motor: BMW M30 turbo (znaci izgleda slicno kao obican 3,5litara ali je turbo)
auto:BMW E30 (kockica)
Vise o tome na fandjo.co.yu/forum/automobili clanova
Paljenje radi, nego si korekcijom signala sa AMM jedinice dobio presiromasnu smesu u vecim obrtajima.
EKSERI su klasican primer za premalo goriva, i VEOMA su opsani
Os sada na dalje cu se koristiti izrazom EKSER za samodetonaciju koju upravo i nazivamo ZAKUCAVANJEM
Regulator pritiska goriva...hm.. prikljucen na usisnu granu sa vakum crevom i smanjuje sa baznog pritiska (atmosferskog) po principu:
Pritisak u usisnoj grani -0,6Bara znaci gorivo sa 3Bara pada za 0,6 na 2,4Bara.
Overload (boost) pritisak pozitivan npr 0,6Bara sistemski pritisak goriva ide sa 3Bara + 0,6 na 3,6 Bara da bi omogucio 3 bara brizgaljkama kao radni pritisak jer brizgaju u zonu sa nadpritiskom. To je klasika za TuRbo motore, jer mora da bi se odrzala konstanta injektorima. Drugacije bi svaki maping od Fuel mape bio nemoguce tezak.
Da li imas takav regulator pritiska goriva? Ili imas standardni za atmosferski motor?
SAAB koristi takve sa raznim pritiscima baze, od 2,5Bara pa 2,8 bara pa 3,0 bara, volvo ima na T modelima 3,8 Bara bazne.
Inace jedan od starih americkih nacina pri TuRbo konvertiranju je bio postavljanjem progresivnih regulatora pritiska, gde se moze nastelovati pocetni pritisak povecanja pritiska i isto tako nivo kojim se pritisak povecava. 1:1, 1:2, 1:4 itd itd.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Znaci tu smo! Ipak i ti mislis da je siromasna smesa uzrok zakucavanja.
Onda se sve poklapa. Vidis u trenutku kad krece da zakucava ja bacim pogled na Air Fuel Ratio Meter i vidim da je u tom trenutku smesa osiromasila.
Posto sam produzio maksimalno interval otvaranja dizni sada je red znaci da dignem pritisak goriva.Inace jedan nemac sa kojim sam pricao i koji ima 3 nabudzene Alpine B7 mi je rekao da je to poznat problem kod tih motora i da mu treba jaci pritisak goriva.
E pa ovaj regulator sto imam je za atmosferske i daje 3 bara.Ali naravno ne moze da dize pritisak goriva kako raste pritisak vazduha.
Zato sam i narucio podesavajuci gde se namesta bazni pritisak a on onda dize(samo sto iz opisa stvarcice na internetu sam zakljucio da povecanje i nije neko-mozes da pogledas ako hoces na www.torquemaster.it.
Da li bi mogao da zbudzim nesto od saba ako mi ovaj ne bude zavrsio posao?
Da, mozes da uzmes od SAABa 9000 T 16 85-88 god 2,8 Bar
98-93 2,5 Bara
94-98 2,8 Bara, samo sto su bolt-in i odgovaraju samo u fuel-rail od SAABa.
Imam progresivni, ako hoces da sidjem do radionice da slikam pa da vidis sta je.
Vezuje se na postojeci retur prema rezervaru, dakle iza postojeceg i onda stelujes start point i ratio
Ako zelis da vidis kako izgleda, mogu tu uciniti uslugu. (PS: Proffs stvar sa helikoptera )
PS: Ovo gore, link mislim, nerazumem, italijanski
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ma imas na linku opciju engleski
A taj saabov znaci ne bih mogao da koristim, verovatno ima razlike u tom fuel rail. I moj je bolt-in.Da li mogu da se uporede pa da vidimo da li saabov moze da zameni bmw-ov.
A taj sa helikoptera nije mi jasno da li se on nabada na fuel rail ili sta?
Inace da li i ovaj Saabov ima 3 otvora?
Kod bmw ide ovako: jedan otvor sluzi da se nabode na fuel rail, na drugi ide povratak ka rezervoaru, a treci je vezan sa usisom
Nema, samo se nabada, dupli kanali na bajonetu, i sa zadnje strane je za vezu sa usisnom granom.
Samo model 88 godine ima takav na 9000 CD T16 ali je 2,5 Bara, mislim takav kakav ti pricas o njemu.
Dok ovaj sa helikoptera koji je progresivan ima 3 prikljucka za creva.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ma sta mi vredi taj sa helikoptera kada ga ja nemam
Nego koliko taj od Saaba iz 88 moze da digne pritisak kada poraste pritisak u usisu
I da (stalno zaboravim da pitam) da li znas nekog u Yu kome bi mogao da se obratim da kupim APC. Nekog ko ima te delove za Saaba, posto nemam pojma ko radi sa Saabom ovde.
Comment