SAAB 93 AERO - generalna

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAABALEX
    CBC Član
    • 22.07.2007
    • 21
    • SLO

    SAAB 93 AERO - generalna

    Najprije pozdrav svima!
    Imam aero 93 sa 205 konjskih snaga,a taj motor sad treba generalnu.
    Želio sam i još želim(no sad je prava prilika) ubacit u ova kola barem novih 150ks.
    Želio bi čut stručno mišljenje šta da uradim,da sredim ova kola,ili da kupim 95 aero?
    Molim Vas Boost za vaše stručno mišljenje.
    Aleksander
  • CLD
    CBC Senator XXL
    • 08.02.2005
    • 1225
    • Belgija - ranije Luna-Chico

    #2
    Dobro dosao Alex, posto je presha trenutno na odmoru ja mogu da ti preporucim sajt www.maptun.com tu ces naci podatke sta treba da radis za dodatne konje, a ne bi bilo lose da se predstavis i upises lokaciju gde se nalazis cisto da bi znali da ti lakse pomognemo.

    Comment

    • SAABALEX
      CBC Član
      • 22.07.2007
      • 21
      • SLO

      #3
      Zdravo.
      Dolazim sa slovenije,preciznije iz Šk.loke.
      maptun sam već posjetio,a zanima me šta možem da uradim od ovog motora,kad je već na time da uradim generalnu.
      Aleksander

      Comment

      • CLD
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 1225
        • Belgija - ranije Luna-Chico

        #4
        9-3 Aero je Trionic 7 motor, problem sa klipovima.
        Menjas u motoru sve sto treba da se vrati na SAABa da se vratiti na T5, naravno, klipnjache i klipovi i dihtung od B204 i terash ga kao nikad pre, to je sto se tice motora kad ga vec otvaras, a ovde procitas sta ti treba za 300 konja.

        Comment

        • SAABALEX
          CBC Član
          • 22.07.2007
          • 21
          • SLO

          #5
          a cini mi se da klipe klipnjace moram da nabavim nove,jel tako?malo sam se raspitivao oko toga kod nas,a na žalost da vam kazem na 3 servisa koji postoje kod nas o tome nemaju pojma.
          presho mi je prije dve godine dao savjet da u ovaj motor ubacim radilicu,klipnjace i klipove od motora B234l,takav moror mogu dobit iz engleske a kako ce to radit nemaju pojma.

          Comment

          • SAABALEX
            CBC Član
            • 22.07.2007
            • 21
            • SLO

            #6
            jedino mi je zao zato sto je coupe,u svajcarskoj je moguce kupit saab 95 aero r troll sa 315 ks,a kakva so to kola neznam.

            Comment

            • CLD
              CBC Senator XXL
              • 08.02.2005
              • 1225
              • Belgija - ranije Luna-Chico

              #7
              pa sacekaj da se Presa vrati iz Srbije, otidji kod njega i on ce ti sve uraditi, tako sam ja uradio pre nekoliko meseci.

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #8
                Originally posted by SAABALEX
                jedino mi je zao zato sto je coupe,u svajcarskoj je moguce kupit saab 95 aero r troll sa 315 ks,a kakva so to kola neznam.
                Pa tuningovan,da nije mozda Hirsh performance tuning

                Comment

                • SAABALEX
                  CBC Član
                  • 22.07.2007
                  • 21
                  • SLO

                  #9
                  vjerovatno ču sačekat na presha,da dobijem koju instrukciju,samo kad kontam moglo bi se za oko 8 do 10 hiljada evra i na mom saabu svašta uradit.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Po obicaju imam nos za potencijalne probleme, preporucio sam pre koju godinu uistinu intervenciju preventivno za bezanje od niskofrikcionih motora na overloadu , no racunajuci da si uspeo pune 2 godine da se odrzis sa njim recimo opet ovako:

                    Savet ukoliko i dalje ciljas na 350ks je vrlo realan i lak.
                    Radilica B234 ili B235 su iste , imam momentalno jednu u Vrbasu.
                    Klipovi i klipnjache za konfiguraciju B234l se nabavljaju po ceni od oko 350? u setu, noe karike i lezajevi te sve okolo za jednu ovakvu konverziju i dovodjenje motora na nivo 0 km sa strane hardwera sposobng za efekat do 450KS (ventli T7 su 5mm te termichki bnisu za vise) je dakle all include sto se delova tiche nekih 1300?

                    Na ovo nabaciti umesto sadasnjeg TD04hl-15T jedan 18T , izmeniti izduvnu granu na T3 flanshnu , izduv od 3" injektore od 448ccm (zeleni Vovo R) i Maptun Box je dodatnih 2400?

                    elem 1300? za safe 205ks ili plus 2400? za SAFE 360KS.

                    Ukoliko ide tuning mora i lamela sa korpom SPEC3 minimum .

                    Na sve ovo ide neciji rad i sve je daleko ispod cifrara koje se spominju.
                    Kao sto si i sam rekao novce koje spominjes je vishe nego previshe za tunig koji spominjes.

                    Ako usput pogledas da ovaj nivo tuninga zaheva izmene na motoru koje vec moras da radis sem zamene radilice nema diskusije o isplatljivosti koju god verziju da odaberes.
                    Jedino sto je caka je da sa prelaskom na 2300ccm mora da se menja Trionic 7 program jer nepostoji za 9-3 auto. Opcija je da nadjes originalni Viggen T7 Box ili Maptun za nesto malo vishe novaca.

                    Nadam se da nisam napravio zavrzlamu sa predlozima i da sam jasan.

                    No kao sto rekosmo, malo sam na netu odavde posle datuma u potpisu redovan.

                    Pozz // Boost
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Originally posted by Wiz
                      Originally posted by SAABALEX
                      jedino mi je zao zato sto je coupe,u svajcarskoj je moguce kupit saab 95 aero r troll sa 315 ks,a kakva so to kola neznam.
                      Pa tuningovan,da nije mozda Hirsh performance tuning
                      Jeste, Hirsch Stage 2 kao zadnji tuning na T7 motoru i dalje osetljiv na iste probleme kao i bilo koji T7 motor.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • SAABALEX
                        CBC Član
                        • 22.07.2007
                        • 21
                        • SLO

                        #12
                        Hvala vam na odgovoru,no ja sam odlucen da se kola sfriziraju na 360 ks,a kao sto vi kazete moram dobit osobu koja ce to sredit i trebam software za 2.3 motor.

                        Comment

                        • SAABALEX
                          CBC Član
                          • 22.07.2007
                          • 21
                          • SLO

                          #13
                          ako vas dobro razumjem kosta program za viggen 2.3T od maptuna STEG5 340KS 8796SEK.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            To je redovna cena, kod Maptun reprezentanata se dobija dobar popust ukoliko se sav posao radi kod njih.

                            Najjeftinija opcija je ne u Svedskoj i EU vec van teritorije.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • SAABALEX
                              CBC Član
                              • 22.07.2007
                              • 21
                              • SLO

                              #15
                              Vjerovatno vi znate kdje bi mi to mogli uradit,jer ako ja to sve nabavim,nema majstora kod nas da mi to slozi,raspitao sam se i nema nikoga,mogu vam pa kazat da kod nas za moj saab obicna generalna kosta 2100 evra plus rad,i bez kakv garancije,imao sam vec poteskoce sa kompjuterom tako da nazalost dobro znam.

                              Comment

                              Working...
                              X