Hvala što ste mi razjasnili neke stvari i imam još neka pitanja:
-B234i klipovi su cca 2mm viši od B205, da li je obavezan dihtung od B204 ili može i B205 ?
-čini mi se da u motoru nešto nije bilo kao što treba, pa me interesuje
kakvo je vaše mišljenje o uzrocima za ovakav rezultat
-našao sam dvije stvari kje mislim,da bi mogle uticati :
- totalno začepljena PCV cijev sa poklopca ventila(naslage koksa)
- avtomobil vožen bez vazdušnog filtera(nečistoče na MAF-u i posledično
pogrešnan output)
Možda još nešto,da provjerim, da mi se ne dogodi opet ista stvar?
Pozdrav,
Radije guram svoga Saaba negoli vozim razne bmwee, mercedese i slično.
B204 dihtung je normalno i podrazumeva se, digtung prati generaciju klipova uvek.
Gen 5 sa gen 5
gen 4 sa gen 4
Sve je to od loseg vina ili ti recimo klipova sa karikama koji neodgovaraju tom motoru.
Nema sta drugo da radis, sem sto je pozeljno da odes do SAAB radionice i da uzmes i update-ujes cranckhouse ventilaciju sa zadnjim kitom.
nekih 35€ i to je to.
Nije pod obavezno posto sa klipovima koje sam ti rekao da uzmes neces imati blow pored karika kao ranije, no uvek je dobro radi turbine da imas sto manji pritisak u kucistu kartera.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment