molim podatak za Bosch injektore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mario RC
    CBC Član
    • 15.05.2008
    • 14
    • Zagreb

    molim podatak za Bosch injektore

    Pozdrav! novi sam, htio sam se predstaviti ali nemate podforum za to. Registrirao sam se tu jer vidim da ste svi tehnički potkovani kao da ste 3 faksa završili .

    Inače, zovem se Mario, vozim 206 RC, plavi, bio je u BG na streetraceu



    Nedavno je motor zadobio neke preinake, glava je portana i polirana, stavljene su 268st catcams bregaste i auto začudo radi kao urica, tu i tamo se zgasi dok je hladan a kasnije radi normalno na leru čak i sa serijskim ECUom, ineče unichip mi kontolira benzin i paljenje.

    E sad jedini problem u svemu tome je što jako fali benzina preko 4400rpm, naime AFR ne ide ispod 15.x:1 što je čak iznad 14.7 dakle nema dovoljno benzina da se sav zrak iskoristi.

    Na autu su Bosch injektori, oznake 0 280 156 139, http://shop.auto-bendig.de/catalog/p...ucts_id=157838.
    Nigdje nisam uspio naći podatak o cc/min, išao sam danas mjeriti protok ali izgleda da u Bosch servisu imaju taj uređaj koji ne daje podatke koliko je injektor bio otvoren niti ništa. Ispalo je 138 cc/min što je premalo da bi bilo realno. mjerili su kao na 2000rpm a mogu i na 10000rpm, sad ne znam dal će onda biti 100% otvoreni ili ne?

    Znam da je 206 imao tešku kemiju sa S16 pa vjerojatno zna koliko bi cc/min mogli imati i koliki bi mi trebali za setup od cca 220ks, i da li bi sa nekim drugim bosch injektorima iz iste serije i sa istim otporom auto mogao raditi na serijskoj elektronici ako recimo crkne unichip?

    Postoji opcija da se produlji djelovanje injektora, jer mogu još 1/3 duže raditi, ili da se stave veći.

    2 206> da li si ti ostavio serijsku pumpu u autu? Ona radi na 3 bara? Da li postoji mogućnost da se poveća pritisak ikako budući je pumpa u rezervoaru?

  • #2
    dobrodošao Mario,
    podforum za predstavljanje i informacije za nove članove se nalaze ovde:
    Globalne objave - važna obaveštenja
    tema sa podacima za injektore i pumpe za gorivo postoji:

    Comment

    • Mario RC
      CBC Član
      • 15.05.2008
      • 14
      • Zagreb

      #3
      na žalost na svim onim beskonačnim popisima nema mojih injektora

      Comment

      • dr cosworth
        CBC Senator
        • 07.08.2006
        • 242
        • Beograd
        • Ford Sierra Cosworth

        #4
        Za 220ks minimum ti je 240ccc na 3bar-a ako su ti dizne 14om-a mozes staviti od BMW M5 3,6 ako su 3om-a pasu ti od cosworth-a.

        Comment

        • Mario RC
          CBC Član
          • 15.05.2008
          • 14
          • Zagreb

          #5
          Originally posted by dr cosworth
          Za 220ks minimum ti je 240ccc na 3bar-a ako su ti dizne 14om-a mozes staviti od BMW M5 3,6 ako su 3om-a pasu ti od cosworth-a.
          Imam na raspolaganju od TypeRa, te garant podržavaju 250 konja, da li te imaju isti otpor kao moje?

          Comment

          • dr cosworth
            CBC Senator
            • 07.08.2006
            • 242
            • Beograd
            • Ford Sierra Cosworth

            #6
            Ne znam moras ih izmeriti

            Comment

            • dr cosworth
              CBC Senator
              • 07.08.2006
              • 242
              • Beograd
              • Ford Sierra Cosworth

              #7
              Podizanjem pritiska za 0,5 bar-a dobijas po 20ccc po dizni ali vodi racuna da nedodje do problema sa kolicinom goriva zbog premale pumpe.

              Comment

              • Mario RC
                CBC Član
                • 15.05.2008
                • 14
                • Zagreb

                #8
                Originally posted by dr cosworth
                Podizanjem pritiska za 0,5 bar-a dobijas po 20ccc po dizni ali vodi racuna da nedodje do problema sa kolicinom goriva zbog premale pumpe.
                Mislim daj e pumpa dovoljna jer je meni bez problema tjerala nitro na 100ks (samo jednom ) i ostala je serijska na RC koji ima kompresor i oko 290 ks. 206 će znati više!

                Comment

                • dr cosworth
                  CBC Senator
                  • 07.08.2006
                  • 242
                  • Beograd
                  • Ford Sierra Cosworth

                  #9
                  Ja ti pricam da kod podizanja pritiska smanjujes protok a i to bi trebalo da izmeris da znas kolika ti je litraza u min.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Standardni injektori na 206 od 136KS su Sagem-ovi, 14 oma, od 192cc. Koji i kakvi i koliki su na RC-u, to zaista ne znam, ali sumnjam da mogu da bezbedno istrpe vise od 10-ak % povecanja snage.

                    Podatak da ti auto radi na 15.7 je zabrinjavajuci...ne znam koliko je jak auto trenutno, ali standardna pumpa tera do 300KS - kazem 300 ali je to apsolutni maksimum, ja licno ne bih terao preko 250 jer regulator ne moze dovoljno brzo da digne pritisak i da ga odrzi stabilnim, pogotovo ako se koristi i N2O. Regulator je integrisan na pumpi, nema mogucnost podesavanja izlaznog pritiska. Imas mogucnost da kupis recimo Sytec (FSE) pumpu koja moze da drzi pouzdano oko 300KS, i koja i dalje radi na integrisani kontroler pritiska, ili da ides na Bosch 044 koja drzi koliko hoces, ali ce ti trebati podesivi regulator pritiska i povratni vod goriva.

                    Ne znam koliko KS auto ima sada, recimo da ima 200KS, standardni injektori i pumpa bi to trebali drzati, dakle razlog za tako siromasnu smesu bi bio ECU, ili Unichip, sta god da ti tera ubrizgavanje.

                    Kod biranja injektora, dobro pravilo je da ti treba ~500cc @ 3bar ukupnog kapaciteta injektora za svakih 100KS, ali bez margine sigurnosti i 100% duty cycle, znaci za 220KS teoretsi ti treba najmanje 2.2 x 500 = 1100cc / 4 injektora = 275cc. Ali terati injektore na 100% duty cycle pa eventualni dodatni kapacitet traziti povecanjem pritiska je "resenje" koje ce pre ili kasnije da dovede do toga da injektor crkne ili da jednostavno krene da "sipa" gorivo kao otvorena dizna, ili da crkne pumpa, sta vise volis.

                    Za bezbednih 220KS ti je potrebna dizna od ~310cc.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Mario RC
                      CBC Član
                      • 15.05.2008
                      • 14
                      • Zagreb

                      #11
                      2 206> kako si ti riješio pitanje pumpe?

                      Pretpostavljam da i moji injektori imaju otpor od 14 ohma, da li znaš od koliko su TypeRovi?

                      Koji sa ove hrpe bi meni odgovarali?


                      uopće ne znam te oznake od boscha, pretpostavljam da bi prvih 6 znamenki trebalo biti isto

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Koristim Bosch 044 i Turbosmart FPR sa 700cc injektorima i ne razmisljam puno o tome Stari setup je koristio pojacanu Sytec-ovu pumpu i 390cc injektore, dovoljno za ~250KS.

                        Pitas pogresna pitanja oko tvog setupa, pogresan pristup...

                        Prvo, kako znas da je razlog siromasne smese slab injektor? Ja ti rekoh da mi to pre svega lici na losu mapu goriva, sta god da ti tera injektore, standardni ECU ili Unichip, dakle razmisli prvo o peglanju mape goriva pa onda o menjanju injektora.

                        Standardna pumpa i injektori bez problema mogu drzati ~200KS koliko ti auto sada ima, pod uslovom da je mapa ubrizgavanja OK uradjena - sto ocigledno nije slucaj.

                        Dakle, batali injektore, peglaj mapu goriva.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Mario RC
                          CBC Član
                          • 15.05.2008
                          • 14
                          • Zagreb

                          #13
                          Stvar je u tome da je na unichipu došlo do max goriva i dalje ne ide! Vjerujem da bi tako bilo i sa standardnom mapom na ECUu. Opcija je ugraditi overdriver od unichipa s kojim bi se još više mogao produžiti ciklus injektora. Po osciloskopu na punom gasu ima još 1/3 ciklusa, tako da izgleda da injektor radi na max 12 ms! E sad nadam se da bi pomoglo tih recimo 3ms više, da bude na 88% jer bi na preko 90% ubrzo crko.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Ili ja ne kapiram nesto kako treba ili je taj unichip neka cudna sprava...kako mislis "doslo se do max. goriva"?

                            Max. goriva bi trebalo da bude u trenutku kada injektor radi na 100% duty cycle, a ne ih rekao da radi ni na blizu toliko...hoces da kazes da Unichip ne moze da potera injektor na duzi duty cycle od nekih 66% na koliko sada radi? Zasto, kako...? Pa reprogramiranjem standardnog ECU-a nekom aftermarket mapom bez problema se izvlacu nekih 200-ak KS, kako sad jedan piggyback odjednom ne moze da tera injektore na vise od 66% DC-a?

                            Kakva glupost...ako je stvarno tako, onda je taj Unichip glup do zla boga.

                            Ako je to slucaj, veci injektori ne bi ti resili problem do kraja - odnosno imao bi mozda vise goriva kad ti zatreba, ali menjati injektore za vece zato sto piggyback ne moze da tera standardne onoliko koliko oni mogu dati - po meni je glupost, radije bih trazio drugi nacin da teram gorivo, ovo je zaobilazenje a ne resavanje problema.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Mario RC
                              CBC Član
                              • 15.05.2008
                              • 14
                              • Zagreb

                              #15
                              Eto ne mogu točno reći jer ne mapiram ja pa ne znam točno mogućnosti unichipa, ali izgleda da ne može potjerat više od ovoga, a sa tim dodatnim modulom može! bio je takav slučaj i na Cliu RS, Hondi B18 itd pa se riješilo sa tim dodatnim modulom. Ono što ja mogu je otić kod Tibora (čovjek koji kod nas čipira, a inače radi za superchips i neke USA kompanije) da mi digne to do kraja pa sa unichipom mogu oduzimat.

                              Comment

                              Working...
                              X