Nije to taj... U stvari ne znam... Mislim da je pisalo u saobracajnoj 140 ks sto je i mnogo ali... Kad je dzabe... samo cekam da pocne opet da zeza gazdu koji je kupio nov dzip
Kada sam rekao "sex" nisam bas mislio da je muka nemoguca, nego da nije tako prosto kao da je kruta, ali daleko od nemoguceg...pa radi se to uostalom... Moj buduci, trenutno virtuelni S7 ce verovatno za bazu imati BMW...
A zasto bi na S7 koristiloi original BMW vesanje, iskoristis glavcinu, a projektujes duple viljuske ko napred, zahebano, al efektivno, kontrola i podesavanje 110%, ima kroz krivine da ides jos brze od ovih sa live axel-om : )
The time you enjoy wasting is not wasted time
Growing old is mandatory, growing wise is optional
Ma ljudi vrtatite se par stranica unazad . Postavio sam sliku sa neta sa sierinim zadnjim vesanjem . Svaka viljuska se kaci za dva oslonza na sipku iza ****ta . Znace 4 oslonca . Za krutu osovinu imate cetiri na sasiji + 4 na krutoj osovini + sipka protiv bocnog pomeranja + prepravka zadnje osovine . Pa stas je sada lakse ? Najbolje je ovo stp menfis kaze , donja " W " i gornja " A " viljuska ali tu treba da se pravi nosac tocka , tj nesto sto ce d anosi lager od tocka i na to da se kaci vesanje . Ima i sistem sa dve uzduzne veze ( kao za krutu osovinu ) , i tri poprecne . Ovo je isto fenomenalan sistem sto se tice drzanja puta . Moze i McPharison nazad , on nekog FWD automobila , tu je samo zez naci glavcinu kroz koju prolazi postojeca RWD poluosovina . Obisno koriste prednji nosac tocka sa automobila 4x4 . Moze i DeDion , englezi to masovno rade , ali mi tu nije jasno koja je prednost u odnosu na krutu osovinu . Ima neki programcic za anolizu vesanja . U njemu imaju seme svih iole primenjivanih koncepata vesanja .Mislim da za zadnju osovinu ima oko 4 sto nezavisnih sto krutih . Ma koliko konplikovano vezanje izaberete to vas moze usporiti max 5-6 radnih dana . Nije problem nesto napraviti , problem je da li to nesto ce praviti problem sledecem delu koji se pravi , a to iziskuje mozganje i empiriju .
BMW ce napred da pravi komplikacije jer je McPharison . Mora da isece telo amortizera , napravi se pecurka kod strugara koja ima rupu konusnu da primi neki praj spone koji glumi gornu kuglu . Bese fiat i bmw imaju isti raspon rupa na tockovima ? Ako je tako prednji rukavac od lade ili alfe 75 i bog da te vidi
Strana 17 , slika sa kompletnog vesanja sve sa subframe-om . Izbacite subframe = 30 kg manje . BMW je isti takav pozadi .
Ne razumem zasto bih prepakivao motor u manji blok kad i ovaj ima regularne papire? Nije stranac kod caleta tako da...
A i necu ja platjati registraciju
Ja pravim definitivno na fordovoj osnovi... Dosta jednostavnije
Planiram u svakom slucaju pozadi diskove da turim na forda...
Bitje tu mozganja i budzenja kvalitetnog
Ja sam davno pazario zadnje diskove od siere i nasao na otpadu kljesta . Treba jos da nadjem nosace lezajeva , jer an njih idu kljesta . Na krutoj osovini se pravi ploc akoja nosi kljesta , rade to ljudi uveliko imas i u engleskoj da kupis ceo kit . Ne mogi 13 felene onda . Ili da se navidze neki manji diskovi nazad kod strugara . Meni pade na pamet yugo samo da popisem sve mere pa da proverim da li moze . Mozes vesanje od forda a motor i menjac od BMW-a . Moze sve - i pedale ako hoces
upss ....neznam zasto sam ja skontao da je stranac .....neplacas ti registraciju nego .....cale
van@
ford taunus ima raspon rupa na felni 100mm(imam takve al felne ) i cetri rupe .....imam i neke diskove samoventilirajuce sa mondea mozda bi to moglo napred na taunusove glavcine
Silno gresis sinak , ima raspon 108 mm i nije samo raspon u pitanju , nisu standardne i one centralne rupe . Imas tabelu negde na forumu koliki su rasponi za koje modele / Tesko da ce i taj disk moci , mada nisam siguran . Taunusu ide disk za dadnje strane glavcine , Mondeu za prednje , mada mozda moze da se upasuje . Imas i kljesta od mondea ? Zanam da se stavljaju samoventilirajuci diskovi od E30 ,ta rade ljudi . Ili da porucis disk negde od capria 2.8 i . To je originalni deo .
Daj IGS
Odes u prodavnicu MONROE na pocetku Vojvode Stepe i pitas za diskove . Oni ti uredno kazu da nema , pogledaju u katalog , kazu ti cenu . Ti kazes ok ( ili ne ) , ostavis neku kaparu , oni pruce deo za sledecu isporuku i za 2-3 nedelje dodjes , platis ostatak do puen cene i tvoj je deo . Ja sam tako kupio zadnji deo auspuha za taunusa . I gasne amortizere od tog kaprija . Drug asolucija su ti od BMW-a . A 0 solucija bre brate kupis nov disk od taunusa za 20 e i bog da te vidi . Pa te kocnice koce auto 400 kg laksi !
Vane, ba i BMW i sierra imaju i zadnju glavcinu u kojoj je lezaj i koja se kaci sa jedne strane za viljusku, a sa druge za amort.. Viljuska drzi dve ose kretanja a Amort. trecu, jedino je pitanje ugao pod kojim se kaci viljuska za tu glavcinu u odnosu na ono kako bi se kacila pravljena.
The time you enjoy wasting is not wasted time
Growing old is mandatory, growing wise is optional
Imas mail , ja ga ne krijem .
Menfis , bojom se da te nisam razumeo .Sierina viljska drzi tocak da se ne rotira oko izduvne i vertikalne ose , tj drzi pravac po putanji vozila i po vertikali . Opruga kontrolise kretanje gore dole , amortizer tu samo prigusuje vibracije , nista ne nosi i ne drzi , sem kada dignes auto da opruga ne izgura sve nadole . Isto vesanje imaju i fica i peglica nazad . Sistem je peoma prosr i efikasan , samo sto je sama viljuska dosta robusna jer svojom svojom konstrukciom suprstavlja momentu koji pravi tozak pod tezinom vozila . Imas sliku .
opet nece da posalje
......pucicu od besa ...
......pa ovo stvarno nije normalmo ja neznam sta vise da mu radim
idem malo na kisu da pokisnem ako je nadjem
Da sad sam pogledao i u autodati to je sve iz jednog dela, mislio sam da je drugacije (slozenije) reseno, recimo moja Honda ima dvostruka ramena i napred i pozadi tako da ima i zadnju glavcinu tocka sa lezajem zasebnu isto ko napred.
The time you enjoy wasting is not wasted time
Growing old is mandatory, growing wise is optional
Comment