hladnjak trazi od mercedesa W124 benzinac... on je malen a efikasan...
Motor i transmisija/donori
Collapse
X
-
motor i transmisija/donori
Pozdrav svim učesnicima ove teme! Dugo me nije bilo na forumu, puno obaveza na žalost!
Moram priznati da je pratim od samog početa i da me raduje svaki napredak koji ostvarite po pitanju izgradnje ovog predivnog automobila! Krenuo sam sa ove vaše teme i pratio linkove koje ste ostavljali! Pročitao sam puno toga i zaključio da postoji jako puno derivata popularne sedmice! Imam par nedoumica.
@dutchman
Vidim da lepo napredujete sa izgradnjom sedmice! Slažem se da bi bilo mnogo bolje da ima malo više vremena, naravno i novca! Razmišljam se i sam da krenem u ovakav projekat! Ono što me zanima je za koju ste se verziju sedmice odlučili. Onu iz knjige, 7-4 ili 7-442! Ovo vas pitam iz razloga što me interesuje koliko je mesta unutar vozila za osobe koje su visine oko 190cm? Takođe me zanima za koju vrstu oslanjanja pozadi ste se odlučili?
Kako sam razumeo ako se radi po knjizi onda je potrebna "live axle". Ako se ide na De Dion axle ili IRS mislim da onda i u postojeću šasiju možete ubaciti i podvozje od šireg automobila, naravno uz preradu! Neka me iskusniji isprave, ali zar nije moguće na strugu skratiti poluosovinu i onda je ponovo zavariti? Znam da je poluosovina izrađena od visokokvalitetnog čelika i da je termički obrađena! Koji auto vam pada na pamet kao "donor"? Siera je ok kako sam čitao po netu. Pala mi je na pamet FORD Granada sa motorom u V6 rasporedu 2.0 sa 100-ak konja, ne sećam se tačno. Naravno mogao bi i linijski! Mislim da bi i podvozje moglo da se iskoristi u potpunosti od Granade takođe. Znam da je pozadi IRS! Ovo mi je palo na pamet prevashodno zbog cene auta!
Oprostite na glupim pitanjima, to su neke nedoumice koje trenutno imam!
Pozdrav, Komšija!!!
P.S. Da ne zaboravim da pitam! Da li neko zna kakva je porcedura posle oko homologacije? Da li je moguće takvo vozilo registrovati kod nas. U Engleskoj vidim da je moguće!"The quality will still be appreciated long after the price had been forgotten" - Henry Royce
Comment
-
-
@g60
Koliko se sećam kod Granade je pozadi nezavisno vešanje, a koliko vidim kod ovog Taunusa je Live Axle pozadi.
Mislio sam na ovu Granadu koja je na slici ispod
Ova druga je MK3 i u nju je išao linijski motor mislim sa 4 cilindra, nisam baš siguran oko toga. Ovaj model se pravio do izlaska FORD SCORPIO-a
Ne znam kako je zadnje vešanje odrađeno na njenoj predhodnici CONSUL - GRANADA
Motor bi trebalo da izgleda ovako nekako
Okačite sliku i Granade ako vam nije problem. Matori je imao granadu, ali pre nekih 20 i više godina pa sam zaboravio kako sve to izgleda!"The quality will still be appreciated long after the price had been forgotten" - Henry Royce
Comment
-
-
Ja pravim book chassis + live axel i u nju moze da stane chovek i preko 2 metra visine ali ne predebeo (sa sedishtima kakva ja pravim sebi burazer od 190 i 115kila staje u kola)... znachi ima mesta po shirini za sedenje kao u standardnoj kadici stim da treba da se pravi custom kadica koja nema bochno oslanjanje za butine vec samo gore za ramena ako me razumete poenta u pravljenju +4 je da bi se napravilo mesta za sedenje po shirini a +4+4 se radi da bi auto izgledao proporcionalno....
ako necete da idete sa live axel a to su vam taunusi , kortine , eskort 1 i 2, fiat 132, argenta , mirafiori, volvo 244 ... onda idite sa sierrom iz prostog razloga shto sve planove imate na netu a i sierra na BG table ima 84god za 500e da se nelazemo ...a live axel cars su od 200 do 500eura iz prostog razloga zato shto je limarija trula a ona vama i netreba . e sad vezano za forda sierrin menjach pashe na mondeov z-tec 1.6, 1.8 i 2.0L tako da i ta opcija postoji
registracija ovakvog vozila je moguca ide se na atest koji je sa josh nekim sitnicama oko 100-150eura ali vam je potrebna saobracajna od vozila od koga ste uzeli delove ... ili barem motor tj saobracajna od bilo chega + papiri sa carine od motora stranca novije generacije ...
Ko zeli da napravi dobar seven i za relativno kratko vreme nek prvo stavi 3soma na gomilu i automatski nece imati vishe prepreka ...Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
@Dutchman
Hvala Vam na odgovorima! Ja sam 188cm visok i oko 100-ak kila težak, znači da ne brinem oko mesta za noge. Sto se tice Sierra-e tu ste potpuno u pravu, zašto izmišljati toplu vodu jel te! Meni je Granada pala na um iz razloga sto je jeftina i imao sam negde menjac i diferencijal od nje kao i poluosovine. Ipak sada vidim da ste u pravu kada kažete za Sierra-u.
Evo još par pitanja; Da li su sedišta fiksna ili je moguće postavljanje šina za pomeranje? Moraću svakako da pribavim tu knjigu koju i vi posedujete, ali me zanima da li su rešenja, data za McSorley 7+442, dobra? Razmišljao sa o izradi šasije sa okruglim cevima, znam da je mnogo komplikovanije, ali verujem da je sama šasija otpornija na torziona opterećenja nego kada je odrađena od četvrtastih cevi (kutija)! Gledajući forum Locost primetio sam da su skoro svi radili sa četvrtastim cevima, verovatno zbog manje zahtevnosti po pitanju izrade!
Dobro je što auto može da se atestira i da se registruje normalno! znate li šta je sve potrebno od tehničke dokumentacije? Mislim da li su potrebni kompletni crteži svakog dela kao i nekakav proračun šasije ili se za to pobrinu oni koji rade atest vozila?
Želim vam uspešan nastavak i završetak posla!!!
@Impuls
Pratio sam i temu koje se bavi izradom cevaste šasije za Buggy-a, a u kojoj i Vi učestvujete. Slažem se da je Č4730 ili Č4130 nešto najbolje što se može kupiti za izradu cevaste šasije! Ono što me malo buni je to da nigde na netu nisam video da je bilo ko radio šasiju od hrom molibden čelika. Verujem da ste i vi propratili sva ta dešavanja i videli da u ove šasije, verovatno izrađene odnekog Č 0545 konstrukcionog čelika, ugrađuju motore velike zapremine i snage! Mislite li da je neophodno, pre svega zbog sigurosti, da se šasija odradi od visoko kvalitetnog čelika? Imate li neke okvirne informacije koliko može da košta ta vrsta čeliko po kilogramu, ili kako je već prodaju? Još jedno pitanje, da li je nerđajući (prohron(m)) čelik pogodan za izradu ovakve šasije? Ako je pogodan koji bi se tačno nerđajući čelik mogao upotrebiti?
@Dutchman, @Impuls
Oprostite mi na raznoraznim (glupim) pitanjima!
Pozdrav, Komšija"The quality will still be appreciated long after the price had been forgotten" - Henry Royce
Comment
-
-
Ovo su MOJI snovi ... sesti i uraditi sve od samog pochetka
Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
Evo gradane (sve je to kod forda isto sa jako malim jedva primetnim izmenama. po meni najbolji donator. Delovi su predimenzionirani, postojani... Nema zezanja kao sa ladom. Deo ako je ispravan u startu...
Ove slike motora gore, cini mi se da je to osmak? Toga je bas slabo bilo na ovim podnevljima. Ja sam vidjao samo V6 granade.
Comment
-
-
@dutchmann
Paaaaaaaa ......... je****ga u pravu si ...90%
Zato i imamo forum da jedni druge urazumljujemo.
Stvarno smo malo preterali sa brigom za shasiju koju NISMO JOS NAPRAVILI.
Cini mi seda ima tu dva pristupa za locost
1) najbrza i najjeftinija varijanta ( pravi locost , kao u engleskoj) od najblizeg i najjeftinijeg vozila koje treba kupiti za malo evra i od njega iskoristiti SVE ( veshanje , zadnju osovinu , motor i menjach i instalaciju i upravljanje . To na ovim prostotima ispunjava samo lada riva , nova Shasija od mild steela , klasichna , plehovi oko auta umereno odradjeni ( slichno kao onaj estonac )
Kad se nauchis da varish i sklapash ovaj jeftini locost ( pleonazam!) i kad se malo izvozish.....onda ga PRODASH ( posho-zashto samo da nisi nanekom gubitku!)
Onda ulazish u fazu dva
2) prokron shasija , ruchni rad prednje i zadnje viljushke ,coiloversi za 300evra,ventilirani diskovi, BMW ili Tojota od 2 litra napred 17" ice na sve 4 strane... taj ostaje za unuke , ako ga ne slomish
Dakle mi smo josh u fazi 1
btw a odakle ti cene za prokoron ?? ( "ko o chemu baba o ushtipcima"!)
Comment
-
-
E DOJAJA DA NEKO ZNA NESTO PAMETNO DA KAZE O SUPER 7 ubio sam se trazeci neke informacije od ljudi koji rade neke bagije i nista .Ovde ima jako puno korisnih informacija. Ali ljudi jel zna neko tacno sta treba za dobijanje atesta?Mislim dali je neko bio na masinskom faksu i pitao ?Mislim da su mu rekli ovo moze ili ovo je zabranjeno da nebude posle brusilica u ruke pa seci gotovu stvar!!!!
Comment
-
-
@kobacbobac
Mozda malo davim ali glavna Meka o S7 je na ovom linku
Nazdralje ti Donkervort ... gledam ga vec 25 goidna... kao mnogi mojih godina ..samo gledam .
Vi ga napravite... i za nas
Usput lako je ovima .. mogu ovde https://www.onlinemetals.com/ da kupe cevke kakve 'oће
I sve im za џabaka stigne na kucu... iseckano ko 10 s'lukom
Comment
-
-
@ nkosta. ............................ hvala za link ali tu nisam mogao da nadjem nista za d8.... pa ako neko zna nek javi......mada sam u CADu zavrsio spoljni izgled kao i sasiju ali bih voleo da vidim tacne dimenzije sasije od d8 .... inace d8 sam proslog leta u minhenu gledao pa skoro svaki dan na jednom placu (dok me nisu oterali ) na kome je bio i jedan caterhem .....verujte mi na rec donkervoort je mnogo bolji, lepsi a bogami i dosta veci...tada sam i odlucio da radim d8 ....na netu nisam nasao nista konkretno pa mi je ostalo samo da zasucem rukave i da napravim sam 3d model u cad-u .....kupio sam kutije ,seckalicu sam vec imao, nemam co2 i nesto mehanike , kao ni lim za karoseriju za unutrasnjost imam aluminijauski lim 1.2 mm ...U SVAKOM SLUCAJU SVIMA KOJI JOS NISU POCELI DA PRAVE SUPER7 PREPORUCUJEM DA TRAZE NEKA UPUSTVA ZA D8(ako je uopste moguce naci mada se u sustini radi o vecim dimenzijama i vise sminke) VERUJTE ZNAM STA PRICAM SVIJIM OCIMA SAM GA VIDEO AUTO JE CISTA PERVERZIJA i uzivo izgleda mnogo bolje nego na slikama
Comment
-
-
-
@coki,,,,,,,,,,,,,,,,zanimljivo ovo izgleda ali su im cene jos zanimljivije (mozda bi bilo ok sa novim motorom ovako sa 30ak godina starim tesko) 12000 do 15000e to je stvarno mnogo za auto na mehanici citroena sa motorom od 600 kubika .....zamisli samo kako to leti sa tolikim konjima ispod haube(samo da se ne uvrede ponosni vlasnici spaceka sa ovim nemislim nista lose)....a tek kako koci do jaja .....iskreno kada neko daje tolike pare za auto verovatno ne ocekuje da sedi u plasticnoj kantici koja ubrzava do 100 kao mrav....
Comment
-
Comment