Usis sa 4 leptira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    Sto se tice servo vakuma, napravi manji rezervar za njega, elektricna vaccum pumpa za servo je npr standardno resenje kod SAABa sa automatskim menjacom i TuRbo u kombinaciji. Verujem da nisu jedini.
    Pumpa po kapacitetu je otprilike kao i pumpe za cruse control jedinicu.
    ako smem da dodam info. svi Volvoi isto imaju rezervaor vakuuma serijski koji je prilicno veliki (zbog raznih servo motora klimatizacije) a svi modeli x60 (260,760,960) kao i svi turbo imaju i elektricnu pumpu vakuuma sto za kocnice sto za cruise.

    mozda je jednostavnije naci na nekom otpadu ovde te delove nego juriti bas od Saaba. nekada je rasturao Volvoe onaj otpad na pocetku obrenovaackog puta, posle AK Sumadija sa desne strane pa bi mozda mogli da imaju.

    i pozeljna je posebna elektro instalacija sa posebnim osiguracem samo za vakuum pumpu.
    takodje mozda moze da se iskoristi i vakuum prekidac koji se stavlja za pedalu kocnice pri upotrebi cruise, kao signal da se aktivira servo pumpa pri samom kocenju.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #47
      Dobra ideja za otpad, pokusacu. Hvala na info-u
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #48
        Nesto u vezi kocnica.
        Na usisnoj grani za DCOE karbove postoji otvor samo na jednom portu i preko njega se spaja brake booster. Pretpostavljam da to funkcionise.
        Zasto je odve potrebno koristiti vakuum pumpu za kocnice?


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #49
          Dobrodosao!!

          Zato sto poznavajuci usera 206, i nacin voznje, potrosice vaccum dok trepnes, posto su kod njega portovi otvoreni 99% vremena i taj 1% nije dovoljan za praznjenje

          Kapacitet ju u pitanju prema nameni

          btw: Cool ti je PRINC Jel se vozi?
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #50


            A i ne bih da nagrdim onako lepe "leptirice" silnim rupama.

            Inace, odustao sam od piggyback chipa, i stavljam standalone ECU - DTA Fast. Sto naravno znaci da taj ECU moze da kontrolise jos jedan set injektora Sto cu naravno i da stavim.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Power
              CBC Član
              • 23.01.2005
              • 23

              #51
              da bi sebi olaksao zivot stavi glavni kocioni bez serva kocnica ce biti tvrdja ali odmerenij i nista losija ako zelis nesto exstra kupi AP glavni kocioni jer ako ST moze tako da stane zasto i ti ne bi mogao

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #52
                To care bas sam to hteo da te posavetujem.
                Mislim nije za komplikovano staviti a onda mozes da se igras.
                A i ulaganje je smesno u odnosu na ostale stvari koje si pokupovao a mnogo manje daju.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #53
                  mislim na double injectore
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #54
                    Sto se tice kocnica bez serva, hvala, ne bih. Em tvrda kocnica (ipak ovo NIJE ST) em ode ABS...a to ne bih da ispustim.

                    Sto se tice injektora...malo pitanje. Kako resiti napajanje gorivom drugog seta injektora? Imam 4 injektora i novi fuel rail za njih. E da li kupiti novu pumpu pa staviti pored stare, ili eventualno neku elektricnu, sta predlazete?
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #55
                      Originally posted by 206
                      Sto se tice kocnica bez serva, hvala, ne bih. Em tvrda kocnica (ipak ovo NIJE ST) em ode ABS...a to ne bih da ispustim.

                      Sto se tice injektora...malo pitanje. Kako resiti napajanje gorivom drugog seta injektora? Imam 4 injektora i novi fuel rail za njih. E da li kupiti novu pumpu pa staviti pored stare, ili eventualno neku elektricnu, sta predlazete?
                      Ne bih to radio, mislim da ti je dovoljna jedna pumpa. Pokusaj da isptepravljas fuel rail ustvari da bude slicno kao sto si gorivo uzimao za NOS znaci da ti bude u jednom sistemu.. Ustvari kolko znam PUG ima regulator pritiska zajedno sa pumpom tako da neznam kako da povecas pritisak goriva. Mozda neka druga ali jaca pumpa
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #56
                        Pa ni ja ne bih da komplikujem ako ne moram, samo nisam siguran da ce cak i pumpa veceg kapaciteta ona moci da tera 8 injektora i NOS na punom gasu...zato i trazim alternativu ako budem morao da menjam napajanje gorivom...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #57
                          pogledaj malo vise inforamcija o Walbro pumpama, mislim na gugleta

                          obicno su dovoljne za 4000 kubika i 300 konja sto se kapaciteta benzina tice a mislim da bi to zadovoljilo i tvoje potrebe za protokom uz definisani radni pritisak. istog su precnika kao obicne ali su nesto duze i bez problema stanu u rezervoar, samo se napravi novi prelaz sa pumpe na odlaznu cev/crevo unutar rezervoara.

                          jednu takvu sam ugradio i bio sam zadovoljan radom, cak je i nesto tisa od prosecnih pumpi. ne secam se vise koji je tacno bio model.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #58
                            Iskopao sam nesto...

                            Standardna pumpa ima protok od 1.8l/min@3 bar, nasao sam pumpu koja je identicna njoj (pasuje sraf na sraf, bez ikakvih drugig prepravki), gde je flow rate 4l/min@3bar. Trebalo bi da iskubiciram sve dizne koje teram kao i N2O fuel flow rate pa da vidim da li se uklapam u 4l/min, trebalo bi...

                            A i cena je sasvim OK.

                            Usput proizvodjac je Glencoe, ista firma koja pravi i FSE PowerBoost valve, ako je neko cuo za njih...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #59
                              Pade mi nesto na pamet...

                              Umesto da koristim MAP i TPS kao indikatore opterecenja motora na sistemu sa 4 leptira, da li je moguce, i koliko je pametno/korisno umesto MAP sensora (za kojeg mi je potrebo razvodjenje instalacije i kojekakva zafrkancija...) staviti protokomer, koji moze da ide, recimo, posle filtera, na crevo u****? Posto ionako radim kompjuter nanovo, da li bi varijanta TPS+protokomer bila bolja/gora od MAP+TPS?
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #60
                                Na koji protokomer tipujes.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X