Fuel surge tank

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #16
    Originally posted by nijebitno
    @NickRP
    Da li je prihvatljivo da napravis u povratnom vodu redukciju koja ce obezbijediti odredjeni pritisak u filteru bez precizne regulacije, da je podesis tako da bude u nekim prihvatljivim granicama?
    Pa ima vec jedan reg pritiska, sto bi pravio drugi?
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • BMW 325i
      CBC Senator XXL
      • 25.06.2005
      • 338
      • Novi Sad

      #17
      Originally posted by NickRP
      Hm, ovo mi, bar na prvi pogled, ne izgleda kao fuel surge tank.... gde je ovo, i kako, povezano?
      To je sakupljac benzinskih para,ja tek sad vidim da sam pogresio u prvom postu,ali ga mozes iskoristiti za to sto ti treba uz male prepravke.

      Povezan je kao i tu na slici sa grlom,ja bih ti moj poklonio ali sam ga odavno bacio...
      Doris je vozila mini moris.

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        #18
        @Type_R
        Taj surge tank dodje kao mali rezervoar iz koga pumpa visokog pritiska uzima gorivo. Svrha mu je da obezbijedi da ona nikada ne ostane bez goriva, sto se moze desiti u slucaju jakih inercionih sila usljed ubrzanja, krivina itd. Problem je narocito izrazen ako se prepravlja auto koje originalno nema ubrizgavanje goriva.
        NickRP je takodje pomenuo hidraulicno razdvajanje primarnog i sekundarnog kola dotura benzina.

        Klasican surge tank je nije pod pritiskom i pumpa visokog pritiska se nalazi ispod njega i pod dejstvom gravitacije dobija gorivo.

        NickRP je htio da taj glomazni filter upotrijebi kao surge tank ali posto filter stvara odredjeni otpor protoku goriva u slucaju nagle potrebe za gorivom gravitacija moze postati nedovoljna da protjera dovoljnu kolicinu goriva kroz filter. Zato je htio i da on bude pod malim pritiskom od 1 bara.

        Malo je ovo moje objasnjenje konfuzno ali proguglaj malo na temu surge tank, ima dosta toga i prilicno je jednostavno.

        @NickRP
        Ako nisi baci pogleda na moj prosli post, mada sumnjam da ti tako nesto nije palo na pamet.
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • Type_R
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2007
          • 900
          • Valjevo

          #19
          Ma sada sam ukapirao sta si hteo reci.

          A jel pricamo o autu kome je pumpa u rezervoaru ili.......
          3SG(T)E EXPERT

          MAN service

          Comment

          • NickRP
            CBC Senator
            • 19.10.2005
            • 263
            • Serbia - Germany

            #20
            @Type_R
            Da, primarna pumpa je u rezervoaru.

            @nijebitno
            Verovatno si mislio da stavim neki restriktor u povratni vod... pa razmisljao sam o tome, ali onda cu imati dosta losu zavisnost pritiska u primarnom kolu u odnosu na protok benzina... naime, sto je protok veci, pritisak ce u primarnom kolu biti manji... a to je dosta nepovoljno... Plus bi mi trebao nepovratni ventil, da sekundarna pumpa ne povuce vazduh iz rezervoara kroz povratni vod...

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Ko kaze da ne moze aluminijum da se lemi? Gde vi zivite?
              U svakoj boljoj prodavnici "uradi sam" na zapadu ima elektroda za to. Potreban je samo jos brener i inox cetkica ili da se kupi ceo set od par elektroda sa cetkicom.
              Postupak nije jevtin da bi se koristio za vece lemljenje (zavarivanje) ali za tanje materijale je sasvim ok.

              Comment

              • NickRP
                CBC Senator
                • 19.10.2005
                • 263
                • Serbia - Germany

                #22
                @dranix
                Ja nisam ni rekao da ne moze da se lemi, vec sam rekao da mi to nije opcija. Iz prostog razloga sto nemam ni leguru za lemljenje, niti je ovo nesto sto bih rado lemio, kada vec moze da se zavaruje...

                Update: surge tank ce biti od prohroma, loncic je vec napravljen, ostalo je jos zavariti prikljucke i nosac.

                Comment

                • NickRP
                  CBC Senator
                  • 19.10.2005
                  • 263
                  • Serbia - Germany

                  #23
                  Ugradjen, povezan, testiran .


                  Comment

                  • nijebitno
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2006
                    • 629
                    • Modrica

                    #24
                    niti je ovo nesto sto bih rado lemio
                    Zasto ne lemljenju posto nema pritiska, bar ne znacajnog, ako moze ukratko?
                    Difference between man and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #25
                      3-5bar nije tako bezznacajan pritisak
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • nijebitno
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2006
                        • 629
                        • Modrica

                        #26
                        Surge tank nije pod pritiskom, iz njega se napaja pumpa visokog pritiska.
                        Barem bi tako trebalo biti u opstem slucaju.

                        Sto se tice lemljenja aluminijuma ne znam karakteristike, ali tvrdo lemljeni bakar nije ni malo naivan spoj, pa cak i meko lemljeni spojevi podnose bez problema pritiske u sistemima centralnog grijanja (2-3 bara).
                        Difference between man and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • NickRP
                          CBC Senator
                          • 19.10.2005
                          • 263
                          • Serbia - Germany

                          #27
                          @nijebitno

                          Ni ja ne znam karakteristike lemljenog spoja, ali, s obzirom da je zavarivanje dostupno na svakom cosku, jednostavno mi nije bilo logicno da se upustam u nesto sto ne poznajem dovoljno, za sta mi treba legura koju nemam i slicno.

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            #28
                            Jasno kao dan
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            Working...
                            X