zetec +25ks zamjenom 3 dijela

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    Pazi, ni ja ne volEm turbo ali obzirom da je ovo forum turbasha i udbasha moram da sprovodim volju vecine inache ima i mene da banuju...

    ...a kviska sam vec potroshio kad sam kupio auto bez turbine...




    http://www.bmw.tv

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #17
      Originally posted by Type_R
      Znam 100% da je GTI bio sa 130ks, jer kada sam narucivao diskove za GTI-ja i RS-a su isli isti 260mm, a svi ostali su nosili 239mm.
      Pazi, nemoj pogreshno da me shvatish ali mislim da greshish. Diskovi su jedno, motor je drugo, i mada bi bilo zdravorazumski da ovi veci idu uz 130 KS motor, taj Escort GTi je imao slabiju verziju tog 1.8 motora, dakle sa 115 KS.

      Uostalom:

      The last "standard" model to be introduced in 1997 was the GTi — the only GTi-badged Ford to ever be sold in Europe. This used the same existing 115ps (85 kW) 1.8 L Zetec-E engine found in other cars in the range


      Fuel Delivery: Injection
      BHP: 113.0
      Acceleration (0-60): 9.2
      http://www.wisebuyers.co.uk/motoring/ca ... /FO003787/

      This really is a smart looking car for being so little above the average family hatchback. And there are only two discreet GTi badges that give it away that it is actually a GTi.

      ...Developing 115bhp from a 1.8l Zetec engine, you really notice the acceleration difference from an average escort.
      http://www.dooyoo.co.uk/cars/ford-escor ... l/1047046/

      http://www.bmw.tv

      Comment

      • Markedjani
        CBC Senator XXL
        • 24.07.2007
        • 968
        • BG-Cerak
        • Ford Escort RS2000 M

        #18
        Volim ja turbo auto... al da mi neko drugi placa gorivo i odrzavanje

        Nego da se mi vrnemo na temuuuuu...

        Malo ja sfvrljam po netu i naidjem na jednu lepu finu informaciju koja kazeeee...

        Da pase bregasta,gorepomenuti Throttle body i ECU od RS2000 na 1.8 motor... i da sa tim detaljima vadi oko 130ks.

        Jedino sto ima zajebancije oko kacenja sajli na throttle body od rs-a,mora da se obradi neki drzac-nosac sajle.

        Znaci ima i ta varijanta... al opet je i jedno i drugo tesko naci kod nas
        fordclubserbia.org

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #19
          Pa, ako bi vec nashao RS2000 da sa njega skinesh te delove, shto ne bi skinuo motor u kompletu?

          Dobijesh 20 KS vishe u gornjem rezhimu i mnogo elastichniji motor u srednjem rezhimu rada. Izbegnesh skidanje glave, zamenu dihtunga, semeringa, lezhajeva. Izbegnesh petljanje sa kucishtem leptira i sajlama za isti. Izbegnesh petljanje sa prebacivanjem ECU-a i naknadno zahebavanje, mapiranje, usaglashavanje. Izbegnesh strahovanje da li ce i kako to da legne na kraju. Izbegnesh gubitak nervnih celija jer ce neshta, u nekm momentu, krenuti malo naopako, pa ce morati ponovo...

          Ako vec nadjesh RS2000, uradi posao do kraja. Presadjivanje i kraj. Nice and clean.
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Markedjani
            CBC Senator XXL
            • 24.07.2007
            • 968
            • BG-Cerak
            • Ford Escort RS2000 M

            #20
            Da da... a to sto cu da se napatim za tih dodatnih 20ks ko magarac i moram da prepravim pola auta da bi meto RS-ov motor... plus morao bi jaci trap da turim,jace poluosovine i normalno nista bez menjaca od RS-a koji nemam i koji bez prepravki ne moze da stane u motorni prostor Escorta 4-ke

            Imam Escorta 1.6 CVH... i na njegov menjac se kaci 1.8 zetec bez problema i plus nosaci mi se gadjaju i poluosovine ne moram da menjam... stvarno nemam mnogo zajebancije. (osim pomenute instalacije i rezervoara od injection-a)

            Mada opet... i 105 ks u 900kg teskom autu... bice mi sasvim dovoljno za pocetak

            Barem je Zetec pogodan za "tuning"

            Dve bregaste,16v i EFI ubrizgavanje su u svakom pogledu bolji od jedne bregaste,8v i K-glave... iako na papiru imaju isto konja
            fordclubserbia.org

            Comment

            • BokiRS
              CBC Veteran
              • 20.06.2008
              • 174
              • Beograd

              #21
              Ja misllim da je pametnije kad se vec zezas da lepo ubacis rs 2000 i da ne razmisljas.Ja sam imao escorta 4 i hteo sam to da uradim,ali sam onda napravio pravi potez,prodao sam ga i kupio rs 2000 mk5a i mnogog se lepo vozim.Stvar je u tome sto ces da se maltretiras i da bacas pare da bi dobio tih 25 konja i onda ces da naletis na mene ili nekog drugog rs-a koji ce da te izvali pa ces posle da se kajes.
              ne moze brze,jurimo 30

              Comment

              • NickRP
                CBC Senator
                • 19.10.2005
                • 263
                • Serbia - Germany

                #22
                Covek NECE da menja motor... znaci, treba videti kako mu pomoci pod uslovima koje je postavio i odgovoriti na pitanja.

                Da je rekao da mu menjanje motora dolazi u obzir, onda ima smisla da se takmicimo ko je cuo za jaci motor koji tu moze da se "zbudzi". (Cosworth YB, ali psssst...).

                Comment

                • Markedjani
                  CBC Senator XXL
                  • 24.07.2007
                  • 968
                  • BG-Cerak
                  • Ford Escort RS2000 M

                  #23
                  Onda bi mi u tom slucaju bilo najlakse da kupim Cosworth-a (mislim ceo auto) i skratim sebi muke

                  Kupim od Todora Sierru Cosworth... malo chip,malo brizgaljke,jos jednu pumpu za gorivo i jos kojekakve dzidzabidze i eto 300ks

                  (Kad bismo sanjali... al to se nece desiti)

                  Sve u svemu... sta ocu da kazem...

                  Ocu da kazem da nemam bre para za te zajebancije...
                  Kod mog majstora stoje dva 1.8 zeteca skupljaju prasinu nece niko da ih uzme i prodaje ih cele za smesne pare i plus imam sve delove sa tih Escorta 5-ica na kojima su bili motori... bukvalno na poklon... sto znaci ako mi nesto slucajno zatreba... dobio sam dozvolu da cupam sa njih sta ocu.

                  Zato ocu da se igram sa 1.8... lako cu ja da iscupam motor i da krenem da se ********m ako nadjem za jeftine pare RS-a... al o toj prici otom potom
                  fordclubserbia.org

                  Comment

                  • stainless
                    CBC Veteran
                    • 26.10.2007
                    • 183
                    • CG

                    #24
                    Ljudi nije mi do zajebancija sa mijenjanjem motora,ovamo bi me za to zivog odrali.Ne znam ima li 5 majstora u cg sto bi to htjelo da odradi,a i da naletim na los primjerak iz rs-a koji se inace masu razlikuje od ovih zeteca a djelova nidje.


                    I kako to na kraju izadje isto para mijenjanje citavog motora i ovamo 3 dijela??
                    Zar je tesko naci nekog mondea 2.0 136ks na otpadu uzeti bregaste,ecu a mozda i kuciste leptir gasa mada bi eto bilo bolje sa xr3i escorta da se ne bi prepravljao taj prikljucak,zamijenit i gotovo.

                    Ima li iko predstavu koliko bi kostao ovaj zahvat??
                    Originally posted by Stefan_s
                    Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                    Comment

                    • BokiRS
                      CBC Veteran
                      • 20.06.2008
                      • 174
                      • Beograd

                      #25
                      Pa ne znam druze sta da ti kazem,kad si vec to odlucio,a sa jedne strane te i razumem.Sto se tice cene ne znam ali zovi otpade pa pojuri,mada mislim da ti se vise isplati da kupis celu glavu nego samo bregaste,verovatno je mala razlika u ceni.
                      ne moze brze,jurimo 30

                      Comment

                      • Type_R
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2007
                        • 900
                        • Valjevo

                        #26
                        @stainless

                        Ako naletis na otpadu na stranca bilo mondea bilo escorta, bolje je kupiti celog nego samo bregaste, ecu, kuciste leptira,

                        recimo da ja nekome prodam bregaste od rs-a, ecu..... meni ostalo ne vredi nista bez toga! Ja sam ceo motor, menjac, ecu, trapove i jos mnogo toga dao za 300eur! moras priznati smesna cena za RS2000
                        3SG(T)E EXPERT

                        MAN service

                        Comment

                        • stainless
                          CBC Veteran
                          • 26.10.2007
                          • 183
                          • CG

                          #27
                          Type-r tek sad vidim da si u pravu,obisao sam 5-6 otpada i nista,bio je jedan zetec 2.0 upitnog kvaliteta iz havarisanog mondea,ali covjek ne da nece da vadi bregaste,nego motor prodaje iskljucivo u paketu sa citavim autom .Gledam sad ako iskoci neki slupani rs pa da dam moj motor i da doplatim koliko treba,ostalo je sve besmisleno...posebno ovamo u cg.
                          Originally posted by Stefan_s
                          Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #28
                            Polako, nemoj da zuris

                            Evo ti link, pa kada imas vremena procitaj, ima dosta korisnih stvari koje treba znati o RS-u, a ima nesto i o GTI, Si modelima



                            RS sam ti preporucio jer fabricki dolazi sa sasvim dovoljno snage, a relativno je jeftin za dalju nadogradjnju, sto ces i videti na ovom forumu

                            Moj predlog, ako imas nekoga da ti iz inostranstva dotera RS-a to bi bilo najbolje, prebacis cele trepove i upravljanje sa RS-a na tvoj auto, motor sa menjacem i drzacima, instalacija je prosta i prilicno kompatibilna sa tvojom, tako da ces samo instalaciju od motora i kutiju sa osiguracima i relejima prebaciti sa RS-a a sve ostalo ostaje tvoje.

                            Naravno sa trapovima idu i kocnice od RS-a, koje su stvarno odlicne za tu klasu auta,
                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • BokiRS
                              CBC Veteran
                              • 20.06.2008
                              • 174
                              • Beograd

                              #29
                              I ja isto mislim da je rs 2000 najbolje resenje,ali decko nece da kupuje rs 2000 vec ima taj z-tec motor.Ovde je ustvari pitanje da li on moze sa prepravkom ta tri dela da dobije to povecanje snage.Ja mislim da to moze da se izvede.Samo mi reci da li si proveravao da li se razlikuju izduvne grane,zato sto sam ja nailazio na iste grane po spoljnjem izgledu,ali su bile drugacije unutra
                              ne moze brze,jurimo 30

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                #30
                                RS 2000 16v je dobar motor , ali je tezi i mnogo skuplji za odrzavanje od zetec-a.
                                Na taj 1.8 stavi bregaste od 2.0 , napravi pristonu 4 u 1 izduvnu granu , napravi prost usis i stavi karburatore od od motorcikla . Mozda malo moras da se zezas oko dizni na karbu da bi to radilo optimalno i imas oko 155 ks . ista kombinacija na 2.0 daje 165 ks . Ovo ti je najprostije i najjeftinije . Karburatori od motora su 100-150 e , pravljenje usisne i izduvne grane moras sam da odradis ( jurenje majstora za savijanje cevi , cevi , ploce , busenje , zavarivanje ) ... cenim da je to jos 100 -150 e ...
                                Imas jos boljih i sofisticiranijih resenja , ali su zato skuplja ...

                                Inace cosworth YB nema sanse da ide tansaxle , motor je projektovan da stoji poduzno .
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X