turbo kompresor u DI-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • little
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 912
    • BGD
    • Lancia Ypsilon 1.2 8V

    #16
    moguce je da gresim ako je tako ispravite me...

    opel vectra DI nema turbinu, i ako je ima onda je to nesto sasvim simbolicno jacine Burago turbine.
    Sama oznaka DI stavlja do znanja da je u pitanju nedostatak iste.

    elem, pitanje je bilo da li je moguce i da li je uopste pozeljno modifikovati DI u TDI, i sta je sve potrebno uraditi da bi Vectra izdrzala.
    "zensko si brate"

    Some people are wise and some.. Otherwise..

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #17
      Da li ima ili nema turbinu to se odma vidi cimse digne hauba,mislim da je kod tog di motora pumpa visokog pritiska elektronska,tako da ako se ugradi turbina osim drugih stvari mora se promjeniti nesto i u softveru kompjutera sto se tice smjese,a mozda i protokomjer, u svakom slucaju, jeftinije je drugi motor i mjenjac,mjenjac u oba slucaja treba zamjeniti,to bi bio najmanji problem, i to je ulaganje od oko 2000-2500 eur sa ugradnjom.
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #18
        nadam se da ce nas kolega boost uskoro postaviti slike moje vectre, tako da ce te videti da moze da se "zbudzi" turbina... i to ne simbolicna
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #19
          Turbinu sigurno ima,neznam na sta mislis kad kazes simbolicna,turbina je normalnih proporcija,i naravno je cujes kad dodas gas javlja se karakteristicnim blagim zujanjem

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • little
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 912
              • BGD
              • Lancia Ypsilon 1.2 8V

              #21
              Originally posted by Wiz
              Turbinu sigurno ima,neznam na sta mislis kad kazes simbolicna,turbina je normalnih proporcija,i naravno je cujes kad dodas gas javlja se karakteristicnim blagim zujanjem
              zasto niko ne cita temu od pocetka?
              opel vectra B 2.0 DI......
              "zensko si brate"

              Some people are wise and some.. Otherwise..

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #22
                Suviše komplikovana operacija sa neizvesnim rezultatima.Ja sam da ostaneš na fabričkoj postavci a auto si kako sam shvatio lepo sredila.Postavi ga na onoj temi o automobilima članova.
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #23
                  Tetak 100% si u pravu,to je dobar motor i steta ga je unistavati sa nekim budzenjem,nije to za dizela
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    #24
                    I ja sam za to mislim ostanak na fabrickom, ali ako ima neki turbo, pa ga zameniti nesto jacim... ne znam nisam bio u prilici da gledam tako nesto, al za sve postoji prvi put Nekako mi je tuning mnogo rizicniji za disel motor nego za benzinca. Ne znam sto, al... mozda zbog kompresije
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • maki
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 878
                      • Budva, CG

                      #25
                      Ima i toga,kompresija je skoro duplo veca nego kod benzinca,znaci jos kad dodje jaca turbina ta glava motora nece dugo
                      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                      Comment

                      • nole
                        CBC Senator
                        • 02.10.2004
                        • 231
                        • Igalo

                        #26
                        Tako mu dodje

                        Comment

                        • maki
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 878
                          • Budva, CG

                          #27
                          Kladim se da bi ovako nesto dobro cucalo u toj vectri




                          motor je iz vectre C ima 3000 ccm i 177 ks
                          kosta oko 2500 eur
                          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                          Comment

                          • -Vedran-
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 3255
                            • Beograd

                            #28
                            Pa ne znam bas,da nije to malo jak motor za tu karoseriju?Ipak je ova vectra samo 82 ks.
                            Power of dreams !!!

                            Comment

                            • BRABUS
                              CBC Senator XXL
                              • 15.10.2004
                              • 2399
                              • London

                              #29
                              Do pre mesec dana sam imao Astru DI i reparirao sam turbinu, dakle Opelovi DI motori imaju turbinu, Garett je proizvodjac

                              Comment

                              • maki
                                CBC Senator XXL
                                • 03.10.2004
                                • 878
                                • Budva, CG

                                #30
                                BRABUS>> imaju,samo pumpa visokog pritiska nije elektronska,a ako jeste onda nemaju intercooler,zbog neceg od to 2 je dti jaci 15 kw

                                Honda>>tu se samo nosaci ojacaju i nema frke,i malo bi trebalo doraditi kocnice i amortizere,ali za jedno 3500 eur to bi bila munja,kad je 2000 kostala plastika onda se ovo vise isplati
                                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                                Comment

                                Working...
                                X