BMW e30, sto bi neki rekli, od sredine...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #46
    [quote=*Egon*][quote="Ivan_R5":5gsioevm]
    Originally posted by "BMW 325i":5gsioevm
    Da,tacno tako,a posto meni ne treba 5 bara....dovoljan mi je Walbro
    Pa nije stvar u barima, ve? je walbro i na 3 i 3.5 bara (koliko tebi triba) dosta slabija od boscha... Al ako ne?eš imat neku snagu, valjda ?e i walbro bit ok.[/quote:5gsioevm]

    Evo mali dodatak o Walbro pumpi:

    Inace mi je koristimo u Igorovom SAAB-u.

    In short: Walbro 255 LPH, in-tank high performance fuel pump, for installation in stock fuel tank assembly. Flow capacity 255 litres/hour, which can supply appr. 500 hp. 99% bolt-on install.

    Koristi je Maptun za SAAB vozila.
    Ne razumem zasto to nije moglo da funkcionse u Fiatu?[/quote:5gsioevm]
    pa fiat je imao malo nekih bubica nedju ostalim i gore pomenutu...
    sada se radi jedan veooooma slican projekat sa autom iz beograda,sa slicnim kitom pa ce se videti da li je teorija sa walbro praksa
    @206
    mozda covek i planira neke vece snage pa polako skuplja hardware
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • BMW 325i
      CBC Senator XXL
      • 25.06.2005
      • 338
      • Novi Sad

      #47
      Originally posted by 206
      Daj reci mi koja dizna moze da radi sa pritiskom goriva od 11 bar, posto ja za takvu diznu ne znam?

      OK, 50mm, zasto ne, i to sto kazes...mada 50mm moze da podnese dooosta vise snage nego sto planiras.
      Da znam da moze,al od viska glava ne boli zar ne?
      Ako danas sutra odlucim da pravim drugi motor sa vise snage,ne moram da kupujem ponovo milion stvari...
      Doris je vozila mini moris.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #48
        OK, posto je taj dobar sigurno za jedno 600-700KS.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BMW 325i
          CBC Senator XXL
          • 25.06.2005
          • 338
          • Novi Sad

          #49
          Originally posted by 206
          OK, posto je taj dobar sigurno za jedno 600-700KS.
          Pa da..mada ima na nekim sajtovima kazu i do 1000 ali...malo mi je to mnogo...ipak postoji i 60mm...
          Doris je vozila mini moris.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #50
            Pa kako god okrenes, bice dovoljan. Taman ako mi zafali, da meni moj WG bude premali, ti meni 50mm ja tebi 48mm

            OK, a ostatak auta? Sta se desava s njim? Samo nemoj da kazes da ostaje standardan, vesanje, kocnice, itd...?

            E da, ako ti zatreba sper za njega, imam jedan simpatican koji mi malo cemu sluzi, pa ako budes zainteresovan...
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Lord_o21
              CBC Senator XXL
              • 29.04.2006
              • 494
              • Novi Sad

              #51
              Radice se komplet limarija, trapovi i kocnice od e36, dodatna ojacanja... Nesto malo "oklopa" ili ti branika...
              ...technology is the only Replacement for Displacement.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #52
                Sta znaci "trapovi" od E36? Ako pod trapovima napred mislis na ramena i amortizere, ok - ali pozadi, tesko da cete staviti Z-Axle na E30...a i zasto bi?

                A kakav rollbar? Imao sam prilike da vidim koliko E30 skoljka, neojacana "progleda" i uvija se pod malo vecim opterecenjem ako je jaci motor unutra, nije lep prizor...
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BMW 325i
                  CBC Senator XXL
                  • 25.06.2005
                  • 338
                  • Novi Sad

                  #53
                  Originally posted by 206
                  Sta znaci "trapovi" od E36? Ako pod trapovima napred mislis na ramena i amortizere, ok - ali pozadi, tesko da cete staviti Z-Axle na E30...a i zasto bi?

                  A kakav rollbar? Imao sam prilike da vidim koliko E30 skoljka, neojacana "progleda" i uvija se pod malo vecim opterecenjem ako je jaci motor unutra, nije lep prizor...
                  Napred ide kompletna glavcina sa diskom od e36,sto automatski znaci mnoooooogo veci disk,mnogo bolje kocenje u opste posto e36 mnogo bolje koci cak i sa neventilirajucim diskovima (imam i e36 pa iz iskustva znam)

                  Naravno,pozadi je nemoguce staviti e36 viljusku,ali je zato rukavac moguce staviti zajedno sa diskom i malim distancerom za celjusti,a e36 ima zadnji disk otprilike isti,ako ne i veci nego e30 prednji.Posle toga,naravno,raspon rupa je 5x120 tako da sam spremio Alpina felne 17" prednje 8J zadnje 9J a odeca ce mu biti MTechII.

                  Pa vidi ja od kad znam za sebe,gledam havarisane automobile u svom dvoristu,tako i sad,samo sto sam sad poceo i ja da ih opravljam jer je doslo vreme za to,skladno sa godinama tako sto se tice tih stvari,ne brini,i ja sam se nagledao svasta,to mi je najmanji problem

                  Evo malo da predjemo i na paljenje.Koristice se "Bosch Motorsport Ignition 3x2" tacnije wastedspark sa fabrickim e30 trigger senzorom (VR) i 60-2 missing-tooth.Evo modul i dwell times na odredjnim voltazama.





                  Prvobitno je planiran Ford EDIS,ali iz iskustva drugih ne daje zadovoljavajuce rezultate na vecim obrtajima,pa je izbacen iz igre.

                  Posle,ako bude potrebe,mada cisto sumnjam,preci cu na COP (Coil on Plug) koji se moze naci na E36 M5X motorima,sad ga nisam uzeo jer bi me to izaslo oko 400eur jer je jedna ta bobina 60-70eur posto se desi da crkne ponekad pa onda na otpadu trazi astronomske cifre
                  Doris je vozila mini moris.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #54
                    OK, to je otprilike slicno onome sto i ja imam, samo sto je meni auto fabricki sa 5x120, i diskom pozadi od ~300mm

                    Pa nije ti taj DWELL bas preterano sjajan... Za koje obrtaje su navedene vrednosti?

                    Evo ti poredjenja radi moja DWELL tabela



                    Ne kazem da ovo tvoje nece valjati, ali za turbo motor ce ti trebati svaka pomoc koju mozes dobiti da zapalis sve to kako treba...
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • NickRP
                      CBC Senator
                      • 19.10.2005
                      • 263
                      • Serbia - Germany

                      #55
                      Originally posted by BMW 325i
                      Da,tacno tako,a posto meni ne treba 5 bara....dovoljan mi je Walbro
                      A koliki staticki pritisak goriva ces ti koristiti? I koliko max natpritisak mislis da vozis?

                      Mislim da je sasvim realno da pritisak goriva ide do 5 bara pod ozbiljnim boostom, ili ja nesto previdjam?

                      Standalone upravljacka jedinica i hladjenje klipova brizgalicama za ulje su dve razlicite stvari i stvarno ne vidim kako je jedno povezano sa drugim. Ko ti kaze da je to povezano - NE ZNA. Uopste ne ulazim u problematiku da li su prskalice za ulje potrebne, ne poznajem taj motor.

                      Sto se tice dwell tabele, ukoliko vec nemas gotove i isprobane vrednosti za odredjeni tip bobine, stavi mali otpornik na minus kabal jedne bobine, osciloskop na njegove krajeve i meri vreme za koje struja dostigne nazivne vrednosti pri razlicitim naponima napajanja.

                      Ne zelim da zvucim antagonisticki, naprotiv pozdravljam sve ozbiljne projekte, ali smatram da je dobro da se prvo malo procita teorija, pa napravi projektna dokumentacija pa da se onda krene na kupovinu delova i srafljenje. Inace se desava da se prolazi kroz nekoliko skupih iteracija poboljsavanja metodom pokusaj-greska.

                      Pozdrav,
                      Nikola

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #56
                        Originally posted by NickRP
                        ...Inace se desava da se prolazi kroz nekoliko skupih iteracija poboljsavanja metodom pokusaj-greska...

                        Pozdrav,
                        Nikola
                        Tell me about it...

                        Sta ce mu pritisak od 5 bara ako mu injektori daju dovoljno goriva na 3.5? Mozda ja propustam nesto...?

                        Hladjenje klipova brizgaljkama - ne bih ni razmisljao da sklapam turbo motor bez toga. Ako sam na atmosferca smatrao za potrebno da se stave, turbo motor bez njih je...sta znam, kockanje. Maltene svaki turbo motor ih ima, a i prilicno ih je lako staviti. Kao sto Nikola rece, brizgaljke su cisto mehanicka naprava, nista ih ne kontrolise (osim uljnog pritiska sa magistrale) tako da razmisli o tome.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • NickRP
                          CBC Senator
                          • 19.10.2005
                          • 263
                          • Serbia - Germany

                          #57
                          Originally posted by 206
                          Sta ce mu pritisak od 5 bara ako mu injektori daju dovoljno goriva na 3.5? Mozda ja propustam nesto...?
                          Propustas jednu sitnicu . Sta znaci da injektori daju dovoljno goriva na 3.5 bara?

                          Znaci da kada je razlika pritisaka na injektoru 3.5 bara, protok je dovoljan da zadovolji zahteve motora. Ok, ali pazi sada ovo. Tebi je znaci potrebno da pritisak na napojnom delu dizne odrzis 3.5 bara visim od pritiska koji vlada u usisnoj grani, je l' tako (posto je to pritisak koji dizna "oseca"). Ok, stavi sada pritisak natpunjenja na 1.5 bar - to ce zahtevati da pritisak goriva bude 3.5+1.5 = 5 bar da bi se na dizni ostvario pad pritiska od 3.5...

                          Poz,
                          Nikola

                          Comment

                          • BMW 325i
                            CBC Senator XXL
                            • 25.06.2005
                            • 338
                            • Novi Sad

                            #58
                            206:

                            Nemam tabelu sa obrtajima.... a obrtaji nece ici preko 6800-7000 posto nemam bash nove klackalice pa mi je pomalo rizicno preko toga,7000 je neka sigurna granica...mozda 100-200 obrtaja preko toga.

                            Ostaje fabricki regulator pritiska,znaci 3bar-a iliti 4bar-a pod pritiskom od 1bar posto je fabrcki FPR 1:1
                            Pogresno si me razumeo,ali sam se i ja pogresno izrazio.Ljudi su uglavnom imali izgorele klipove jer su sa fabrickom mapom paljenja koji ima motronic za 325i motor gurali pritiske od 1bar i ne znam ni ja sta vec,pa su imali gomilu izgorelih klipova.
                            Cini mi se da jako malo ljudi stvarno poznaje taj motor duboko,posto dobijam uglavnom pitanja u motora i njegovih mogucnosti.Napravicu jedno okuplja sa prezentacijom tehnickih resenja i mogucnosti tog motora,jer stvarno ne mogu da pisem kilometarske postove objasnjavajuci svakom isto

                            Ja znam da svaki turbo motor ima te brizgaljke,u stvari cak i moj 1.6 motor koji imam u e36 kupeu ih ima.Godinu i po dana kontaktiram sa ljudima koji imaju ovakve motore kao sto pravim (niki su "boosted" cak i po 4-5 godina) i NIKO ali NIKO nema te brizgaljke...U krajnjem slucaju da budu trebale,nije mi problem da skinem radilicu i stavim ih.Stavljaju se u polutke radilice.

                            Dizne na 3bar-a daju 580cc,a na 4bar-a 670cc sto ce meni biti sasvim dovoljno

                            Uhhh...umorih se nisam navikao ovoliko da kucam
                            Doris je vozila mini moris.

                            Comment

                            • BMW 325i
                              CBC Senator XXL
                              • 25.06.2005
                              • 338
                              • Novi Sad

                              #59
                              Zaboravih da dodam da nadpunjenje nece ici preko 1.2bar-a mozda ni preko 1bar-a....
                              Doris je vozila mini moris.

                              Comment

                              • BMW 325i
                                CBC Senator XXL
                                • 25.06.2005
                                • 338
                                • Novi Sad

                                #60
                                Originally posted by NickRP
                                Originally posted by 206
                                Sta ce mu pritisak od 5 bara ako mu injektori daju dovoljno goriva na 3.5? Mozda ja propustam nesto...?
                                Propustas jednu sitnicu . Sta znaci da injektori daju dovoljno goriva na 3.5 bara?

                                Znaci da kada je razlika pritisaka na injektoru 3.5 bara, protok je dovoljan da zadovolji zahteve motora. Ok, ali pazi sada ovo. Tebi je znaci potrebno da pritisak na napojnom delu dizne odrzis 3.5 bara visim od pritiska koji vlada u usisnoj grani, je l' tako (posto je to pritisak koji dizna "oseca"). Ok, stavi sada pritisak natpunjenja na 1.5 bar - to ce zahtevati da pritisak goriva bude 3.5+1.5 = 5 bar da bi se na dizni ostvario pad pritiska od 3.5...

                                Poz,
                                Nikola
                                Upravo to radi fabricki FPR

                                Evo na ovoj slici se jasno vidi...pored usisne grane je,na njega ide vakum sa grane.
                                Doris je vozila mini moris.

                                Comment

                                Working...
                                X