CT-26 Twin Entry Turbocharger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RS-4
    CBC Veteran
    • 29.04.2008
    • 162
    • Norway

    #16
    Skinuti IC je smesno, dva srafa i dva creva, nego moj drugarski savet ti je da dooooooooobro pogledas auto, provozas pa ako ti deluje ok onda pravac u neki Toyotin servis (ali obavezno) isplati se platiti ljude da strucno utvrde stanje auta jer taj model ni malo nije naivan !

    Motor je tu samo jedna karika u lancu a ako je redovno servisiran i normalno eksplatisan onda je verovatno jos uvek u dobroj formi.

    Turbaljka je tu malo skakljiva jer se retko ko pridrzava pravila NE GASI MOTOR ODMAH POSLE VOZNJE kao i kod svih turbo motora.

    Primera radi set kvacila je skup kao kuga (ne verujem da je ispod 400-500 evra) da bi ga promenio mora motor i menjac napolje a to je za dobrog majstora koji ima sve adekvatne uslove rada JEDAN CEO DAN
    posla, znaci samo vadjenje!

    Menjac mora da sljaka kao nov ako to nije slucaj opet treba da si spreman na VISE MILIONSKU stetu, ista prica sa sistemom 4WD.

    Lajsna izmedju farova 100 evra polovna ako je nadjes.

    Zadnji lonac uuuuuuuuuuuuuuuuuuu, bolje da ti ne kazem cifru a jako je specifican i ako hoces da ti motor dise punim plucima MORA da ide original nikakva mala poljoprivreda ne dolazi u obzir!

    Sve u svemu FENOMENALAN auto ali dobro ga iskontrolisi pre brojanja para!

    Postoji jedan lik u Pancevu koji ima otpad i kog koga mozes da nadjes dosta stvarcica za taj automobil.

    Bilo bi mi jako drago da je auto u dobrom stanju, da ga pazaris i da podelis utiske sa nama, o slikama necu da pricam.

    Pozdrav

    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      #17
      evo iskrslo je nesto novo u celoj prici

      nasao sam jos jedan motor 3SGTE ali prve generacije koji je isao u model do 89, mrzi me sada da trazim ali mislim da je oko 20ks razlika u odnosu na ovaj druge generacije koji je u autu koje treba da uzmem.

      motor je stranac, ima papire, moze da se ocarini, stize iz svajcarske, po prici coveka koji bi mi doterao turbina je stavljena nova (on je proverio po izgledu )

      ono sto me zanima je kompatibilnost ove dva motora!!! U cemu je razlika, da li samo u ECU ili ima i neke hardverske razlike, ili razlike u senzorima????????????????

      edit.

      gen I comp ratio 8.5:1 a gen II 8.8:1???????????????
      gen I MAP, gen II MAF??????????

      da li je ovo bitna razlika?????
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • RS-4
        CBC Veteran
        • 29.04.2008
        • 162
        • Norway

        #18
        To deluje isto kad gledas sa jedno trideset metara ali sto si blize i blize slika se menja......

        Razlika je u svemu ECU, instalacija, tubina, senzori, sasvim drugaciji sistem ubrizgavanja, razlika u pritiscima turbina itd. itd. itd.

        Na ovom autu ZABORAVI na BUDZ! NUR ORIGINAL kako bi to rekli nemci.

        Nikakva improvizacija nije moguca ako nije odradjena profesionalno, zar mislis da bi nenormalni japanci prelazili sa MAP-a na MAF, da bi menjali stepen samo zato da bi povecali troskove proizvodnje tog auta?

        Fazon je da za stvari koje ne znamo kako funkcionisu i cemu sluze obicno kazemo da nisu potrebne i da je to fabrika stavila samo da ljudima uzme vise para.

        Zasto se toliko vezujes za motor da li je neko testirao i dosao do zakljucka da je motor los? Ako jeste raspitaj se prvo koliko bi kostao remont postojeceg motora a koliko te kosta motor koji trebas da platis u jednoj Svajcarskoj pa koliko kosta da ga neko donese, koliko kosta da ga ocarinis, registrujes i uneses u svoju saobracajnu.

        Ali iskontrolisi CEO AUTO.

        Pozdrav

        Comment

        • RS-4
          CBC Veteran
          • 29.04.2008
          • 162
          • Norway

          #19


          Da, bas je ogavna!

          Ako je dobra KUPUJ i... da das krug

          Pozdrav

          Comment

          • Type_R
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2007
            • 900
            • Valjevo

            #20
            Na zalost ne uze ja celicu

            Presudilo je stanje sasije i enterijera preko mehanike mogu da predjem i bio sam spreman na generalnu i novu turbinu, ali da kupujem drugi enterijer i skoljku ne mogu.....
            jedino sto valja je vuca, stvarno diferencijali su ok, nema lufta,

            Juce sam ga provozao malo vise nego prosli put kada sam gledao, desava se da pukne na auspuh pri saltanju, da li je to zbog neispravnog KNOCK senzora? Takodje prvo dobro proguta knedlu pa tek onda primi gas na mali obrtajima, a desava se da pocne i na 3000-3500obr da trokira, recimo vozim ga trecom na 3000obr potopim papucu gasa do poda a auto nastavlja da ide kako je isao jedno 100m pa tek onda polako pocinje da dize obrtaje. Sve u svemu nesto je neispravno na motoru...
            3SG(T)E EXPERT

            MAN service

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              #21
              Evo celica ce se od danas najverovatnije naci u oglasima na netu.

              Inace vlasnik je toliko dobar i cool lik da nemam reci hvale!

              Takodje nije iz te price da mu auto sluzi za divljanje i da se izivljava na autu.

              Tako da ako ima raspolozenih da odu da pogledaju auto, voleo bi da cujem Vase utiske, inace auto je na Vozdovcu...

              Sledi link ka oglasu cim ga postavi
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • RS-4
                CBC Veteran
                • 29.04.2008
                • 162
                • Norway

                #22
                Jel moguce da neko postavi slike tog auta ovde?

                Pozdrav

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  #23










                  slike su od pre dve godine, sada je 145000 na satu o nema ove nalepnice sa strane

                  Znas li zbog cega puca na saltanju????
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • JaMaL
                    CBC Senator XXL
                    • 14.04.2007
                    • 448
                    • JaMaL

                    #24
                    pazi nije nista cudno da auto puca na saltanju... sad ako je auspuh fabricki ti to uglavnom neces cuti... ako je negde busan... ili protocni ili skracen ili nesto... cuces itekako... i to tek kada je zagrejan... lose gorivo + topao vazduh + malo bogata smesha i dolazi do detonacija kad se pusti gas... to nije cudno... cak je i simpaticno... plasis narod po ulici...

                    Obicno se to javlja kad je ili benzin los ili je afm/maf ne rade kako treba... neko ih je cackao pa dobija malo vishe benzina... i onda nespaljeni benzin puca u auspuhu kad pustis gas sa visokih obrtaja...

                    problem kod knedle je takodje 99% los/neispravam maf... ili boost meter neispravan... pa motor dobija pogresne podatke i onda dolazi do disproporcije u smeshi... mozda je nesto banalno... kao kod mene... kontakt sprej i 1 sat ciscenja konektora... a mozda je nesto stvarno neispravno... sto na tom motoru moze biti skupo...

                    Comment

                    • Type_R
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2007
                      • 900
                      • Valjevo

                      #25
                      Ima tu necega MAF je neko cackao, vidim da je skidan poklopac pa zalivan silikonom! Eh kada bi neki majstori znali koliko je silikon agresivan

                      Gledaj, puca na auspuh na recimo 6000obr pri saltanju iz druge u trecu (podsetilo me na neke nabudzene supre )

                      Mada i paljenje je tu u autu cim sija check a greska je 52 KNOCK senzor

                      Aj ako te ne mrzi provozaj se jedan dan do Vozdoca pa pogledaj auto, bas me zanima tvoj komentar Mogu ti dati broj na PM
                      3SG(T)E EXPERT

                      MAN service

                      Comment

                      • JaMaL
                        CBC Senator XXL
                        • 14.04.2007
                        • 448
                        • JaMaL

                        #26
                        realno nemam zasto da ga gledam... ja mnogo volim taj auto [dodushe cs ili rc verziju] ali 4500e i ovo stanje... dakle loshiji je nego na slikama na oglasu... neka je i isti...

                        recimo nesto ovako :


                        ili za 2600:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=2


                        dakle ovo cak vozeno i u nemackoj i prodaje ga plac... jos.. dakle ide procenat...

                        ima i za manje pare ali je ovaj izgledao pristojno... mislim obrati paznju na "FULL Service History"... znas... ovakav auto ne bih kupio bez tako necega ili da mi mehanicar u toyotinom servisu da amin da je auto bez sumnje dobar i da svaka sijalicica radi na njemu a da ne pricamo o motoru...

                        ne razumem da auto ovde moze da kosta vishe nego tamo... to ne kapiram... moj auto je kostao manje nego sto mozes da nadjes u italiji... a odlican je... krsevi su na netu po 1000-1500e skuplji... ne vidim opravdan razlog zasto ovo kosta preko 2-2500e realno...
                        ako je to sve sto ti kazes da na njemu ne radi i da je generalno istrosen auto prica o 145.000 je bas propala u vodu po izgledu one unutrasnjosti...
                        dakle potencijalnog kupca ceka generalna motora verovatno, ako ne odmah onda veoma skoro i ko zna sta jos od neprijatnih iznenadjenja jer kupuje macku u dzaku... taj afm nije ispod 500e, a polovan kupiti je isto rizik od 150+e ako ga uopste nadje i nabavi iz inostranstva gde nema reklamacije...

                        ne znam... po meni ni jedan auto za sredjivanje ne vedi preko 2000e ma sta da je... kada na autu SVE radi i nista nije polomljeno i otkinuto ili krivo ili odrano onda mozemo da pricamo o nekoj realnoj ceni... a video si sta je realna cena i to u zemlji u kojoj ima delova za to... sve u sta ja moram da ulazem rad i kilometre i pare [da ne pominjem nerviranje] da bi doterao u fabricko stanje makar ne vredi te pare ma sta bilo...

                        razmisli da te svaki odlazak na otpad kosta benzina i vremena, svaka kvaka i svaki prekidac... to se nagomiloa vremenom, ko je probao da sredjuje auto zna o cemu pricam... dok ga doteras u fabricko stanje izaci ce na kraju 6-7000e i to da ga ne ofarbas... da ne pricamo o tome... a to je vec duplo nego sto vredi...

                        my 2 cents...

                        Comment

                        • Type_R
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2007
                          • 900
                          • Valjevo

                          #27
                          Kada bi izasao na 6000 to nije problem, ali sa pocetnom cenom od 4500 to nema sanse.

                          tako da u pravu si, pred zimu crna iz Obrenovca je mogla da se kupi za oko 3300-3500 otprilike stanje kao i ova, meni je to tada izgledalo mnogo i zato sam je prepustio....recimo 2500-3000 pa da se isplati ulozeno
                          3SG(T)E EXPERT

                          MAN service

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            desava se da pukne na auspuh pri saltanju, da li je to zbog neispravnog KNOCK senzora?
                            ne bi trebalo, knock nema veze sa tim pogotovu ako je neispravan tj van funkcije.

                            knock je samo jedan vid zastite, koji je u 99.98% vremena neaktivan.

                            tek ako je veoma toplo napolju, veoma zestoko ganjas motor punim gasom, i veoma slabo gorivo dolazi do knock regulacije prvo na sistem paljenja a onda i na sistem goriva.

                            pucanje na auspuhu je zbog lose smese, nepravilnog ubrizgavanja obicno.

                            to se ne dogadja kada je ispravan auto.

                            isto tako i opis, da autu treba 100m puta da se odazove na zahtev sa pedale gasa, meni deluje da je upravljanje / elektornika motorom u autu.
                            s obzirom na 8.8 stepen kompresije odziv bi trebao da bude mnogo brzi od toga.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • RS-4
                              CBC Veteran
                              • 29.04.2008
                              • 162
                              • Norway

                              #29
                              Covek se nije odlucio za kupovinu tog auta pa se ne bi puno upustao zasto ovo radi odnosno ne radi ovako ili onako, jedino sto mogu da tvrdim je da taj motor u najidealnijem stanju ima jaaako izrazenu turbo rupu.

                              A stvar sa kojom se nebi slozio je da je knock sensor van funkcije 99.98% vremena.

                              Koliko je meni poznato knock senzor vrsi regulaciju ugla svakih 50 okretaja radilice kao vid zastite.

                              Kod motora bez knock-a ugao paljenja (na leru) ako se posmatra na osciloskopu je izrazen kao jedna ravna linija dok je kod motora sa knock senzorom to jedna sitno talasasta linija na kojoj se u stvari vidi korekcija koju knock vrsi.

                              Pozdrav

                              Comment


                              • #30
                                Brick,bojim se da nisi u pravu.Mogu samo sa jednom slikom da se nadovezem na ono sto je RS-4 napisao.

                                Comment

                                Working...
                                X