Analiza izduvnih gasova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #31
    Nisam mogao naci cijenik. Koliko bi te Multigas 488 plus kostao u Srbiji? Drugo, dali ikoji od tih testera izracunavaju CE (combustion efficiancy) ili
    efikasnost sagorijevanja?

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #32
      Stvarno neznam za cene ostalih modela, jer sam i ja svoj uredjaj nabavio preko Hrvatske. Ako ti treba naka dodatna informacija, mogu da ti bacim mail choveka na pp.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #33
        Moze i hvala.

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #34
          IvanT, u koje sve svrhe koristis 4-gas tester? Dali je regulacija mjesavine jedina funkcija, ili je upotreba visestruka? Eko test? Mehanicki problemi motora itd. ?

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #35
            Regulacija smeshe, prvenstveno.
            Eko test kod nas nazalost josh uvek nije obavezan, tako da taj deo otpada.
            U samom analizatoru postoji oficijalni test, kao i standardni.
            Kada drzava bude uvela eko test postoji mogucnost plombiranja aparata za korishcenje za eko test.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #36
              Jedini problem sa situacijom gdje privatna radiona radi eko test za drzavu je faktor nepovjerenja vlasnika automobila koji su skloni optuziti radionu za namjerno falsificiranje rezultata u svrhu prodaje dodatnog servisa.

              Inace, ja koristim analizu ispusnih plinova kod svake dijagnoze nepravilnog rada motora. Trokiranje, prebrz ili prespor ler, nedostatak snage. Analiza ispusnih plinova je dio "svetog trojstva". Kompjuter skener, osciloskop i ispusni plinovi.

              Edit 012: Ne citirati post iznad.

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #37
                Kompjuter skener, osciloskop i ispusni plinovi.


                I nema shanse da omanesh!
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #38
                  I nema shanse da omanesh!
                  [/quote]

                  Nije da se ponekad ne pljune u pod i nije da ponekad kjluc ne odleti u zid.
                  Hocu reci da je zivot laksi kad imas dodatnog asa u rukavu.

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #39
                    Kad smo vec kod ispusnih plinova. Motor trokira, uzorak je napravljen na vrucem motoru pri leru. Kud bi krenuli dalje na osnovu ove informacije.[/img]

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #40
                      Visoka lambda i O2-
                      verovatno "falsh" vazduh
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #41
                        Nije "fals" vazduh. Moram dati bolji opis situacije. Trokiranje djeluje kao kad ne radi jedan cilindar. Inace, radi se o benzinskom V6 motoru s ubrizgavanjem i katalizatorom. CO2 je nizak zato jer je uzorak uzet na toplom motoru s ohladjenim katalizatorom.

                        Comment

                        Working...
                        X