Karoserija i enterijer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • manijac
    CBC Veteran
    • 30.03.2005
    • 109
    • Bor

    Karoserija i enterijer


  • kobacbobac
    CBC Senator
    • 21.12.2006
    • 229
    • bg. sremcica

    #2
    odlicno ovo izgleda jos malo pa ko moj s7



    imas jos neki sajt

    Comment

    • Dutchman
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 741
      • Vracar centar sveta

      #3
      malo je ruznjikav

      kobacbobac okachi slike tvog S7 da vidimo dokle si stigao
      Prevelika slika u potpisu!

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Zavisi ko plastifikaciju radi, neophodno je plastificirati na cist metal, dakle ispeskirano, odmasceno pa plastificirano, verovatno da postoje i razlike u kvalitetu praha. Na kraju se to zapece u komori. Plastificirane stvari ne trpe mehanicka ostecenja, udarce, ogrebotine ali zato lepo izgledaju i otporne su na spoljne uticaje.

        @Van, ako se viljuske ljuste slobodno im vrati da ti ponovo odrade posao, nisu bile dobro odmascene i farba se nije uhvatila kako treba.

        Comment

        • g60
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2006
          • 1011
          • Vrachar je majka ;)

          #5
          Ja bih preporucio cufkanje sundjerom plastobita (crni body) pa posle farbanje auto lakom - izgleda kao plastifikacija a jako.
          Provereno jeftina varijanta a traje vecno.

          Comment

          • Van
            CBC Senator XXL
            • 16.02.2007
            • 1425
            • Nbgd

            #6
            A ja sam mislio da je plastifikacija otporna na mehanicka ostecenja. E pa nije . Potrosio sam 500 din i jos 2 sata skidajuci tu plastifikaciju . Uzeo sam epoksidnu osnovnu boju , otpornu na sve ukljucujuci i ostecenja i kasnije izlakirao akrilnim dvokomponentnim lakom .
            ...zivi , Franjo je ziv !!!

            Comment

            • Van
              CBC Senator XXL
              • 16.02.2007
              • 1425
              • Nbgd

              #7
              Razmisljao sam i o BODY zastiti , ali ona ne daje bas neki atraktivni finis . Planirao sam da za ovaj vikend uradim prednju osovinu od letve volana , ali me doticni problem stopirao . Nadam se da cu sledece nedelje imati jedna velika decija kolica u vidu sasije na tockovima , pa cu moci lepo da se spustam negde nizbrdo , . Kome i treba motor , ovo je vek ekologije .
              Inace Capri-ja sam vozio samo jedne godine , 98. , i onda sam odlucio da ga sredim , a to traje i traje i traje ... i jos traje...
              ...zivi , Franjo je ziv !!!

              Comment

              • g60
                CBC Senator XXL
                • 20.10.2006
                • 1011
                • Vrachar je majka ;)

                #8
                Pazi, lepo je meni komsha rekao: Kupish soma, uloziz soma, vozish somasha i prodash za soma

                Do pre 3- 4 godine je bio jedan capri 3 u gradu, vozio ga je neki matorac.
                Auto je bio nebo plava metalik i mislim od poslednjih komada koji su sisli sa trake. Imao je i fabricki shiber i ko zna sta jos. Enterijer je bio kao kod drugarovog eskorta koji je bio 88 mislim... Znaci jako lepo. Gotovo netaknut auto zubom vremena.
                Ajmo sad nazad na S7 shasiju

                Comment

                • Van
                  CBC Senator XXL
                  • 16.02.2007
                  • 1425
                  • Nbgd

                  #9
                  Dobio sam knjigu " How to build sport car for less than 250 p and race it " , i listajuci knjigu naiso sam na podatak da je prosecno porebno oko 450 radnih sati da bi se napravila kopija lotusa . Ako se radi 4 sata nedeljno , to je 4 godina pravljenja . Svako ko se upusti u ovo treba da ima ovaj podatak na umu .
                  ...zivi , Franjo je ziv !!!

                  Comment

                  • g60
                    CBC Senator XXL
                    • 20.10.2006
                    • 1011
                    • Vrachar je majka ;)

                    #10
                    Ma lazu ljudi, kada si poremecen fanatik i obuzme te ludilo... Mnogo manje vremena treba

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #11
                      To ako radis sam, sto se retko desava. Retko neko bas sve sam radi. Plus sto se tokom odmora od bar dve nedelje radi po 10-12 sati.

                      Comment

                      • Van
                        CBC Senator XXL
                        • 16.02.2007
                        • 1425
                        • Nbgd

                        #12
                        Pa ja radim i manje od tih 4 sata nedeljno , i sve radim sam . Pocetni entuzijazam je strava , ali i to splasne .
                        Za vikend cu da pazarim stiropor , da bi krenuo da pravim model "nosa" . Obavestavam o progresu
                        ...zivi , Franjo je ziv !!!

                        Comment

                        • g60
                          CBC Senator XXL
                          • 20.10.2006
                          • 1011
                          • Vrachar je majka ;)

                          #13
                          Ja bih pre pur penu pa seckanje skalpelom i modeliranje za taj nos od S7

                          Comment

                          • Van
                            CBC Senator XXL
                            • 16.02.2007
                            • 1425
                            • Nbgd

                            #14
                            Malo je zeznuto da postignes preciznu formu . Ja sam napravio nos u 3D , zatim napravio presecne linije na svakih 5 cm i iscrtao po jedan presek na svakoj tabli stiropora . Dobijo sam nesto kao izohipse sa korakom od 5 cm koliko je i tabla stiropora . Ostalo je da se sve te table spoje i osmirglaju i nos je tu . A smirglanje stiropora je mnogo zajebano ...
                            ...zivi , Franjo je ziv !!!

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #15
                              Van, probaj da napravis, neshto poput (da tako nazovem) vruce testere za taj stiropor.

                              Princip rada je kao kod lemilice, ushtekash u struju, zagreje se (u ovom sluchaju) tanka zhica koja je razapeta na ramu i prolazi kroz stiropor kao kroz sir.
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              Working...
                              X