vozila ni po Kini.
              evo na primer Peking:

              ja bio tamo za vreme OI, ima barem 50% novih domacih vozila.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Originally posted by Eon
                Nesto se ne vidjaju mnogo ta kineska vozila ni po Kini
                Hajde sad i ti ne preteruj...Istini za volju nema ih toliko mnogo, to je istina, ali da ih nema uopste, nije tacno. Ali ih nema ni 50%.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  Ja kao da sam jeo bunike. Cela domaca kineska auto industrija proizvodi originalna vozila pretezno za svoje (tacno je da je veliko) trziste. Koji procenat izvezu i gde?

                  Ceo svet napravio po fabriku u Kini pa stanca svoja vozila opet za kineze.

                  Kada sam citao izvestaj, 2 meseca pre OI, u Kini najbrze raste broj novoregistrovanih vozila u saobracaju. Ali osnova za poredjenje je mala. Takodje, original kineska vozila, naspram ostala je negde oko 60/40, ali u to se ubrajaju i oni smrdljivi dvotockasi ciji procenat nisu naveli.

                  Na sve ovo samo dodajem, da kineska autoindustrija nije postojala u izvornom obliku pre deset godina, nego su strane fabrike tu sklapale svoja vozila za kinesko trziste.

                  I sada pokusavate da me palite sa nekim izmisljotinama i subjektivnim dozivljajima, a meni je u neku ruku to struka.

                  Malo Google, pa potrazite vrednost kao i broj primeraka domacih i stranih vozila proizvedenih i prodatih u Kini!!!!
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    Halo bre, jesi gluv ili bezobrazan? Pise na SKLOPU i to na odredjenom broju istih, NIKAKO na svim, a ti uporno tvrdis da CEO ZAVRSEN automobil, Volvo ili VW silazi sa traka u Kini i da se kao takav liferuje i prodaje u Evropi ili ostatku sveta, sto NIJE TACNO!
                    jesi li ti corav ili samo arogantan pa niti ne procitas napisano sa cime polemises ?
                    po svemu sudeci uopste nisi ni citao sta sam pisao.

                    no to je tvoj problem sto si bazirao svoje zakljucke kako ti se svidi.

                    Volvo silazi zavrsen sa traka u Maleziji, vec godinama. od sklopova sirom sveta. taj prostor sirom sveta se u najvecem broju sklopova danas sveo na Kinu, Indiju i azijsko okruzenje.
                    delova iz Evrope i konkretno same Svedske je sve manji udeo.

                    pa Ford je nekih 3 miliona radnih mesta preselio iz Micigena u SAD u Kinu i tu preselio trake. nije nikakva tajna da je u toku gasenje proizvodnje koja je postala preskupa i kao takva se seli na mesta gde je veca sansa za profit.
                    nije to od juce, to je vec vise godina proces.


                    VW pravi model Santana/ Passat Mk2 kao zavrsen ceo automobil silazi sa traka u Sangaju jos od negde 1983. godine do povlacenja te serije iz proizvodnje.
                    pre toga je Pasat Mk1 pravljen u brazilskim pogonima VWa.

                    i prodaje ga u ostatku sveta. imao jedan primerak u vlasnistvu, bas taj iz Sangajske produkcije a kupljen direktno u VW Wofsburg.

                    ti NE ZNACI da se danas Pasat pravi u Kini, Nigeriji, ili negde sirom pogona VW a po svetu kao obavezno model za ceo svet.

                    ogroman broj sklopova se odavno globalno proizvodi a sklapa se gde se stigne. nekada je ta proizvodnja sklopova najvecim delom u Evropi i Americi a danas su uglavnom / vecinom te fabrike demontirane i preseljenje proizvodne trake u Kinu, Indiju (recimo Bosch tamo pravi sisteme ubrizgavanja cije su trake preseljene iz Francuske), Koreju i druge azijske zemlje.

                    cisto kao primer celog regiona Azije pomenuo sam i proizvodnju kao celog i gotovog proizvoda Renoa Koleos u Koreji.

                    Pezo kao i Reno se masovno proizvodi isto tako u Aziji, u Iranu i to nije od juce. naravno ne svaki, vec odredjeni modeli.
                    npr Pezo 206 sedan.

                    trci se za profitom a to se danas najbrze sprovodi u Kini, zbog toga se tamo seli industrija a ne zbog ovakvih ili onakvih osobina Kineza.

                    jos jednom, nekada je Mancester u Engleskoj bio centar tekstilne industrije. poenta je na bio.

                    nekada je Evropa bila centar auto industrije po kolicini proizvodnje novih vozila, uz SAD.

                    danas je najveci porast godisnje i proizvodnje i prodaje u toj tebi omrazenoj Kini.

                    ceo taj proces sa Kinom je vec vidjen i sa japanskom i sa korejskom auto industrijom.

                    i onda su neki uporno zatvarali oci i tvrdili da je sve sto japanac napravi tek neka bleda kopija, da su njihovi sopstveni modeli krs i katastrofa.

                    pa kada su japanci uspeli onda iste tvrdnje i price za korejsku auto industriju.

                    sada opet slusam iste price za kinesku auto industriju.

                    mozes ti da negiras da se bilo sta proizvede u Kini, no time se nece promeniti realnost danasnjeg sveta.

                    Cherry svoj ceo automobil je ugovorio za prodaju u SAD, kroz Krajslerovu prodajnu mrezu i njegovu nalepnicu.

                    odavno je geografija u proizvodnji sporedan pojam.

                    uostalom niti cinjenica da je VW u Sarajevu jos 80tih godina na identicnom principu kao u Sangaju, postavio proizvodnju modela Caddy.

                    da, iz Sarajeva se Caddy prodavao u celom svetu kroz VW sistem, i nigde se vise na svetu nije tada proizvodio taj model.

                    nije nikakva sramota u svetu odavno da se neki model auta pravi tamo negde, to je samo jos kod balkanske svesti pitanje nekog navodnog ponosa, nekih mitova, nekih imidza...
                    a onda se kao cudimo mitova o Golfu 2 dizlo...i gledanju u proslost.

                    a danasnjica i buducnost..

                    ma ne vredi.
                    ti imas privilegiju kao moderator da mozes ponovo kao vec jednom da arogantno uradis sta zelis, verujem da ces i sada iskoristiti tu priliku da bi ponizio, uvredio ili na drugi nacin omalovazio.
                    i zaobisao ono sto ti nudim kao sustinu-
                    buducnost Kine vec danas tako slikovito podseca na vec vidjeno sa Japanom, Korejom.

                    i sam si rekao da si uzeo u razmatranje prodaju i uvoz kineskih proizvoda, motive za tako nesto necu ni da pitam.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      I do kraja uporan...

                      Cekaj, ti zaista mislis da se valjda nista zivo iz tvojim ranije napisanih postova ne moze izvuci kao citat, sta li? I nazivas MENE coravim i arogantnim uprkos tome sto si TI taj koji uporno kao mazga ide glavom kroz zid, tvrdeci kojekakve gluposti, koje posle jedno 5 postova po 5 strana svaki, kao i stotinu puta do sada, pokusavas da razvodnis, na uvek isti nacin - nisam ja eto rekao to, nego nesto drugo, hajde da to zacinimo neverovatnom kolicinom falicnih zakljucaka, irelavantnih podataka, sve u nadi da ce se zaboraviti STA sam u stvari rekao ili hteo da kazem, i sta u stvari od pocetka govorim...??

                      A svoje privilegije kao moderator, da sam bez razlike primenjivao prema tebi kao prema svima ostalima na Forumu, ti bi ostao bez 90% postova ili bi bi ti trajno bilo zabranjeno BILO kakvo komentarisanje i pisanje u bilo kojoj temi, jer cega GOD se dohvatis, davis dok "sagovornik" ne crkne. Nadje se tu i korisnih stvari, ali 99% je tolika GLUPOST i palamudjenje da je to neverovatno. Ova tema je ocigledan primer. Svim normalnim clanovima se sankcionise lupetanje gluposti koje dezinformisu, jedino se tebi, eto, tolerise, i NISTA ti nikad nije bilo obrisano. I UVEK i stalno, svi na jednu stranu, Brick kontra, ne zato sto je to ispravno, nego eto, on po navici uvek PROTIV, sta god da je u pitanju, i kakav GOD stav da bilo ko drugi zastupa, bitno je kontrirati.

                      A ako ti mislis da zbog bilo cega mozes da ocekujes da valjas sta ti GOD padne na pamet i da to uvek prolazi i da ti se tolerise, pa, tu vec gadno gresis. Nisi toliko koristan, zanimljiv i nezamenjiv da bi ti ovakve stvari prolazile, ne vise.

                      Najmanje na 3 mesta si potencirao cinjenicu da CEO automobil, zavrsen, sklopljen (Volvo, GM, Ford, VW), silazi sa trake, i takav se prodaje pod pomenutim robnim markama u celom svetu. Jos tvrdio (naravno, sada je to bila neka hipoteticka situacija, je li...) da pola dana jedna fabrika pravi Wolwo a drugu polovinu dana Volvo koji se izvozi i prodaje u svetu, sto nije slucaj ni za JEDNOG proizvodjaca iz Evrope i US. Sada se gornja tvrdnja malo menja, nesto u smislu da eto nije bas da ceo automobil silazi zavrsen sa trake i kao takav se prodaje kao Volvo ili sta vec, nego Kinezi u stvari prave SVE ili veeeeliku vecinu komponenti u njemu, pa je to fakticki kineski auto...Klasicna zamena teze.

                      E sad, odjednom ne silazi vise Volvo sa traka u Kini, vec u Maleziji - iako niko nikad nije povec pricu o tome, ali sluzi da se izgubis u moru tvrdnji i zaboravis STA je u stvari receno...pa neki Carrier uredjaji, ili ne znam ni ja sta, o kojima niko nije pricao, niti je iko sporio da se takva vrsta uredjaja pravi u Kini. To znam i sam, nisam ni sporio, iako eto ja sad ispade TVRDIM da se "...bilo sta prpoizvede u Kini.." - GDE sam ja to tvrdio i rekao? STALNO prenosis i generalizujes moje ili bilo cije tvrdnje za jednu stvar, na nesto drugo. Ovde govorim SAMO O CELOM AUTOMOBILU, to je trenutno predmet moje price, od pocetka teme je bio. Zasto se ti hvatas erkondisna i autokomponenti, ja pojma nemam, o tome niko nije ni govorio.

                      Cela prica se svodi na tvoju tvrdnju da se CEO AUTO pravi u Kini. Pa kad kazem da tako nesto nije tacno, onda ispade da se pod "ceo auto" u stvari misli "sklapanje velikog broja podkomponenti od kojih se negde drugde napravi auto, ali posto ih je jako mnogo napravljeno u Kini, to je kineski auto koji silazi sa trake u Kini i prodaje vani". Ko je bre ovde LUD!?

                      Volvo silazi sa traka u Maleziji - niko nije nikad tvrdio suprotno, vec da taj automobil NIKAD nije silazio kao gotov ceo auto sa traka u Kini, sto si tvrdio da je slucaj.

                      VW pravi Santana/Passat u Sangaju od '83 do povlacenja iz proizvodnje - taj model se i dan danas proizvodi u Kini, tamo nikad nije povucen iz proizvodnje, i proizvodi se za kinesko trziste, NE IZVOZI ga. Sta je VW radio s njim '83 nemam pojma, ali bih bas voleo da vidim i saznam kako si ti to znao da je taj tvoj VW kog si imao proizveden u Sangaju. Pise negde na njemu, na broju sasije, saobracajnoj? Bas te svasta interesovalo da saznas te '83...

                      Iz Sarajeva se Caddy prodavao u celom svetu kroz VW istem - sve i da je tako, ali nekako pre mislim da se "ceo svet" sastojao od istocnoevropskog i balkanskog trzista, ali hajde...zasto je to relevantno? Pravi se i danas Golf IV na tim istim trakama, kao domace BiH vozilo, pa se prodaje u Turskoj, na Balkanu, itd. NE IZVOZI se i ne prodaje u zapadnoj Evropi.

                      I tako dalje i tako dalje...ja konkretno o jednom, ti tipiziras moje odgovore i selis pricu na nesto POTPUNO drugo, cime ispada da ja tvrdim nesto sto nema VEZE sa zivotom...

                      Ispade ja sad lud i kreten sto, eto odbacujem Kineze kao buducnost, ne volim njihove proizvode, negiram buducnost...odakle ti to? Gde sam to napisao ili rekao? Celo vreme govorim KONKRETNO i SAMO o celim automobilima zapadnih marki, ni o cemu drugom, a ti siris pricu na jos neke leve gluposti...O tome ti pricam., TO stalno radis.

                      Pa izvini, ali ako SVAKO ovde moze da bude sankcionisan iz raznih razloga, mozes i ti zato sto miniras diskusije, navodis materijalne neistine, izvrces reci i tvrdnje, ubijas 3 od 4 diskusije koje se dohvatis cesto navodeci temu na kolosek i u pravcu o kom niko nikad nije govorio. I tvoje teme i odgovori MOGU da budu skracene ili obrisane, ili prebacene tamo gde nece ometati normalnu diskusiju...

                      Ovde je receno sve sto moze biti receno, i MNOGO vise od toga.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      Working...
                      X