Motor i transmisija/donori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • g60
    CBC Senator XXL
    • 20.10.2006
    • 1011
    • Vrachar je majka ;)

    #16
    A jeste li gledali klipove sa interneta gde ih ljudi voze? Iz kabine? Sve sa proklizavanjem u krivinama? Da zabalavi covek

    http://www.flixya.com/mix-video-of-a-lo ... en-replica

    ili ovako nesto...


    Welcome to Technorati - Your destination for breaking news, entertainment, sports, games, trending videos, weather and much more.


    Ovaj je najaci Kako da za par minuta napravite svog S7 (slajdhou)
    Pozz

    Comment

    • g60
      CBC Senator XXL
      • 20.10.2006
      • 1011
      • Vrachar je majka ;)

      #17
      Ne znam zasto se ljudi pale na turbo... Treba biti umetnik za takvu voznju... Po meni nema nista bolje od pravog atmosverca kao sto je M3...

      Turbo te cas posla proda kada su brze reakcije. Bez shaltanja nista a tu se gubi duplo. Jeste da ubrzava momentalno ali... Nadji ga ti na 3000 obrtaja u svakom trenutku
      Vise mi je taj turbo za piglu amere...

      Pravio bih ja S7 odmah nego mi je garaza prepuna kojekakvih interesovanja mene i matorog u poslednjih 30 godina ukupno. Prvo to treba da razjurim.

      Pozz

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #18
        @Saab Power

        Mislim da nema, a i ako moze da se nekim slucajem "ubudzi" neki sa manjim uglom to i nece biti neko resenje. Najbolji balans Super 7 ima sa rednim 4-cilindrasem...nista vise od toga ne treba.

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          #19
          Ima mesta, britanci cesto stavljaju roverov V8 u Super 7. Tako da ima mesta i za V6

          Ali se slazem sa starcem da je najbolje redni 4-cilindras, zbog balansa.
          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #20
            Roverov V8 je vrlo kompaktan i lagan, kompaktniji od mnogih V6, mada nisam siguran da u originalnim dimenzijama moze da udje. Mozda onda takav S7 vise lici na Donkervoort po dimenzijama...

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #21
              mislio sam na mazdin V6 motor 2.5 L 24 v koi dolazi u ford probu i mx6 mazdi , taj motor je sam od aluminija , lagan je , ima dobru turazu , glave mu nisu pod velikim uglom , tako da ne zauzima puno mesta a moze se uvek koi teg odozada nabaciti radi balansa ...
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                #22
                Uh , ovo me sve raduje . Koja navala poruka ...
                Moji razlog zasto sam poceo da pravim S7 je da mi je dosadilo da diram auto koji vozim preko dana , i on treba da bude ono sto jeste , prevozno sretstvo od tacke A do tacke B da trosi sto manje i bude pristojan . Lepo krenes od nule i pravis sto ti je drago .
                S7 tezi od 450 kg pa sve do 650 kg , zavisi od varijante motora , delova i opreme . E sada zameslite ovo 150 ks iz nekog pristojnog 2.0 16v , nista prebudzeno , da kazem produkciski motor , i 550 kg . To je oko 300 ks za 1100 kg koliko ima Dacija ... A da ne pominjem lezanje na putu zbog male mase i niskog centra gravitacije ...
                I sto onda budziti normalan auto ?
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #23
                  Kada budem pravio planiram da na mom S7 pogonski deo bude od Toyote Corolle GT koja je bila rwd. Nije je lako naci jer je omiljena medju drifterima pa je skupa kao polovna. Ima dohc 1.6 motor od 124ks i perfektan menjac sa kratkim hodovima.
                  Druga opcija mi je BMW sa motorom iz 318iS od 140ks...sporstki dohc 16v motor sa opet odlicnim menjacem.

                  Comment

                  • g60
                    CBC Senator XXL
                    • 20.10.2006
                    • 1011
                    • Vrachar je majka ;)

                    #24
                    Ovaj crni gore mora da ne ide bas normalno?

                    Po mojim nekim procenama bi neki motor od 70 ks uza male dorade (poliranja i prosirivanja) na 80- ak ks gurao ovu konstrukciju kao nenormalan uz neshvatljivu potrosnju benzina zbog tezine i aerodinamike...

                    Jedini problem je da li ima svrhe stavljati kacigu?

                    Comment

                    • Van
                      CBC Senator XXL
                      • 16.02.2007
                      • 1425
                      • Nbgd

                      #25
                      To cudo crno ima 220 konja , atnosferskih iz 2.0 motora , kako ide ne smem ni da zamislim ...

                      Inace motor tojote je 4AEG i cesto ga stavljaju , prava stavar . Mada mislim da ti je bmw , bolja solucija , zbog rasprostranjenosti delova , tj , cene , a mozes da pravis i zadnje nezavisno vesanje , a to je prava stvar
                      ...zivi , Franjo je ziv !!!

                      Comment

                      • kobacbobac
                        CBC Senator
                        • 21.12.2006
                        • 229
                        • bg. sremcica

                        #26
                        @ Van

                        sorry moja greska dxf su tu stigli su ok hvala brate


                        v-6 fordov to je super a volim kada auto povlaci iz niskih obrtaja

                        veliku tezinu anulira mala masa sasije i kanionski obrtni momenat

                        ja sam imao kombinaciju za alfin v-6 3,0 motor ali nisam mogao da nadjem menjac od alfe 75 a motor je bio od 164 e ali taj motor ne razvija obrtni momenat kao fordov v-6 ali ima zato predivan zvuk na 7000 obrtaj


                        ploca 120 *300 cm to treba da bude neka ravna iverica ili sta vec

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #27
                          Motor i transmisija/donori

                          Topic ima svoju logiku i tok, mozda bi ga samo trebalo preimenovati u "Projektovanje i sklapanje Super 7"...ili vec nesto slicno. Go ahead!

                          Comment

                          • kobacbobac
                            CBC Senator
                            • 21.12.2006
                            • 229
                            • bg. sremcica

                            #28
                            cekcek malo siera iz 80 i koje godine jer posle ide ona novija

                            pa pretpostavljam da ni mehanika nije ista (nisam gledao ispod nijedne

                            sijere) a ta sijera na koju ti mislis ona ima prednju glavcinu istu

                            kao taunus ? i na nju isto moze gore da se stavi spona od tranzita

                            ortak me ubedjuje da uzmem kompletnu alfu djulijetu iz 82 za neke

                            smesne pare jer ona ima napred ima slicno vesanje kao taunus tj

                            dvostruka krougla ramena ili tako nesto uglavnom resio bi problem

                            vesanja motora pa mozda i zadnjeg vesanj aliiiiiiii alfa i njena

                            pouzdanost mislim da bi me kasnije jako bolela glava zbog

                            te odluke ali icicu da vidim auto

                            mada meni licno se vise svidja varianta forda taunusa ili siere

                            Comment

                            • Van
                              CBC Senator XXL
                              • 16.02.2007
                              • 1425
                              • Nbgd

                              #29
                              siera je strava ako hoces nazad nezavisno vesanje , mada je to i vise posla i komlikovanije je , ali zato i mnogo bolje . Siera ima napred Mcpherison vesanje , ali nosac tocka moze da se iskoristi tako sto se napravi jedna pecurka koja glumi kraj amortizera u kojoj je rupa u koju ide spona od tranzita i dalje je sve poznato ...
                              ...zivi , Franjo je ziv !!!

                              Comment

                              • Dutchman
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 741
                                • Vracar centar sveta

                                #30
                                pa isto je Mcferson ... adapter pechurka i tranzit spona , inache isti konus je i na sponi od Zastavice(kamioncheta)
                                Prevelika slika u potpisu!

                                Comment

                                Working...
                                X