Dihtung

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///M_Power
    CBC Senator XXL
    • 05.05.2008
    • 335
    • Beograd - Minhen

    #16
    Re: Dihtung

    Sad kad opet procitah debljinu dihtunga... jesi li siguran za ta 3-4 mm- to je previse za dihtung. Najdeblji dihtunzi za koje znam idu nesto ispod 2mm...
    Mozda eventualno deblji dihtung i ipak nesto dublji klipovi.

    Originally posted by TECA
    Zbog cega?
    Treba pogledati klip... mozda nema dovoljno mesta za mod.

    Comment

    • bane lancer
      CBC Član
      • 26.05.2009
      • 27
      • N.Beograd

      #17
      Re: Dihtung

      malo sam pretero fabricki je 1.35mm i dekompresiona ploca 2mm,s tim sto ce se azbestni fabricki sabiti onih .35mm mislim da ce mi ovo biti dovoljno za 1.5-2 bara

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #18
        Re: Dihtung

        Za toliko obrusiti kompresioni prostor u glavi,malo upustiti siceve ventila,malo klip...U ostalom pitano je za dihtung,sta i kako,Guma je lepo obrazlozio sta i kako i to bi bilo to.

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #19
          Re: Dihtung

          sve stoji sto ste napisali,mislim da je elegantnije resenje ne dirati celo klipa nego skratiti klipnjacu da bi se povecao kompresioni prostor,majstori znaju kako se to radi,za one koji ne znaju da ne misle da se sece klipnjaca, na masinskoj obradi se skrate polutke vp klipnjace pa se onda istrnuje...

          Comment

          • ///M_Power
            CBC Senator XXL
            • 05.05.2008
            • 335
            • Beograd - Minhen

            #20
            Re: Dihtung

            Obrada standardnih livenih klipova, skracivanje klipnjaca, kompresione ploce, debeli dihtunzi
            Po meni, jedino dobro resenje su klipovi koji vec u startu nude manju kompresiju... znaci kupiti set klipova za tu namenu. Ovim nisam rekao nista novo, ali sva gore navedene alternative su po meni problem u najavi.
            Ovde se ocigledno radi o turbo projektu... da li postoje brizgaljke ulja u bloku koje hlade klipove? Na nekim motorima klip u donjoj poziciji je dosta blizu ovih brizgaljki i skracivanje klipnjace bi automatski zahtevalo i modifikaciju samog klipa... koliko bi kostale sve te modifikacije, i da li je cilj da se po svaku cenu ustedi?
            EDIT: Zna li se da li postoje odgovarajuci klipovi za turbo aplikaciju i kolika bi bila cena?

            Comment

            • gorky
              CBC Senator XXL
              • 08.06.2007
              • 860
              • Vojvodina,Kikinda

              #21
              Re: Dihtung

              M je u pravu,na brizgaljke nisam ni pomislio

              Comment

              • ///M_Power
                CBC Senator XXL
                • 05.05.2008
                • 335
                • Beograd - Minhen

                #22
                Re: Dihtung

                Ne mora da znaci da sam u pravu...
                Bolje da razmisli unapred o svim varijantama.
                Ja licno, u zadnje vreme nisam nesto naklonjen prepravkama ako bas ne mora...

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Re: Dihtung

                  Originally posted by bane lancer
                  malo sam pretero fabricki je 1.35mm i dekompresiona ploca 2mm,s tim sto ce se azbestni fabricki sabiti onih .35mm mislim da ce mi ovo biti dovoljno za 1.5-2 bara
                  206 je davno gore napisao da se ne misli nego meri. Moraš prvo tačno znati koja ti debljina treba da bi znao kombinaciju koja ti može odgovarati. Iskubicirati pa onda tražiti šta treba..

                  Biće "majstore ja tri puta sečem i opet je kratko, evo gotovo je gde da bacim"....
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #24
                    Re: Dihtung

                    Mnogo nagadjanja...

                    Cometic moze da napravi po jedan komad bilo cega, ali samo ako su pravili ranije u tim dimenzijama i debljini, ceka se mesecima i kosta preterano.

                    Ferriday Engineering - ja sam pravio bimetalne dihtunge kod njih za Aera, rade savrseno. ALI, i ovo je veliko ali, morate znati u sta se upustate sa tom vrstom dihtunga, ona prica da se stavi ovakav dihtung i tera jer nikad necete vise imati problema - NE pije vodu. UVEK koristiti MLS ili standardni azbestni dihtung gde je to moguce, bimetalni ili full metalni su opcija koja se koristi tek kad sve drugo omane jer su JAKO zeznuti za pravilno koristenje. Drzace, ali ne sa standardnim srafovima, ne na motoru koji se mnogo uvija, i OBAVEZNO je ravnanje glave i BLOKA. Bez toga ste bacili pare.

                    Uslovno receno problem sa Ferriday dihtunzima je sto se prave u 2 standardne velicine 0.6 mm i 1.0mm, pa ako se ne uklapate ni u jednu od tih, too bad. Moze da se napravi i 1.6, ali sto deblje to losije...

                    Dekompresiona ploca, odnosno CNC/Waterjet/Laserski secena ploca od bakra/prohroma/cega god sa 2 dihtunga NECE drzati 2 bara, pogotovo ne ako je debela 2mm. Transfer toplote je glavni problem ovde i razlog zasto ce popustiti, pored uvijanja spoja blok/glava koji nece moci da istrpi. Drzi manje pritiske, ako je tanka ili na motorima sa alu blokom i alu glavom. Alu glava i gusani blok, ni u kakvoj varijanti.

                    Celo klipa ili bilo kakva obrada klipa nece trajati dugo. Klip nije monoblok koji ostaje nepromenjiv dok motor radi, siri se i deformise po tacno predvidjenom sablonu onako kako je odliven. I sad bi tu neko skidao malo ovde malo onde...ne ide.

                    Brusenje kompresionog prostora u glavi - pa nije to Jugo, pobogu. Oblik komore nije nesto totalno nebitno da bi se tek tako diralo pogotovo ne na motoru sa ozbiljnim nadpunjenjem.

                    Skracivanje klipnjace - good luck sa remecenjem geometrije klipnjace i trnovanjem kovanih klipnjaca...

                    Step 1: premeriti sve onako kako je sad i IZRACUNATI kolika se kompresija hoce, odnosno da li je potrebno 1.35 ili 2mm dihtung. Ovakvo gadjanje ciframa te potrebno ovoliko ili onoliko a da ustvari ne znam, ne doprinosi resenju problema. Kalkulatora je pun internet, osim toga nije neka nauka, lako se izracuna, ali potrebni su polazni parametri - bore, stroke, kubicirana zapremina glave, kubicirana zapremina slobodnog prostora ispod ravni bloka kada je klip u GMT, zapremina PRESOVANOG dihtunga (btw, da se neki recimo MLS dihtung od 0.4mm ispresuje pretezanjem, nije moguce, sve sto cete dobiti je puknut sraf)

                    Step 2: sta se hoce, u stvari? Kolika kompresija i koliki pritisak?

                    Onda sve ostalo, ovako napamet i bez jasne ideje ne vodi nigde. Pomoc, moze, uvek, ali daj problem od pocetka i neke podatke s kojima se moze raditi.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Re: Dihtung

                      Eto zašto banujem ljude zbog njega
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Re: Dihtung

                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • bane lancer
                          CBC Član
                          • 26.05.2009
                          • 27
                          • N.Beograd

                          #27
                          Re: Dihtung

                          Fabricki dihtung mi je izdrzao 1 bar 2 god, ali 1.5bara 3 dana i izmesao uje i vodu pa cu sa radovima poceti u subotu.
                          sta zelim kompresiju 9,2;1 da smanjim na 7.5- 8 :1 i 1.5 bara nadpunjena sa 450cc diznama za sada je IHI rhb5 vl7 turbina,
                          max boost 1.5 bara i to je to sa ovom turbinom, da je gt28r b.b. bila bi druga prica

                          Comment

                          • Gumetina
                            Banovan
                            • 12.12.2004
                            • 1082
                            • Novi Sad

                            #28
                            Re: Dihtung

                            po meni:

                            ne glupiraj se, ostavi kako jeste, zameni diktung, i nadji turbo koji ima bolji flow, i imaces vise snage sa isto pretiska. 1bar je sasvim dosta...

                            razocaraces se sa tako malim kompresionim odnosom. pricam iz iskustva....

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #29
                              Re: Dihtung

                              Mala kompresija tipa 7.5,8 = totalno mrtav motor, bukvalno ce Jugici da te deru dok turbo ne pocne da puni. Pa ti vidi sta bi u stvari hteo...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Re: Dihtung

                                Ajd da vidim tog Jugića Normalno bez turba Slažem se u principu ali nemojte baš toliko da mi blatite kompresiju
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X