Van: Ima li ona tvoja nova makina balansirajuca vratila? Ako ima, slobodno ih pochupash i dobijash besplatno 5-8 KS.
Westfield Sport
Collapse
X
-
-
Koliko ja znam nema . Motor je klasican DOHC blok iz siere i skorpiona , sa 16 v glavom i malo ljucim bregastim osovima da pumpa 150 hp i opravda ime RS 2000 16v.
Verzija 2.3 tog bloka je imala balansirajuce osovine ispod radilice u karteru ......zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
@Van
Znam za masinu koju si pazario ali sam propustio da ti cestitam na tome!
Pa sada ispravljam gresku! Cestitke i da sto pre stigne tamo gde joj mesto, a to je u sasiju!
Ako se dobro secam, to je sa iste adrese sa koje su stigle i felne?
A sto se prerade tice apsolutno se slazem da su ti motori fabricki sasvim OK i da je 150 ks vise nego dovoljno.
Ti verovatno znas to bolje jer si probao i Dacinu spravu!
Nisam mislio da li je moguce svih 200 ks ali mislim da ne bi bilo pretesko(citaj preskupo) nakupiti jos 20-30 ks na onih 150.
Ipak Cosworth nije dzabe to sto jeste i verujem da ljudi koji tamo rade znaju sta rade!
@ekipa
Inace sto se tice peformansijedna ovakva igracka moze strasno lepo da ide i sa 80-90 ks, za sta je, imedju ostalog, dokaz i Slobodanov s7.
Ne znam sta radi Westika sa 200 ks ali sam ubedjen da ima jako malo ljudi i situacija(citaj mesta za voznju) koji su u stanju da iskoriste taj potencijal!All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
Sta radi ? Boji ti gace u prirodnu braon bojusvaki put kada se okurazis da vidis sta auto moze ...
Ono sto sam ja skontao , zetec 2.0 sa karbovima od motorcikla ( nekog jaceg ) i pravljenom usisnom i izduvnom granom , i nekim sranjcem da ti ti odradjuje paljenje je najjeftinija modifikacija da budet na oko 160-165 ks . Treba tu i neka pumpa da tera gorivo u karburatore ...
Elem , svaka modifikacija je skuplja nego da kupis vec fabricki motor sa toliko konja ......zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
Mislis da karburatori mogu bolje odraditi posao od multipointa?
Zasto?All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
OK, skuplji, ali mislim moze se i sa ubrizgavanjem igrati, a mislim da bi dao vise rezultata?
KOmplikovanije je ali sve moze da se nauci.All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
a cekaj zasto se ograniciti na fordove motore, ima proizzvodjaca ciji 2.0 izbacuju 150 ks prilicno laako, alfini twin spark npr, a ima ih dosta i nisu skupi... a noviji japanci su jos ludju, a mislim da po temperamentu vise pasuju takvom autu
Comment
-
-
TS 8v bi u locost-u bas lepo legao...
onda sa tim da bi za menjac bilo malo frke upariti...
ali ako se to vec radi ja bi razmislio o mogucnosti da se upari menjac od recimo bmw-a ili jos bolje lade cak sa 4 brzine sa alfinim ts motorom... zvono bi bilo problem donekle, ali kapiram nista preterano strasno da ne moze da se odradi...
150ks i 4 brzine menjac sa nekim 4.3 diffom... na 500kg... letenje...
ali vec smo raspravljali o ovome ima u drugoj temi... sasha je imao ideju za transaxle locost2 muve 1 udarcem... raspored tezine i vesanje... reseni elegantno...
ima negde site a likom koji je napravio neku hillclimb masinu od 75-ice twin spark... mislim vesanje i motor... sasija je cevasta... menjac je iz 1.6 kratki... dakle leti karting... posto na kraju je to ispao... 1 sediste i motor i 4 tocka...
Comment
-
-
Tacno je, ima mnogo drugih, dobrih masina.
Dijalog je krenuo samo od toga da ljudi u Coswotrhu vade 200ks iz dvolitrenog Forda, i da je taj motor fenomenalan.
Medjutim takva masina (nova) kosta nekih 5-6 k eura u Engleskoj, e sada stvar je isla oko toga da za manje pare moze da se napravi nesto slicno u domacoj radinosti.
Daleko lakse i jeftinije je recimo izvuci tih 200(a i vise konja) iz neke turbo masine,ili za mnogo manje pare uzeti npr: VW 1.8 T, Lanciu 2.0 T...
Mada opet sve sto ide uz te turbo motore nije bas lako upakovati u tako malo mesta kao sto ovde ima.
A Daca je uzeo 2.0 Fiata i on ide saraf na saraf na Lajkin menjac. A tih 150 ks, kako onikoji su probali kazu predobro radi posao i vise ih je nego tesko iskoristiti. Tako da su snage od 200 ks i vise skroz nepotrebne.
A i Vanov 2000 RS ima da pokida i ono malo asfalta izmedju Grocke i Boleca. U to sam ubedjen jer znam kako je isao sa pokojnim dvolitrasem iz Taunusa!All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
za fiatov 16Vvt znam da moze preko 200 ks prilicno lako... i relativno jeftino.. jedini problem je kako tu snagu preneti na podlogu, a i verovatno bi turbo motor zahteva malo vise navikavanja zbog turbo rupe.... mislim da je ipak atmo bolja varijanta... a kontam da je 150 ks za takavu masinu ipak sasvim dovljno.... ja volim da pocnem sa malo snage pa da napredujem polako...
Comment
-
-
Da 150 ks je vise nego dovoljno.
Sto se tice toga da li ima nesto normalno oko ovog auta ne bih tvrdio nista, mada sumnjam!
A sto se tice track day zaljubljenika nima na ovim prostorima kola uopste nisu potrebna, nema ni jedna staza za vikend trkanje!All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
Comment