4 carburatora u auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    E, ljudi, ako su karbovi ok moze sam oda dobiej na performansama.
    Brick, opet preterujes . Razdvajanje usisnih traktova samo po sebi donosi povecanje od 10ak % u obrtnom momentu. Atest za ugradjene karburatore... ma daaaj bre

    Daj nam vise informacija o karbovima! Grejanje usisne ti ne treba, samo smanjujes gustinu vazduha.

    Zalivanje gorivom koje je brick pomenuo ce se resiti promenom dizni.

    Ogradjujem se od svega navedenog dok ne dobijemo vise informacija o karbovima. Moze i neka slika da vidimo sta moze da se uradi sa dofuzorima. Da li je karb sa leptirom ili sa siberom (klipom) koji regulise protok?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      malo, samo malo
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • ljepoja
        CBC Veteran
        • 31.10.2005
        • 110
        • Futog

        #18
        naterali ste me da odem po carbuse u garazu sada
        imaju i leptir i siber siberi rade na vakum odnosno po kolicini u****vanja vazduha tako se i oni otvaraju tako da nema nekog preteranog stelovanja no ne kazem da nece biti stelovanja

        evo i slika







        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          Vidi,vidi lepog ti, uopste se ne sali
          Pa voleli bi svi da stavis i da preneses sva zapazena iskustva
          Mikunijevci 32
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • ljepoja
            CBC Veteran
            • 31.10.2005
            • 110
            • Futog

            #20
            ljudi ako ovo napravimo...ne da cu da prenesem iskustva...nego ima da dodjete da probate...ali da mi ne skrshite auto

            pa sta mislite o carbovima ?

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Pa uopste nisu losi Samo ima jedan mali problem. Ako su 32mm kao sto kaze kolega "rotirajuca guma sa usijanim diskom", takvi karbovi na autu nece dati vise od 130KS. 32mm difuzor, sa relativno kratkim rastojanjem leptir-usisni ventil (oko 120mm), na 9000 rpm daje oko 33KS po cilindru, ne vise. 35mm daje oko 39KS, 38mm oko 46KS itd...Sto se povecava razdaljina leptir-ventil, potencijal snage opada, tako da je veliko pitanje sta i kako ces u stvari dobiti na 1.8 8v motoru i vredi li to te gimnastike.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • ljepoja
                CBC Veteran
                • 31.10.2005
                • 110
                • Futog

                #22
                preostaje mi samo da probam...nego da li zna neko pod kojim uglom ovi carbovi idu...ona usisna grana sto sam pravio ima 15 stepeni

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Tako do 20, gledaj da ti loncici budu ravni.
                  Ajde probaj. Posto otprilike imas skoro gotovu stvar bas bi bilo lepo da stavis i vidis sta se konkretno kako i kada dogadja.
                  Za difuzore onako odokativno.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • gaston
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2005
                    • 324
                    • N BG - Batajnica

                    #24
                    Ja sam davno nesto eksperimentisao sa 128 com itali i BMW R 600 BING karbonima , obrtaji su tu negde a zbir karbona je za nesto vecu kubikazu , bilo je poboljsanja ali ne ocekivanih .Ako je stvar eksperimenta napred , ipak se taj motor vrteo bar na 9 K i imao mnogo vecu brzinu smese na ulazu , ako hoces pravo poboljsanje sa manje glavobolje ujuri negde horizontalce od Alfe 75 1.8 , dobices ve'i promer prilagodjeno stelovanje i veci kapacitet lonceta tako da ne treba prepravljati pumpu a imaces i preliv i saug koji sa vazduhom povuce kolicinu smese , .
                    U svakom slucaju sa srecom , ja i nisam neki majstor mada volim da cackam ali strucnjaci su ti manje vise sve rekli .
                    27.5 god za djevrekom auta snova :
                    Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                    NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                    Comment

                    • ljepoja
                      CBC Veteran
                      • 31.10.2005
                      • 110
                      • Futog

                      #25
                      pravicu novu usisnu...koliku razdaljinu da napravim od glave do carba ?
                      i razmisljao sam o spustanju glave da li to ide sa ovim carbovima
                      i sta jos mozete da mi preporucite oko turpijanja glave...ventili i to


                      pa da kad radim da uradim sve i kako treba

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        E voleo bih i ja da to neko MENI moze da kaze Moras da eksperimentises, nijedan savet nije univerzalan jer svaki motor ce raditi i reagovati na promene duzina drugacije, tako da sto meni odgovara tebi mozda uopste ne valja i obrnuto. Ali neke generalne postavke su sledece:

                        Prvo, nije od glave, nego od cela usisnog ventila. Sve ispod 120mm je JAKO malo, daje vecu snagu ali gubis na obrtnom momentu. Recimo da je negde izmedju 150 i 180mm, OK, ali moras i to da probas.

                        Drugo, ukupna duzina sistema ne treba da bude manja od 350mm od ventila do vrha trubica.

                        Trece, da dobijes dobru duzinu sistema od leptira pa prema filteru (ako ih budes stavljao) trebace ti venturi trubice, da smanje vrtlozenje vazduha pri ulasku u karb i dopune ukupnu potrebnu duzinu sistema.

                        Ovo je JAKO grub okvir mera, i opet kazem, mora da se eksperimentise sa duzinama.

                        Spustanje glave uvek ide, sve dok ne pokrivis ventile

                        Turpijanje glave...probaj o beton Ventile, ako ne znas sta radis, bolje ostavi da na miru ventiliraju. Upustas se u lepu gimnastiku, to jednom kad krene nema kraja, vidi prvo sta uopste hoces od tog motora pa onda kreni da turpijas i slicno. Stavi karbove, vidi kako to radi, pa ako ti je i dalje malo, onda idi dalje, budzenje atmosferca uvek je bila zajebana i skupa rabota tako da nemoj bas odmah da se zaleces.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • ljepoja
                          CBC Veteran
                          • 31.10.2005
                          • 110
                          • Futog

                          #27
                          ovako na motoru mi je malkice "izduvao" digtung glave...pa kad je vec ravnam mogao bih i da je spustim...naravno za dzabe a i ventili bi mi se uradili za dzabe...mene koliko ova investicija moze da izadje je 30 eura dihtung glave i ti carbovi...

                          tako da nece biti skupo ali ipak bih voleo da cujem sta moze na glavi da se uradi da bi se poboljsale performanse motora



                          @206
                          Prvo, nije od glave, nego od cela usisnog ventila.

                          ne znam mnogo ali ucim

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Dobro, dobro, ako

                            Sta moze da se uradi...svasta. Glavu uzmi i poravnaj, jer ne znas koliko smes da je spustis a da nesto ne polomis. Verovatno moze da se spusti za 1mm, ali kakve ce to performanse da da, moze samo da se nagadja. Tako da ako ne znas tacno, ja seradije ne bih zezao s tim, nego samo poravnao glavu i gotovo.

                            Obrada? Paaaaaa, sirenje kanala, poliranje (finisirati malo krupnijim gritom), pa onda port matching (ista sirina portova na usisu i izduvu kao i sirina kanala na karbovima i izduvnoj grni), pa recimo obrada siceva na 3 ugla, ili na 5 ako neko i to zna da uradi, backcut ventila...moze dosta toga. Mada, ako ti to radi neko ko se ranije nije bavio time ili to radi otprilike i ne zna TACNO sta ce time da dobije, onda batali, i ostavi kako jeste.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • ljepoja
                              CBC Veteran
                              • 31.10.2005
                              • 110
                              • Futog

                              #29
                              sta cu dobiti time ako prosirim usisne i izduvne kanale ?

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #30
                                Dobices batine.
                                Salim se, evo sad ce kolega 206 da ti objasni
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X