Pozdrav! novi sam, htio sam se predstaviti ali nemate podforum za to. Registrirao sam se tu jer vidim da ste svi tehnički potkovani kao da ste 3 faksa završili
.
Inače, zovem se Mario, vozim 206 RC, plavi, bio je u BG na streetraceu
Nedavno je motor zadobio neke preinake, glava je portana i polirana, stavljene su 268st catcams bregaste i auto začudo radi kao urica, tu i tamo se zgasi dok je hladan a kasnije radi normalno na leru čak i sa serijskim ECUom, ineče unichip mi kontolira benzin i paljenje.
E sad jedini problem u svemu tome je što jako fali benzina preko 4400rpm, naime AFR ne ide ispod 15.x:1 što je čak iznad 14.7 dakle nema dovoljno benzina da se sav zrak iskoristi.
Na autu su Bosch injektori, oznake 0 280 156 139, http://shop.auto-bendig.de/catalog/p...ucts_id=157838.
Nigdje nisam uspio naći podatak o cc/min, išao sam danas mjeriti protok ali izgleda da u Bosch servisu imaju taj uređaj koji ne daje podatke koliko je injektor bio otvoren niti ništa. Ispalo je 138 cc/min što je premalo da bi bilo realno. mjerili su kao na 2000rpm a mogu i na 10000rpm, sad ne znam dal će onda biti 100% otvoreni ili ne?
Znam da je 206 imao tešku kemiju sa S16 pa vjerojatno zna koliko bi cc/min mogli imati i koliki bi mi trebali za setup od cca 220ks, i da li bi sa nekim drugim bosch injektorima iz iste serije i sa istim otporom auto mogao raditi na serijskoj elektronici ako recimo crkne unichip?
Postoji opcija da se produlji djelovanje injektora, jer mogu još 1/3 duže raditi, ili da se stave veći.
2 206> da li si ti ostavio serijsku pumpu u autu? Ona radi na 3 bara? Da li postoji mogućnost da se poveća pritisak ikako budući je pumpa u rezervoaru?

Inače, zovem se Mario, vozim 206 RC, plavi, bio je u BG na streetraceu
Nedavno je motor zadobio neke preinake, glava je portana i polirana, stavljene su 268st catcams bregaste i auto začudo radi kao urica, tu i tamo se zgasi dok je hladan a kasnije radi normalno na leru čak i sa serijskim ECUom, ineče unichip mi kontolira benzin i paljenje.
E sad jedini problem u svemu tome je što jako fali benzina preko 4400rpm, naime AFR ne ide ispod 15.x:1 što je čak iznad 14.7 dakle nema dovoljno benzina da se sav zrak iskoristi.
Na autu su Bosch injektori, oznake 0 280 156 139, http://shop.auto-bendig.de/catalog/p...ucts_id=157838.
Nigdje nisam uspio naći podatak o cc/min, išao sam danas mjeriti protok ali izgleda da u Bosch servisu imaju taj uređaj koji ne daje podatke koliko je injektor bio otvoren niti ništa. Ispalo je 138 cc/min što je premalo da bi bilo realno. mjerili su kao na 2000rpm a mogu i na 10000rpm, sad ne znam dal će onda biti 100% otvoreni ili ne?
Znam da je 206 imao tešku kemiju sa S16 pa vjerojatno zna koliko bi cc/min mogli imati i koliki bi mi trebali za setup od cca 220ks, i da li bi sa nekim drugim bosch injektorima iz iste serije i sa istim otporom auto mogao raditi na serijskoj elektronici ako recimo crkne unichip?
Postoji opcija da se produlji djelovanje injektora, jer mogu još 1/3 duže raditi, ili da se stave veći.
2 206> da li si ti ostavio serijsku pumpu u autu? Ona radi na 3 bara? Da li postoji mogućnost da se poveća pritisak ikako budući je pumpa u rezervoaru?
Comment