AMM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikola
    CBC Senator XXL
    • 29.09.2004
    • 975
    • Indjija/Vojvodina

    #16
    Takav motor, sa tim delom na usisu se u Alfu 146 ugradjuje od 1997. godine. Tada je ja mislim i konstruisan...
    .:Cuore Sportivo:.
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      hm, meraci zapremine vazduha ugradjeni u Alfu 97 godine, jaooooj

      da nije ipak neki nesporazum, pa se radi o merenju pritiska vazduha a ne protoka ?
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #18
        Ne znam koja je funkcija pomenutog dela, samo sam dao podatak od koje godine se takav sistem ugradjuje.
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Kod Alfe je u pitanju MAF senzor. Nemoze da se potrosi ali moze da dodje do pucanja vlakna unutar keramike.

          Mass air flow (MAF) sensor - hot-film type
          Similar to the hot-wire type, but with the measuring element incorporated in a ceramic plate. This arrangement obviates the need for a `burn-off' facility.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Evo me, malo kasnim, sorry vidim IvanT je bio brzi

            Stvar je da je na ceramicku plocicu nanesen otporni film od ugljenika te je na ovaj nacin promena otprora VS. temperature ta koja se ocitava.
            Jedinica u sebi sadrzi i konverter jednosmerna struja/frekvencija te na taj nacin cini da sistem bude imun u odnosu na klasicni AMM gde je signal izlaznog napona nizak i osetljiv na lose kontakte.

            Bolja solucija izdrzljivosti na mehanicka ostecenja od klasicnog sa vrelom zicom ali film izadje iz mariginala otpora brze od zice
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #21
              Pitanje za poznavaoce tematike:
              Moja Vectra poseduje AMM, ja bih rekao...
              E sada koliko utice zaprljanost filtera za vazduh na dugotrajnost AMM?!?!
              Vise ljudi iz struke me je ubedjivalo da je to presudno, a majstor sto u Simanovcima radi Opele kaze da su mu neki ...... iz Austrije (VP za delove za GM) rekli da je pozeljno menjanje filtera na 5k i da je AMM onda vecit!
              Ajmo, udrite!
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Koliko je AMM daleko ispred TuRbo kompresora?

                Iberlauf, gde je prikljucen?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #23
                  AMM je odmah posle filtera vazduha, a iber je posle njega. Solidna varijanta s obzirom da AMM ima funkciju sagorevanja prljavshtine koja se eventualno nahvata na zicu, nakon skidanja kontakta.

                  Naravno da je bitno redovno menjati filter vazduha, ali odredjivanje kilometraze na kojoj to treba raditi je poprilichno diskutabilno.

                  U svakom sluchaju 5kkm je skroz OK.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Dakle, iberlauf iza AMMa.. na koliko kao odmah iza?

                    To sa sagorevanjem i jeste problem.. na koliko iza?
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #25
                      Pa otprilike 15-ak cm, s tim shto na tom delu plenuma crevo ima krivinu i "pad" ka turbini.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #26
                        Pa od iberlaufa, ne mogu da budem precizan, je otprilike 25 cm, a onda do turbine jos najvise 10cm!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Nista od krivine i pada prema turbini.
                          Svaki put kad se naglo pusti gas, posto je turbina bila pod visokim obrtajima i sami vazduh kroz AMM imao brzinu koju je turbina diktirala (posto je iberlauf prikljucen na venturi tacku) , dolazi do povratnog pulsa koji u trenutku baci uljane gasove prema AMMu iz creva prema turbini.

                          Pogresna konstrukcija
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #28
                            Znaci da ova nepovratna klapna sto se dobija uz plinski uredjaj koristi i ne samo za plin, vec je generalno korisna.
                            Ona bas stoji izmedju AMM i creva u kome je iberlauf.

                            Comment

                            • Black Knight
                              CBC Senator XXL
                              • 13.10.2004
                              • 2020
                              • Novi Beograd, kicblo

                              #29
                              SEPARACIONI REZERVOAR!!!
                              Injection is good,but I'd rather be blown!

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #30
                                Baca te uljane pare dosta,samo to crevo je dosta zaprljano,jeste da ima krivinu pa nemoze tako lako doci do AMM-a ali ipak delic dospe,inace ja filter menjam 2X godisnje jednom u prolece jednom u jesen

                                Comment

                                Working...
                                X