Turbo - regulacija pritiska?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Nesiguran u ko radi SAABa i ko ima delove, malo je papreno uzimati SAAB delove u SCG.. npr. kako sam cuo AutoSaab pri autokomandi
    ima servis i prodaju, ali nebi , jer sam cuo da su deraci.

    A sto se tice delova ima ih koliko hoces oko mene a Lastini autobusi su redovi saobracajni prevoz S-SCG
    Inace ceo APC sistem sa kablovima i magnetnim ventilom itd itd.. dakle kopletan stane u jednu kutiju od cipela
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #32
      Pa dobro Boost ja bih to hteo da nabavim ) Jer ti to mozes poslati po nekom autobusu i reci mi jer imas ti nekog ovde pa da dam njemu pare?
      Ili kako je to vec moguce organizovati?
      Res non verba!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        MAIL
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Konacno su stvari kod mene, zima, niko nece da ide napolje da skida ista te je jedina solucija bila preko legitimisanih otpada, sto prodaju demontirane auto delove.





          Sad je jos ostalo da nadjem autobus sto ide za BG

          Nadam se da ce to ici brze
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #35

            Ovih dana su se stvari otvorile sto se tice nabavke delova za auto, evo konacno je i ovo kod tebe. Cak cu imati i sve duplo, osim naravno apc.
            Cekam dalje instrukcije...
            Res non verba!

            Comment

            • duxducis
              CBC Senator
              • 19.10.2004
              • 207
              • Beograd

              #36
              Shvatio sam konacno da nemam Blow off pa sam resio da ga nabavim.
              Ovaj je kao najbolji medju nekima sto sam gledao.
              Sad me zanima gde se tacno montira na potezu kompresor-interkuler-usisna grana?
              Res non verba!

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

                Nisi valjda mislio da izbacis meren vazduh vani?

                Merna jedinica ga je jednom izmerila i ako izbacis vazduh imaces do zla Boga prebogatu smeshu.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • duxducis
                  CBC Senator
                  • 19.10.2004
                  • 207
                  • Beograd

                  #38
                  He he pa ionako mi je sada siromasna(mislim kada malo jace nafilujem turbinu).
                  Vidi ovako ovaj kao moze da se napravi i da vraca vazduh u sistem.
                  Ajde reci kako bi to trebalo organizovati da bude kako treba. Cinjenica je da sada nemam Blow off.
                  Res non verba!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    OK.. pa vidi, svaki put kad pustis gas normalno sav pritisak napadne intercooler, creva itd. pa sve do leptira gasa.

                    Sam TuRbo trpi puno zbog toga. Lezajevi stradaju izmedju ostalog

                    SAAB koristi recirkulacioni Boschov, i cena novog je oko 25-30? .

                    Vezan je upravljackim crevom na plenum, tako da kad u plenumu bude manje od 0,4 bara a u liniji od TuRba do u**** vise od toga ovaj otvori i sve sto je TuRbo zavrteo vrati pred TuRbo u recirkulaciju.

                    Ovde se sad vrti merena masa vazduha, TuRbo drzi obrtaje , jer ga nekochi vise stop na usisu

                    Ovo sa otvorenim koji izbacuju u atmosferu radi samo sa MAP/MAF sistemima, upravo zbog zamascivanja svecica prilikom davanja gasa nanovo, smesa bude prebogata, nema temperature izduva, nema pritiska
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • duxducis
                      CBC Senator
                      • 19.10.2004
                      • 207
                      • Beograd

                      #40
                      Pa jer bi mogao ja taj da iskoristim kod mene?
                      Sta je plenum?
                      Res non verba!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        DAAA I chini mi se i da ces

                        Plenum komora, rezervar na usisnoj grani
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          http://hem.passagen.se/anordman/trimm10 ... bypass.htm

                          Dosta slika sa instalacije i kako izgleda, plasticno kuciste sa federski spregnutom membranom
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • duxducis
                            CBC Senator
                            • 19.10.2004
                            • 207
                            • Beograd

                            #43
                            Ok jasno, koliko vidim postavljen je pred leptirom na usisu.
                            Samo kroz sta se vazduh vraca, nije verovatno kroz ono tanko crevce?
                            Valjda se preko njega upravlja, a preko cega se vraca?
                            Res non verba!

                            Comment

                            • duxducis
                              CBC Senator
                              • 19.10.2004
                              • 207
                              • Beograd

                              #44
                              Pogledaj ovaj link gde je opisan ovaj Blow Off sto sam ja hteo.
                              Pa uz njega dobijes i komplet koji sluzi za povezivanje kako bi radio i kao reciklacioni tip, znaci moze raditi i kao CBV i kao BOV.
                              Res non verba!

                              Comment

                              • duxducis
                                CBC Senator
                                • 19.10.2004
                                • 207
                                • Beograd

                                #45
                                Kako bese stelovanje blow off ventila? 0.4 bara je neka sredina i onda sta...?Ukoliko se dobro secam trebalo bi mozda ovako:
                                0.5bara overload -----0.3bara BOV
                                0.6bara overload.......0.2bara BOV....?
                                Res non verba!

                                Comment

                                Working...
                                X