desni volan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skyline
    CBC Senator XXL
    • 31.07.2007
    • 3149
    • Cacak

    #61
    a polovne Lagune koje se uvoze imaju nove letve?
    ne budi smesan

    letva je polovna i na uvezenom autu i na autu sa otpada
    kupujes polovni auto, dobijas polovnu letvu, logicno

    a ako ces novu letvu, taj trosak TEBE kao vlasnika ocekuje svakako
    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

    Comment

    • Car
      CBC Senator XXL
      • 07.07.2005
      • 900
      • Beograd

      #62
      Ali od kakvog auta dobijas delove? Sigurno ne od dobrog/ocuvanog primerka. Solidno ocuvana laguna sa volanom na levoj strani nije bas ni toliko jeftina da bi se tako lako poklonilo pola auta za 500 ili 700 evra (ako sam dobro shvatio, tu je cak i rad ukljucen).

      Auto koji je legalan, nije havarisan i koji je presao neku razumnu kilometrazu se ne rastura u delove tek tako.

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #63
        ok, to ima istine, mada se opet da naci dobra letva i na otpadu

        a ako je, kao sto kazes, dobro ocuvana leva laguna skupa, onda se isplati kupiti i novu letvu, a umanjiti cenu delova sa otpada za cenu polovne
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • BRABUS
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2004
          • 2399
          • London

          #64
          Originally posted by Car
          Auto koji je legalan, nije havarisan i koji je presao neku razumnu kilometrazu se ne rastura u delove tek tako.
          Koliko je takvih auta koja se u Srbiji rasturaju.....rekao bih ne mnogo. Rasturaju se kradeni / skinuti s osiguranja / havarisani

          Comment

          • Singidunum
            CBC Član
            • 02.12.2008
            • 27
            • Beograd

            #65
            Hmmm...

            Ajde ovako...Kupio si polovan auto,i logicno je da je u njemu polovna letva(izmedju svega ostalog).E sad,TU polovnu letvu za desnu stranu zamenjujes polovnom letvom za levu stranu.Zasto bi bacao pare za novu letvu koja kosta Boga oca(i pri tom radjena u maloj privredi,verovatno turskog porekla) kad upola cene mozes staviti ORIGINAL letvu.
            U ostalom,svako ima svoje misljenje o delovima i servisu,a moje je da je svaki DOBAR ORIGINALNI POLOVAN DEO neuporedivo kvalitetniji od nove male privrede.

            A sto se tice kvaliteta vozila koji se uvoze,i najveci krsh sa zapada je za nashe uslove extra auto.U ostalom,i da je perfektan auto u pitanju,nakon 10 000km voznje po nasim putevima(citaj rupama i uzdignutim šahtovima)i tocenjem goriva na nasim pumpama taj auto ce dostici onaj najlosiji koji smo uvezli.


            p.s.I ja bih voleo da mogu da kupim nov auto od 30 000e,ali na zalost sam prinudjen da razmisljam o najboljoj soluciji za novac koji imam na raspolaganju,a to je prebacivanje volana.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #66
              ".Inace,za prebacivanje se koriste uglavnom polovni delovi skinuti sa stranaca iz ostatka evrope,tako da cena sa rukama za lagunu izadje 1000-1200e
              hm, ajde pojasni.

              kupis jedan polovni auto jednog modela.

              i onda ides po otpadima Evrope da sakupljas skinute delove sa polovnog auta drugog modela.

              i na kraju to nekako sklapas u frankestajna u kome ces ti kao ponosni vlasnik da se vozis 365 dana bezbedno, pouzdano, bez kvarova, bez dodatnih troskova, mirne savesti da se nece dogoditi neka havarija koja bi ugrozila bezbednost vozenj i time tvoj i /ili jos neciji zivot ?

              i sav taj utrosak resursa od novca, do zivaca i vremena za mozda hipoteticki 1.000 ili nesto vise evra ?

              ako uracunamo i putne troskove dok proputujes po otpadima Evrope, sa spavanjem po motelima/ hotelima, gorivom, putarinama, ishranom...
              gde je tu usteda.

              ne kapiram, da li bi mogao da ukratko izvedes neku racunicu, neke brojke po stavkama svih faza prerade i svih delova koje mislis da bi upotrebio pri zameni ?

              putne troskove ne moras, to je toliko sareno da je tesko unapred odrediti budzet.

              pa da je to tako jednostavno, tako jeftino u nabavci i tako isplativo sasvim sam siguran da bi jedno 20 miliona Italijana, bar 40 miliona Nemaca i da ne pominjem ostale vec naveliko to planirali, ostvarivali i masovno koristili benefite tolikih usteda.

              pa oni se u 2 evro centa preracunavaju i uvek uzimaju kusur, a kamoli da bi nekoliko hiljada evra ostavili na izvolte tek tako ispred nosa, da je tako lako i tako unosno ostvarivo.

              ili gresim u proceni, iz neznanja da se ipak sirom Evrope masovno rade vec takve prepravke vozila iz UK na euro norme.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #67
                letva je polovna i na uvezenom autu i na autu sa otpada
                kupujes polovni auto, dobijas polovnu letvu, logicno
                cek, cek....nesto mi tu nema logike.

                hoces da kazes da je ista letva na autu koji je registrovan, prosao tehnicki pregled i svakodnevno je u saobracaju a naziva se polovna (ili polovan auto) potpuno ista (da ne kazem identicna) kao letva na autu koji se izbacen iz saobracaja kao neispravan, kao otpad i kome je zabranjeno ucestvovanje u saobracaju.

                a taj na otpadu naravno se podrazumeva da nije prosao tehnicki pregled pre dolaska na otpad.

                pa sto onda ljudi kupuju polovne (i skuplje aute) koji su registrovani i cak zele da izvrse probnu voznju umesto da svrate do obliznje otpada o kupe delove neregistrovanog auta koje sami sklople.

                daju bitno vece pare za polovni u voznom stanju od otpadnog vozila, a za po tebi identicnu upotrebnu funkciju i vrednost.

                ja nesto ne primecujem niti kod nas, a kamoli sirom Evrope da ljudi radije i masovnije kupuju sebi aute po otpadima nego iz oglasa, sa placeva ili kod dilera polovnih.

                nesto sam propustio, samo sta. ako ti nije tesko pojasni to sto je tebi logicno a meni tako nerazumljivo ?
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #68
                  Originally posted by BRABUS
                  Originally posted by Car
                  Auto koji je legalan, nije havarisan i koji je presao neku razumnu kilometrazu se ne rastura u delove tek tako.
                  Koliko je takvih auta koja se u Srbiji rasturaju.....rekao bih ne mnogo. Rasturaju se kradeni / skinuti s osiguranja / havarisani
                  i onda imas ili deo sa havarisanog auta koji je ko zna kakva ostecenja i mehanicka naprezanja preziveo, ili saucestvujes u lancu kriminala i favorizujes lopove. ( a lopova i kradje vozila nema ako nema za njih kupaca)

                  sutra ce tako od lopova sakupljen auto i tebi (meni, bilo kome) da ukradu ti isti lopovi za nekog novog kupca i novu prodaju "povoljnih" delova.

                  skoro pa perpetum mobile, naravno sala.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #69
                    ...Kupio si polovan auto,i logicno je da je u njemu polovna letva(izmedju svega ostalog).
                    u njemu je ispravna polovna letva u voznom stanju auta, ili je u njemu polovna letva sa otpada nepoznatog stanja ?

                    E sad,TU polovnu letvu za desnu stranu zamenjujes polovnom letvom za levu stranu
                    opet identicno pitanje, ta polovna letva za levu stranu je iz ispravnog auta u voznom stanju ili sa otpada ?

                    ako zelis da poredis, za oba pitanja moras da imas isti pocetni kriterijum.
                    znaci ispravna vs otpadna letva volana.

                    ok, kupis 1 auto u voznom stanju u UK sa desnom letvom volana.

                    to je ta polovna o kojoj pricamo, zar ne.

                    onda to hoces da zamenis. i kupis 1 auto u voznom stanju u Evropi negde sa levom letvom volana.
                    to je opet ta polovna o kojoj pricamo.

                    dakle, kupis 2 auta u voznom stanju, i sada kreces u prepravku.

                    ili sta ???

                    zar nije jeftinije kupiti samo letvu volana, i to novu nego kupovati ceo 1 auto koji bi bio donor sigurno ispravne, ali pritom polovne letve.

                    nesto mi tu matematika ne govori u prilog prepakivanju od 2 auta u 1.
                    a i ako se kupi ceo auto sa letvom na pravoj strani, zasto bi se uopste prepakivalo bilo sta od delova ??

                    ja bih uvek pre isao na varijantu kupovine samo 1 komada auta, i to sa volanom na pravoj strani umesto kupovine 2 auta, ili delova za 2 auta. rada i atestiranja.

                    Zasto bi bacao pare za novu letvu koja kosta Boga oca(i pri tom radjena u maloj privredi,verovatno turskog porekla) kad upola cene mozes staviti ORIGINAL letvu
                    pa i ta kako ti nazivas original letva je po tvojoj logici upravo ta radjena u maloj privredi, verovatno turskog porekla s obzirom da su rezervni delovi proizvodjaca delova uglavnom i po pravilu od identicnog proizvodjaca i u svemu identicni delovi kao sto se koriste u prvoj ugradnji.

                    ne mislis valjda da bi jedna ozbiljna firma kao sto je Reno, podvaljivala svojim kupcima tako sto bi u Reno radnji prodavala originalne rezervne delove po ceni originalnih, a da su to zapravo neki nepoznati lazni delovi kako rece "male privrede turskog porekla".

                    ja nesto ne verujem u takav scenario, ne samo kod Renoa nego kod bilo koje evropske i generalno svetske fabrike automobila.

                    takva prodajna politika da postoji bi sigurno do sada bil otkrivena, a kazne drasticne i na sva zvona javno objavljena takva saznanja.

                    meni je nepojmljivo i da uopste nekoj fabrici padne na pamet takva ili slicna ideja, verujem da bi veoma brzi takva fabrika otisla na dobos.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • shonsy
                      CBC Senator XXL
                      • 11.05.2007
                      • 1391
                      • London/Beograd
                      • Honda CBR 125R

                      #70
                      Prilicno ste zakuvali situaciju bez potrebe.

                      Ljudi kod polovnih delova sa otpada misle na dobre delove koji se skidaju sa vozila za tu namenu.
                      Recimo meni je covek koji drzi Reno otpad na ledinama nudio 3500 eura za lagunu bez registracije, carine, itd. Dakle Laguna Privilege 2002 god. Uzmimo za primer da sam prodao tom liku auto. Sto sada ta letva volana ne valja? To niti je havarisan auto, niti neispravan pa je zato na otpadu, vec je dovezen sa namenom da se proda otpadu kako bi ga rastavili u delove.
                      Kupis Lagunu za 2 hiljade eura u Londonu, dovezes je za 500-600, i mozes da biras, hoces da je das za 3-3 i po otpadu ili hoces da je ocarinis, registrujes, pa onda prodas. Dakle u oba slucaja to je dobar auto koji si ti gledao, birao, kupio i ako se on nadje u delovima ne vidim razlog zasto neko ne bi kupio ono sto mu treba?!

                      Comment

                      • deki74
                        CBC Veteran
                        • 03.02.2008
                        • 139
                        • Beograd

                        #71
                        Od kako postoje automobili u ovoj zemlji se nesto muva u titovo vreme su se kupovale dozvole za uvoz od gastarbajtera, devedesetih su ljudi isli u Beli manastir.pa onda u Podgoricu pa na kraju tek u Beograd i tri puta placali za isti automobil,posle 5 oktobra su dva puta dozvolili direktnu preregistraciju a treci put preko Kosova pa su ljudi placali po 200 eura coveku sa kosovskom licnom kartom za potpis,pa jedno vreme su se na papire od recimo golfa keca uvozili golfovi dvojke,a takodje je bila i ona fora sa osnivanjem udruzenja na primer ljubitelja saha ili lovackog drustva,pa onda uvoz na invalide i ovlascenje pa ponovo preko Crne Gore,pa smo se sada setili Engleske a sa desnim volanom se vozi i u Japanu,Australiji i Juznoj Africi,pa bih hteo da pitam da li neko zna STA JE SLEDECE !?

                        Comment

                        • shonsy
                          CBC Senator XXL
                          • 11.05.2007
                          • 1391
                          • London/Beograd
                          • Honda CBR 125R

                          #72
                          Sve to sto si naveo jeste tacno, a bilo je i mnogo cega drugog.
                          Ne znam samo zbog cega to uporedjujes sa uvozom vozila iz Engleske?
                          Ako ti ne smeta volan sa desne strane, mozes normalno da vozis, zasto ne bi uvezao auto koji bi te ovde kostao drasticno vise?
                          Nisu to nikakve mutne radnje, vec velika razlika u trzisnoj ceni automobila (limuzina). Zasto bih kupio Lagunu ovde za 7-8 hiljada, kad ista takva moze sa svim dazbinama pa cak i velikim servisom da se uveze iz Engleske za 5ipo - 6 - 6ipo...?!
                          Da je ista situacija sa Japanom kao sa Engleskom, zasto mislis da ne bi silvije letele nasim ulicama? Iz Afrike da uvezes auto, platio bi samo za prevoz njegovu vrednost, kao i iz Australije, pa ni Japan nije nista bolji...
                          Engleska je "blizu", takva je situacija kakva je i sto je ne koristiti, nije to nista "ispod tezge".

                          Comment

                          • deki74
                            CBC Veteran
                            • 03.02.2008
                            • 139
                            • Beograd

                            #73
                            Ma naravno da nemam nista protiv i sve ovo je za ocekivati kada u ovoj zemlji golf 2 star 20 godina vredi kao tri godine stara laguna u Engleskoj onda tu nesto ne stima i yasto se ne nadje neko pametan da recimo ogranici uvoz na 10 godina starosti onada bi mnoge stvari dosle na svoje mesto.

                            Comment

                            • mupe
                              CBC Senator XXL
                              • 05.10.2006
                              • 822
                              • bg
                              • Laguna 3 GT 2.0T 205

                              #74
                              Treba uzeti u obzir da automobili koji se uvoze radi skidanja delova sasvim sigurno nisu dobro očuvani primerci.

                              Moje mišljenje je i da tako prepakovan automobil (sa desnog na levi volan) nikada ne može da bude toliko dobar kao onaj koji je fabrički sklopljen. Baš me interesuje na kolikom procentu takvih automobila su promenjeni i farovi, na koliko automobila su airbagovi potpuno fukcionalni...

                              Neka hvala. Radije dajem 2000€ više za pravu stvar, nego 2000€ manje za frankenštajnovo vozilo. Srećom, na lagunama piše za koje su tržište, pa onome ko nešto zna nije moguće podvaliti baš toliko...

                              Comment

                              • shonsy
                                CBC Senator XXL
                                • 11.05.2007
                                • 1391
                                • London/Beograd
                                • Honda CBR 125R

                                #75
                                Ima sigurno svakakvih primeraka. Vec sam rekao, da sam licno ja dobio ponudu da prodam lagunu u delove, a savrsena je kuc kuc.
                                Dakle ako zelim da zaradim, zar mi nije najsigurnije i najbrze da burazer, tata i ja dovezemo po lagunu, ne placamo nista sem goriva i putarine, i damo u delove. Zaradimo po 500 eura minimum za dan posla. Neki primerci ce biti vrhunski, neki nece, jbg, tako je i sa kolima koja su registrovana, regularna i prodaju se u oglasima.
                                I ja sam pre za to da se ne voze skalabudzena kola, vec da sve ostane u fabrickom stanju. Zato ni nameravamo da menjamo polozaj volana lagune.
                                Kad zelim da ludujem uzmem saxa, kad idem negde laganica, udobno, da mi bude uzivanje i da se odmorim, uzmem lagunu, bio desni ili levi volan u toj situaciji je potpuno nebitno.

                                Comment

                                Working...
                                X