Dosta ljudi zna o cemu se radi ali evo za one koji neznaju:
1.1 motor,turbina od golfa 3 dizela,injection ubrizgavanje(sopstvene izrade),CO2 hlanjenje i jedan problem koji cemo pokusati zajedno da rijesimo...
Do skora sam imao mapu do 6000 rpm i auto je dobro radio,nisam imalo nikakvih problema,kad sam prosirio mapu do 9000 rpm nastali su problemi sa uljem na turbini.Prvo sam pomislio da je riknula turbina,pa mi je BOOST skrenu paznju na pritisak ulja na turbini ali nije ni to,nego je najgora moguca stvar koja se mogla desiti a to je KARTER...preko 6000 rpm izbija ulje iz kartera i vraca ga na povrat turbine sto rezultuje bukvalno bljuvanjem u usisnu granu.
Na odusak motora nema ulja
Pritisak turbine je oko 0.8 bara
Staticki pritisak u cilindru mi je 9.5 bara
Sta sad?Karike mislim da su dobre,doduse koliko mogu biti dobre na fiatu,do 6000 rpm ni kapi ulja nema ni na odusku ni na turbini ali cim se malo preko potjera eto belaja.
Ima li iko viziju kako bi se ovo moglo rijesiti...
Meni jedino ostaje ideja da napravim zaseban sistem za podmazivanje turbine sa nekom posudom i dodatnom uljnom pumpom,znaci da podmazivanje turbine nema veze ni sam karterom ni sa pritiskom ulja u motoru,ali nekako mi je glupo da to pravim a nije mi bas ni zgodno za napraviti.
Izvolite...
1.1 motor,turbina od golfa 3 dizela,injection ubrizgavanje(sopstvene izrade),CO2 hlanjenje i jedan problem koji cemo pokusati zajedno da rijesimo...
Do skora sam imao mapu do 6000 rpm i auto je dobro radio,nisam imalo nikakvih problema,kad sam prosirio mapu do 9000 rpm nastali su problemi sa uljem na turbini.Prvo sam pomislio da je riknula turbina,pa mi je BOOST skrenu paznju na pritisak ulja na turbini ali nije ni to,nego je najgora moguca stvar koja se mogla desiti a to je KARTER...preko 6000 rpm izbija ulje iz kartera i vraca ga na povrat turbine sto rezultuje bukvalno bljuvanjem u usisnu granu.
Na odusak motora nema ulja

Pritisak turbine je oko 0.8 bara
Staticki pritisak u cilindru mi je 9.5 bara
Sta sad?Karike mislim da su dobre,doduse koliko mogu biti dobre na fiatu,do 6000 rpm ni kapi ulja nema ni na odusku ni na turbini ali cim se malo preko potjera eto belaja.
Ima li iko viziju kako bi se ovo moglo rijesiti...
Meni jedino ostaje ideja da napravim zaseban sistem za podmazivanje turbine sa nekom posudom i dodatnom uljnom pumpom,znaci da podmazivanje turbine nema veze ni sam karterom ni sa pritiskom ulja u motoru,ali nekako mi je glupo da to pravim a nije mi bas ni zgodno za napraviti.
Izvolite...

Comment