SAAB 93 AERO - generalna

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    #76
    Ima Saabo auto al nema turbo


    OG varijanta iz ekonomskih razloga jer je 3x jeftiniji al ko zna sta ce da ispadne na kraju
    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

    Comment

    • griffin
      CBC Član
      • 14.11.2007
      • 10
      • Škofja Loka

      #77
      Hvala što ste mi razjasnili neke stvari i imam još neka pitanja:

      -B234i klipovi su cca 2mm viši od B205, da li je obavezan dihtung od B204 ili može i B205 ?
      -čini mi se da u motoru nešto nije bilo kao što treba, pa me interesuje
      kakvo je vaše mišljenje o uzrocima za ovakav rezultat
      -našao sam dvije stvari kje mislim,da bi mogle uticati :
      - totalno začepljena PCV cijev sa poklopca ventila(naslage koksa)
      - avtomobil vožen bez vazdušnog filtera(nečistoče na MAF-u i posledično
      pogrešnan output)

      Možda još nešto,da provjerim, da mi se ne dogodi opet ista stvar?


      Pozdrav,
      Radije guram svoga Saaba negoli vozim razne bmwee, mercedese i slično.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #78
        B204 dihtung je normalno i podrazumeva se, digtung prati generaciju klipova uvek.

        Gen 5 sa gen 5

        gen 4 sa gen 4


        Sve je to od loseg vina ili ti recimo klipova sa karikama koji neodgovaraju tom motoru.

        Nema sta drugo da radis, sem sto je pozeljno da odes do SAAB radionice i da uzmes i update-ujes cranckhouse ventilaciju sa zadnjim kitom.

        nekih 35€ i to je to.

        Nije pod obavezno posto sa klipovima koje sam ti rekao da uzmes neces imati blow pored karika kao ranije, no uvek je dobro radi turbine da imas sto manji pritisak u kucistu kartera.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • griffin
          CBC Član
          • 14.11.2007
          • 10
          • Škofja Loka

          #79
          Još nešto - kolika če ,da bude kompresija sa 234i klipovima?Je li tačno, da je sa original klipovima 8,8:1?

          Pozdrav
          Radije guram svoga Saaba negoli vozim razne bmwee, mercedese i slično.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #80
            Nope, kompresioni odnos bi bio originalnih 9,2:1
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #81
              samo da protvrdim
              radio sam 1999 saab 9-5 2.3 motor
              lezaj na klipnjaci zaribao i radilica je bila toliko ostecena da se nije mogla koristiti ...

              ubacio sam radilicu ,klipove ,klipnjace i dihtung glave sve od saab-a 9000

              motor radi bez ikakvih problema apsolutno se nista ne oseti bez promena , diagnostika odradjena , izduvni gasovi testirani sve po propisu ...


              prema tome SAABALEX slusajsta ti se prica i bez brige

              ajd da vise neduljim za te delove ... u pomoc BOOST-a i SAAB EPC-a i u kolekciju je stiga i WIS za SAAB-A moze se svasta odraditi
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              Working...
              X