BMW e30, sto bi neki rekli, od sredine...

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW 325i
    CBC Senator XXL
    • 25.06.2005
    • 338
    • Novi Sad

    BMW e30, sto bi neki rekli, od sredine...

    Ovako,ne mogu da kazem da imam problem,nego sam u nedoumici
    Sledece:

    Da li je bolje da motor preko 4500-5000 obrtaja ima isto paljenje...ili je bolje da varira iz ranijeg u kasnije da bi se bolje zavrteo...e sad ja kontam da se on na 5000 vec fino zavrteo i kontam da mu stavim isto paljenje do nekih 7000...
    Paljenje bi bilo negde na 34 stepena otprilike,jel bolje ranije ili jos kasnije?

    Jel ima neko ko se bavio ovom problematikom?
    U pitanju je bmw-ov 6ak motor

    Pozdrav
    Doris je vozila mini moris.
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Eh da je samo to presudno...
    Kako ti se menja odnos volumetrije u razmaku od 5-7k rpm?

    Mada u nekim nacelnim crtama moze da ostane isto kao sto je na 5K rpm, mozda stepen ranije.
    Razlika izmedju vrtiti ga na prazno na 7K ili pod opterecenjem ce biti oko 1-2 stepena (kasnije)
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • BMW 325i
      CBC Senator XXL
      • 25.06.2005
      • 338
      • Novi Sad

      #3
      Napravio sam malu gresku u prethodnom postu...
      to je paljenje na jako malom opterecenju...


      Pa dobro trenutno me to muci jer mi se desava da na 5500 pocinje da pusustaje...goriva mu ne fali
      Ovako ide na malom opterecenju

      5k 30 stepeni
      6k 37 stepeni
      7k 34 stepena

      na velikom

      4k 16 stepeni
      5k 19 stepeni
      6k 22 stepeni
      7k 13 stepena

      probao sam sa ovom varijantom
      na malom opterecenju
      stalno 37 stepeni, prvom i drugom brzinom je dobro u trecoj pocinje da usporava (obrtaji) negde na 5k
      a na velikom je u tom trenutku je bilo
      4k 18 stepeni
      dalje sve do kraja je 19

      moguce da mu je na tom "ranom" paljenju falilo goriva?
      hm...

      u nedoumici sam...
      Doris je vozila mini moris.

      Comment

      • BMW 325i
        CBC Senator XXL
        • 25.06.2005
        • 338
        • Novi Sad

        #4
        Originally posted by BOOST
        Mada u nekim nacelnim crtama moze da ostane isto kao sto je na 5K rpm, mozda stepen ranije.
        Razlika izmedju vrtiti ga na prazno na 7K ili pod opterecenjem ce biti oko 1-2 stepena (kasnije)
        kod mene funkcionise tako sto sa povecanjem opterecenja paljenje ide u ranije 1-2 stepena ?!

        znaci sa 36 on ode do cak 13...naravno srazmerno opterecenju on pada polako znaci,rasterecen je 36 kako opterecenje raste on ga tera sve vise u ranije (uz dodavanje goriva naravno)
        Doris je vozila mini moris.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          uh.. bash spor proces sagorevanja ima
          Vidi se jasno chim zahteva toliko veliki raspon izmedju min i max opterecenja..

          Studiram malo... tako nemoze da ostane, i nemoj da ga fixiras, sem ako vozis sa overloadom.
          Sta si radio od izmena na motoru ?
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BMW 325i
            CBC Senator XXL
            • 25.06.2005
            • 338
            • Novi Sad

            #6
            Originally posted by BOOST
            uh.. bash spor proces sagorevanja ima
            Vidi se jasno chim zahteva toliko veliki raspon izmedju min i max opterecenja..

            Studiram malo... tako nemoze da ostane, i nemoj da ga fixiras, sem ako vozis sa overloadom.

            kako mislis overload?
            nije mi bas najjasnije sta je to
            klasichan motor,nista turbo,nitro itd.
            Doris je vozila mini moris.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Overload, NADPUNJENJE , dakle, TuRbo , kompresor, NOS i slicno..
              OK.. jasno, nerece mi sta si radio od izmena na motoru.
              Da li motor dobija vise goriva prilikom max opterecenja nego li standardni?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BMW 325i
                CBC Senator XXL
                • 25.06.2005
                • 338
                • Novi Sad

                #8
                Originally posted by BOOST
                Overload, NADPUNJENJE , dakle, TuRbo , kompresor, NOS i slicno..
                OK.. jasno, nerece mi sta si radio od izmena na motoru.
                Da li motor dobija vise goriva prilikom max opterecenja nego li standardni?
                Radjena je glava,blago promenjeni uglovi kanala i skracene vodjice,ventili na standardu nikakve posebne modifikacije
                Dobio sam ogromnu razliku u povlachenju sa malih obrtaja od standardnog...Stavljene su dizne sa 2.7 (325e,poklapaju se sa mojim ubrizgavanjem BOSCH M1.0 Basic) U sushtini fabrika je uzela 2.0 glavu koja ima debelo manje usisne kanale,pa su je prosirivali,tako da bi svaki veci zahvat na glavi doveo do probijanja zida kanala ka vodenom prostoru...
                ali se meni cini da autu i dalje fali goriva na visokim obrtajima...
                Mislio sam da je do menjacha,bio je neki jako chudnog odnosa,obrtaji su na shaltanju stalno padali po 2k obrtaja,to sam resio drugim menjachem,dobio sam razliku,produzio sam mu 1. i 2. tamo gde je jak,pa sam automatski dobio kracu 3. i 4. brzinu ali na 5k mi se chini da mu nesto fali,jednostavno uspori dizanje obrtaji i ponovo pocne negde na 6200 da vuce ali imam blokadu 6300 koju ne mogu da pomerim jer ne mogu da nadjem u kom je delu eproma
                Pokusavam da resim to malo sa paljenjem jer mi se ono bash i ne svidja,malo sam gledao kako M funkcionise i to mi je mnogo logichnije nego ovo moje...

                Neki predlog?
                Doris je vozila mini moris.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Originally posted by BMW 325i
                  .Stavljene su dizne sa 2.7 (325e,poklapaju se sa mojim ubrizgavanjem BOSCH M1.0 Basic)
                  Zasto?

                  Originally posted by BMW 325i
                  ali se meni cini da autu i dalje fali goriva na visokim obrtajima...
                  Naravno...ne mogu da isporuce 50% vise goriva.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BMW 325i
                    CBC Senator XXL
                    • 25.06.2005
                    • 338
                    • Novi Sad

                    #10
                    [quote=M-power]
                    Originally posted by "BMW 325i":1guo99wt
                    .Stavljene su dizne sa 2.7 (325e,poklapaju se sa mojim ubrizgavanjem BOSCH M1.0 Basic)
                    Zasto?

                    Originally posted by BMW 325i
                    ali se meni cini da autu i dalje fali goriva na visokim obrtajima...
                    Naravno...ne mogu da isporuce 50% vise goriva.[/quote:1guo99wt]

                    Zasto su stavljenje ne bih znao da ti odgovorim...mislim da su vece od dizne od 2.5i,tako su dosle na autu i ja ih posle nisam dirao...
                    Na ono novije ubrizgavanje sa sondom mogu da se stave dizne od 24V one brizgaju kroz 4 tachke chini mi se pa prave lepsu maglu...

                    Kako mislis ne mogu da isporuce 50% vise?
                    Mislis da ako dam jos goriva da cu resiti problem?

                    Doris je vozila mini moris.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      pitanje zasto je nesto radjeno je vrlo vazno, onako nasumice ubacivanje delova od raznih auta koji su se eto nasli pod rukom obicno ne dovodi do ciljanog rezultata.

                      rekao si da je menjan menjacki prenos za drugacije odnose, ali ne i da li je taj novi menjac uskladjen sa izmenama uradjenim na motoru.
                      odnosno, da li je menjac prilagodjavan paljenju i ubrizgavanju kao osnovnim radnim parametrima motora.

                      sam motor nece isporuciti vise snage preko neke granice, mozda tih 5500 rpm niti ako mu se doda 50%+ ili 300%+ vise goriva...to je atmosferski motor ciji limit odredjuje disanje odnosno masa kiosenika koji je uvucen u cilindar i spreman da omoguci sagorevanje.

                      takodje vrlo vazan faktor je i brzina sagorevanja, ako je to sporo i motor ce biti osetljiv /relativno trom na odziv (nije pogodan za vise obrtaje u efikasnom rezimu)
                      ...itd, mnoge stvari su medjusobno povezane i prosta zamena delova bez proracuna zasto i kako ima mnogo zamki.

                      ne rece koje su modifikacije radjene na tom motoru, u brojkama za date izmene velicina, narocito sta je uradjeno na usisu posto je to atmosferac.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • BMW 325i
                        CBC Senator XXL
                        • 25.06.2005
                        • 338
                        • Novi Sad

                        #12
                        Originally posted by brick
                        pitanje zasto je nesto radjeno je vrlo vazno, onako nasumice ubacivanje delova od raznih auta koji su se eto nasli pod rukom obicno ne dovodi do ciljanog rezultata.

                        rekao si da je menjan menjacki prenos za drugacije odnose, ali ne i da li je taj novi menjac uskladjen sa izmenama uradjenim na motoru.
                        odnosno, da li je menjac prilagodjavan paljenju i ubrizgavanju kao osnovnim radnim parametrima motora.

                        sam motor nece isporuciti vise snage preko neke granice, mozda tih 5500 rpm niti ako mu se doda 50%+ ili 300%+ vise goriva...to je atmosferski motor ciji limit odredjuje disanje odnosno masa kiosenika koji je uvucen u cilindar i spreman da omoguci sagorevanje.

                        takodje vrlo vazan faktor je i brzina sagorevanja, ako je to sporo i motor ce biti osetljiv /relativno trom na odziv (nije pogodan za vise obrtaje u efikasnom rezimu)
                        ...itd, mnoge stvari su medjusobno povezane i prosta zamena delova bez proracuna zasto i kako ima mnogo zamki.

                        ne rece koje su modifikacije radjene na tom motoru, u brojkama za date izmene velicina, narocito sta je uradjeno na usisu posto je to atmosferac.
                        Druze ne pravim ja trkaci auto pa da racunam i proracunavam kako cu sta,rekoh na motoru nema ozbiljnijih modifikacija ,menjach je menjan,zato sto fabricki ide dugacak menjach,a kratak diferencijal,meni se vise svidja da imam kraci menjach a druzi diferencijal,diferencijal mi ima odnos 3.46:1 sto je u paru sa onim menjachem bilo dosta dugacko i teglio se auto pomalo...sad sam to resio,nisu me interesovali nikakvi proracuni nego sam jednostavno stavio menjach sa drugog bmw-a i resio problem...

                        mene teoretski interesuje kako je najbolje da ide paljenje,vec sam rekao u pitanju je bmw-ov shestak od 2500 kubika 12 ventila...

                        Doris je vozila mini moris.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Originally posted by BMW 325i

                          Zasto su stavljenje ne bih znao da ti odgovorim...mislim da su vece od dizne od 2.5i,tako su dosle na autu i ja ih posle nisam dirao...
                          Na ono novije ubrizgavanje sa sondom mogu da se stave dizne od 24V one brizgaju kroz 4 tachke chini mi se pa prave lepsu maglu...

                          Kako mislis ne mogu da isporuce 50% vise?
                          Mislis da ako dam jos goriva da cu resiti problem?

                          Pa vidi...kao prvu stvar za resenje tvojih problema nabavi mu odgovarajuce dizne tj. od 2.5i
                          Od ete nisu vece, verovatno znas i sam da su to dizne od 2.0i
                          Dizne sa 24v nece nista pomoci. Imaju ubrizgavanje u 4 tacke jer imaju podeljene kanale za par ventila vise.

                          Ovim sam ti sve objasnio.
                          Znaci sa max DC dizne koje ti imas pri nekih 2.5 bara mogu da isporuce goriva za do nekih 100kw (okvirno).
                          Takodje znas da 2.7 max snagu razvija na 4250 o/min a redline 4500 o/min. Znaci nije problem da taj motor ne moze da udahne vazduha vec ne moze da dobavi goriva za vise obrtaje.
                          Znaci ne mozes povecati protok dizne ni na koji nacin da ti se snaga vrati na deklarisanih 170KS i da mozes da guras tu kubikazu u vise obrtaje.
                          Uverise dal su zaista dizne sa ete, pa ako jesu menjaj to.
                          Ako nemas gde, daj broj dizne.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • BMW 325i
                            CBC Senator XXL
                            • 25.06.2005
                            • 338
                            • Novi Sad

                            #14
                            izgubio sam onu tabelu sa brojevima dizni ;(

                            provericu danas pa cu ti dati da proveris
                            pa da idemo dalje...
                            znam da onaj broj,kad skines dzeksnu na cosku je 0.86 a imam jos jedne dizne od 2.5i su 100% na njima taj broj pise 0.56

                            sta to oznacava?
                            Doris je vozila mini moris.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              325e: 0280 150 126, 192cc/min, LOW IMPENDANCE
                              325i: 0280 150 715, 151 cc/min, HIGH IMPENDANCE

                              Dakle za 325e zaista jesu vece dizne. Ali, kako si uspeo da stavis visokoomske umesto niskoomskih dizni i da to radi, ne znam. Mozda moze ili ne smeta, sta ja znam...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...