BMW 325 IX - misljenja?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #46
    Vidi, ne plasim se ja zajebancija preterano Samo da na kraju proradi kako treba

    Znaci: M Power glasa za 2.7 + NoS + TURBO.

    Dobro, ti ga srafis

    duxducis, naravno, M-oliki motori Mozda mi i zatreba taj 2.7, sve u svoje vreme
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BMW 325i
      CBC Senator XXL
      • 25.06.2005
      • 338
      • Novi Sad

      #47
      na tom tvom auto 4wd pogon funkcionishe tako sto iz menjacha ide jedan mali kardan u karter gde se nalazi reduktor i poluosovine izlaze na prednje tochkove iz kartera...tako da....

      to bi trebalo skinuti pa videti kako je namesteno i da li moze da se prebaci na neki drugi motor,a menjach mozda i ne bi morao da ostane,mozda to sve moze da se prebaci...

      ti kako hoces,ali ja bi to stavio samo na zadnje tockove....

      P.S

      ja takodje glasam za 2.7 sa 2.5 glavom i ostalim pratecim chudima
      Doris je vozila mini moris.

      Comment

      • 75ts
        CBC Senator XXL
        • 28.04.2005
        • 651
        • Beograd-Mirijevo

        #48
        Oce li moci napred poluosovine da izdrze toliku snagu?

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #49
          Raspored prenosa snage je 20% prednji-80% zadnji tockovi.
          U karteru motora je diferencijal i treba proveriti moze li se montirati na neki drugi blok, kao sto rece "325i".

          Comment

          • BMW 325i
            CBC Senator XXL
            • 25.06.2005
            • 338
            • Novi Sad

            #50
            Originally posted by dfast
            Raspored prenosa snage je 20% prednji-80% zadnji tockovi.
            U karteru motora je diferencijal i treba proveriti moze li se montirati na neki drugi blok, kao sto rece "325i".

            zar nije 30%-70%?
            Doris je vozila mini moris.

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #51
              Cini mi se da je 20-80% koliko se secam Slovenacka Automoto revija je testirala taj auto i dali su odlicne ocene, i cini mi se da je pravljeno poredjenje sa drugim autima sa permanentnim 4wd prenosom upravo zbog ovog odnosa i upravljivosti, ali ne secam se tacno svih detalja.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #52
                Pa, posle okupljanja kod Urosa od danas, i malog razgovora sa nekim tipom koji je dosao jednim razdrndanim SAAB-om svedskih tabli i neprestanao zvakao neki duvan odluka je pala.

                Sad ce da me ubiju...

                Mozda je bolje da vam On i objasni
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Ivvan
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1574
                  • Nis
                  • SAAB 9000

                  #53

                  Znaci bilo te je tesko ubediti
                  Turbos make torque,and torque makes fun

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #54
                    Mene uopste nije tesko ubediti.

                    Samo mi treba natenane i argumentovano prezentovati neke stvari, pa cu ja lako sam doneti pravu odluku

                    Bice to, makar kod nas, prvi BMW sa SAAB motorom
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #55
                      Is,is, prodao si se.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #56
                        Ajde ne kukaj, ostace...BMW tabla
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #57
                          Nista vracaj crveno polje na nize
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Alex-bgd
                            CBC Senator
                            • 27.03.2005
                            • 270
                            • Beograd

                            #58
                            Fakta

                            postovana gospodo.
                            Diferencijal se "ne" nalazi u karteru vec iza njega a samo poluosovina i to desna prolazi kroz karter !!!
                            Znaci, 206 ukoliko hoces da zadrzis pogon na prednjim tockovima moraces da nadjes doooobrog majstora,pa strugara,pa varioca pa...U principu cela jedna ozbiljna masinska radionica i neko dovoljno inteligentan i strucan da sve te prepravke osmisli da resi prolazak desne prednje poluosovine kroz bilo koji drugi karter osim fabrickog koji imas na autu ...
                            Pri tom, prednji zupcanici na malom "prednjem" kardanu su tako slabi....kad bi samo prebacio pogon da bude 50/50 ne bi izdrzali duze od 10 potezanja a kamoli da dignes snagu na par stotina konja...
                            Savetujem da malo pogledas u literaturu pre nego se "zaletis" da bilo sta radis sa tim autom ...
                            Jedva cekam da vidim sta ce od toga ispasti,drugarski pozdrav!
                            Mislim da znam koliko ne znam

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #59
                              @Alex-bgd
                              Ideja sa X drive je otpala.



                              No, kako god da je, E30 sa difsper M, sinter i 550Nm sa 4 cilindra u opsegu 2-6K rpm na 1000kg obecava "solidno" vreme.
                              380ks @ 5500 rpm sa istom tezinom nudi izlaznu brzinu reda 200+ na 402m u ovom proverenom setupu.
                              Inace motor je B234R iz 9000 AERO Trionic 5.5 i tuning level je individual stage 1. dakle sa otvorenim potencijalom za daljnju nadogradnju.
                              Jedna vrlo interesantna hibridna solucija koja ima uspesan istorijat iza sebe.

                              Malo preskoka u opisu pogona, nije bas sve za serviranje. Kad bude gotov, nadam se da ce Sale dopustiti da se ceo setup iznese.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #60
                                BMW by Saab and Boost, sta drugo reci, ne moze da ne valja Sto se mene tice, tajni nemam, tako da kad bude gotovo, znace se kako i sta je unutra.

                                Ja se lagano blizim kraju ove silne epopeje sa 206, tako da sledece godine (moguce i preko zime) pocinje prica sa BMW-om, koji naravno, mora biti gotov do sledeceg leta.

                                U planu je motor takav i kakav ga Boost sklopi, ostatak ce biti na zadnjoj vuci, spremljena i sredjena sasija sa ono malo preostale mehanike (trapovi, kocnice...) verovatno menjac sa nekog od diesela, sper, jace poluosovine, unutra par kadica i roll bar, tepisi i tabla I to je to.


                                Ajde da vidim i to silno cudo od turbine koju svi hvalite
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X