VHT - nesto kao ljepilo, rastapa povrsinski sloj asfalta
BTW bili su pokusaji koristenja (nalivanje na povrsinu staze) ali se organizatori nisu slozili - navodno unistava asfalt i tesko se skida
ali koga kod nas u YU zabole za tako nesto
Mi ga vamo koristimo kad se trkamo na ulici,imas ovde kupit ja mislim oko 30$ galon jedan i onda mozes nasut u jednu plasticnu bocu od vode,i kad dodjes na trke prvo malo skripis umjestu onda stanes i neko ti ovoga malo isprska ispred zadnji tockova,onda nagazis na ovo sto je prosuto malo zaskripis nnjemu eto da se razmaze po gumama i onda lancuj Vamo ga koriste i na street gumama i ima odlicne rezultate.
To je ustvari ljepilo,kad se zagrije fata ko ludo i nemas nimalo proklizavanja sanjim.
VHT - nesto kao ljepilo, rastapa povrsinski sloj asfalta
Ovde smo ga koristili milion puta i nikad nisam vidio da je ista rastopio,a cak se jednom prosulo u mustangu Cobri od prijatelja i nista se nije rastopilo smrdilo jest,i prali su 5 dana al je ostalo citavo.
Da rastapa sloj asfalta,ova traka bi ovde imala jednu veeeliku rupu jer prskaju VHT svaki dan ljeti
Evo nesto malo drugacije
Moj predolog ti je Nissanov SR20DET, trenutno veoma popularan conversion u australiji i USA, pase u E30 i E36
SR20DET - S13/S14/S15 205 hp to 280 hp
Modified SR20DET, with minor modifications and tuning 350-450 hp
SR20DET koji su GTi-R Pulsarima (mislim da je u europi almera) koji imaju pogon 4x4 tako da nebi trebalo biti problema.
Druga opcija je jos zesca
BMW 2JZ-GTE Engine Conversions (motor iz supre)
Takodje pase u E30 i E36
Snaga standard motora je od 280 do 320KS, uz manje buzdenje dolazi do oko 400KS na tockovima (koristeci standard turbine) sto je dovoljno za 1/4mile vremena od 11.5-12.5 seconds
Za vise infa idi na http://members.shaw.ca/kfgroup/index.htm i ne obracaj paznju na njihove cene, sve to mozes uraditi mnogo jeftinije pogotovo tu kod nas gde majstori rade cuda za male pare.
Na E36 je lako napravit snagu i na BMW masini al je stvar u tome sto se tesko prenosi na zemlju i zato E36 nnije bas za drag (bez vecih modifikacija)
A sto se tice E30 tu se svasta da radit
Momci i devojke, ako sam propustio da kazem, motor je vec odabran, kao i finalne specifikacije pratecih dzidza bidza tipa turbine, bregastih itd... Tako da je ta prica gotova. Idemo dalje, ima tu jos dosta toga
The difference between men and boys is the price of their toys
Pa vidi jednu stvar, rekoh da ce motor da ide na 450KS, a sasvim lako se menjanjem mape digne na 550Ks, posto su bregaste i turbina predvidjene da rade do te snage. Sam motor trpi i preko toga.
Dakle 500KS po toni...malo li je? Nije meni preteran problem ni da napravim neku jacu i ekstremniju varijantu od toga ali...cemu? I ovako verovatno nece moci da se sastavi od slajfovanja do 200-tog metra.
@Uros
Hehehe, jeste, ko i na Nivi Mickey Thompson, znas dobro
The difference between men and boys is the price of their toys
Lepo sam ja rekao... kako ja sve znam
Kada bi i ja lepo onda vozio 12 bilo bi fantasticno... CANNON da uzme prva mesta u 2 najbrze klase :
Meni ce zavisiti od guma i spretnosti sa doziranjem... ali vezbace se...
Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
Comment