AMM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    AMM

    Air Mass Meter = AMM = Merac mase vazduha (vrela zica za merenje mase vazduha) = Nemeri protok vec MASU posto nije vezano sa jedinicom vremena.

    Air Flow Meter = AMF = Merac protoka vazduha (zastareli sistem sa klapnom i potenciometrom) = Protokomer?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Pa sta da ti kazem onda. Doslo je vreme da vec jednom napises tu knjigu.
    Posto nas ovde inzinjeri ocigledno lose uce, da se i to isto zove protokomer i meri protok (kolicinu vazduha) na osnovu mase.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Ne!!

      Jedino sto AMM meri JE: Rashladni efekat i prema tome se PRORACUNAVA MASA!!!
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Cuj, gluposti, proporcionalno brzini vazdusne struje, efekat hladjenja vruce zice

        O BOZE!

        Rashladni efekat zavisi od temperature vazduha, od vlage vazduha i mase vazduha koja prelazi preko zice.

        Dakle komparacija ta 3 parametra cini rashladni efekat.

        To sto si postavio je za nivo kako stvari rade, tipa, ja serviram a ti si zadovoljan.

        A sta stoji iza ??
        Nekazem da oni neznaju , ti koji su pisali ali je taj tekst definitivno prenizak za Cannon.

        Ovo chuvam kao lekciju AMM jedinice za STCS, sad, na Svedskom je , no sta je tu je.
        Take it or live it






        BTW: Off za temu , kome smeta neka prebaci negde ili obrise.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Pa nije off... Dosli smo cak i do bisera u stampanom izdanju


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            M gde si to iskopao.
            ah da inzenjeri mozda poljoprivrede

            svasta, da li je moguce da ima toliko neobavestenih o funkcionisanju i pojmovima sistema koje u upotrebi 20+ godina. sramota ako neko pokusava nekoga na takvim "informacijama" da nekoga poducava... :x
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Autor: dipl. inz. Radenko Milivojevic
              Naziv knjige: Dijagnostika ne ispravnosti automobilskih oto motora
              Sto je najace to nije jedina osoba koja tako pise za AMM, nego isto citam i od drugih autora i to nova izdanja izdata u protekle 3 god.
              Boost >> ako tako lose stoje stvari sa nasim inzinjerima koji mogu tako javno da sire dezinformacije, onda ono za knjigu sam vrlo ozbiljan
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                A.. nene.. nemam volje a ni vremena za uzimanje para na taj nacin.

                Svoju egzistenciju imam obezbedjenu za buducnost i penziju od koje cu moci da zivim solidno bilo gde.


                Znanje koje sam stekao nisam placao, zemlja u kojoj zivim je sa besplatnim sistemom skolovanja i ljudi nisu skrti da podele znanje koje imaju.

                Isto to radim i ja ovde sa vama na Cannonu.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  AMM=MAF=Mass Air Flow
                  BOOST je u pravu kada kaze da je to matematicki alogaritam/formula koju koristi ECU da bi na osnovu temperature zice izracunala kolika je masa vazduha usla u cilindre.
                  Ono sto svi znamo je da je odnos vazduh/benfin (AFR) na osnovu tezine=mase 14.5:1=14.5kilograma vazduha na 1 kg benzina.
                  Zato se i meri masa tj.tezina da bi se znalo koliko benzina da se ubaci.
                  Kolicinski(zapreminski) moze da udje vise recimo vruceg vazduha ali ce on mati specificnu tezinu manju nego ista kolicina hladnog vazduha.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    M- nije prvi put da se pokazuje da se kod nas stancuju diplome tek reda radi a da je naucna istina nesto tako udaljeno

                    meni nikada nije bilo jasno kako neko iz bilo koje oblasti moze bilo sta da napise kao udzbenik a da nikada u zivotu ne oproba recepte koje nudi..ne samo ovaj primer nego generalno.

                    stoje najgore Bos je objavio odavno tolikeknjige i detalje, net je prepun informacija o AMM tako da je zaista pravi biser onako opisati u tekstu nacin rada, ajde da pustimo formalni naziv uredjaja.

                    nezgoda je sto pisac nije skapirao ni kako to radi a hoce da prodaje dijagnostiku ...ccc.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • imandic
                      CBC Veteran
                      • 10.01.2005
                      • 124
                      • Kragujevac

                      #11
                      BOOST,
                      pogledaj zadnji post:

                      http://idata4.network.biggnet.net/presh ... php?t=2584

                      Kako ovo moze da se istrosi?
                      Ivan Mandic
                      www.spotkg.com

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        hm, meni lici da nije uopste AMM, barem ne lici na ono sto Bos pravi (?)
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          Originally posted by brick
                          hm, meni lici da nije uopste AMM, barem ne lici na ono sto Bos pravi (?)
                          Ni Hitachi, da nije deo MAP-a?
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • imandic
                            CBC Veteran
                            • 10.01.2005
                            • 124
                            • Kragujevac

                            #14
                            Ma jok, protokomer, nalazi se izmedju fitera za vazduh i leptira na debelom grkljan crevu. Mogu da vam posaljm i sliku kako izgleda ceo, ovo je samo jezicak preko kog prolazi vazduh, ostalo je kuciste i elektronika zatopljena u neki providni materijal...4 kabla izlaze iz njega i kada je crko (polomio se jezicak) auto je isao skroz OK osim sto je jako sporo spustao broj obrtaja...Malo smo ga probali (70-80km) tako da ne znam kakva je bila potrosnja u tom periodu...

                            Ovo mu je oznaka: BOSCH 864 21 1 A (520)
                            Ivan Mandic
                            www.spotkg.com

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              ako meri protok/zapreminu vazduha kao sto kazes onda to nema veze sa ovom temom, i uopste sa AMM kao mernom jedinicom.

                              to je verovatno sa nekog jako starog auta, u doba mehanickih sistema ubrizgavanja poput K Jeta.

                              ti protokomeri se odavno ne koriste, zamenjeni su sa MAF ili AMM jedinicama jos odpocetka i sredine 80tih godina.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X